Kikkkert en familie! van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter en zusje!! heel veel geluk samen!
goedemorgen!! Lianda.. jeej. ik zag inderdaad neerkant op het nieuws.. wat een ravage zeg... hier ziet het er net iets minder heftig uit... maar pff.. kan me voorstellen dat de kids doodsbang waren.. ik ook trouwens!!! Bones: het kan bijna niet anders dan dat er een verkocht bord in jullie tuin komt te staan.. 3x is scheepsrecht he! Komt goed! Ik blijf duimen! Mys: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heerlijk wat zekerheid! Maja, 35 weken alweer.. wat gaat het snel! over 2 weekjes mag timme zich melden!! Komt nu echt snel dichterbij!! De laatste loodjes wegen het zwaarst!!! Dwaas. Wat super om te lezen dat het met jullie zo goed gaat!! Geweldig! Zondag wordt daan wel gekeurd hoor!!! Ichy: wat is Anna toch een scheetje.. en maatje 68.. hihi.. dan zul je wel verschil met daan zien.. die zit in maatje 80.. weegt 10,1 kg en is 75 cm... en zomaar een nieuwe fiets gekregen! SUPER!! euh... Hier alles super! DAAN KRUIPT EN GAAT AL STAAN AAN DE BANK!!!!! NORA..DIE DOET HET SUPER!!!
Goedemorgen, Sizzel, fijn dat het bij jullie zo goed gaat. Wat gaat dat hard met Daan zeg! Al kruipen en staan! Gwen ook al zindelijk, super zeg! Krijg nu wel het idee dat Sofie erg achterloopt hoor Ze piest en poept nog lekker in haar luier en heeft er nog geen problemen mee... Gisteravond hebben we wat kasten en bedden gesloopt in het oude huis. Meer dan 500 kg vanochtend naar de stort gebracht. Dat ruimt lekker op Alle kamers zijn leeg, op de zolder en schuur na. Dat doen we volgende week.
Ik kom elke dag even lezen maar heb de tijd niet om te reageren. Maar nu zie ik dat Kikkert is bevallen! Dus daar kom ik wel even voor Kikkert en man GEFELICITEERD met jullie dochter. En Dylan natuurlijk met je zusje! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie lekker aan het genieten!
KIKKERT nogmaals van harte gefeliciteerd..... met jullie dochter en zusje.... SIZZEL... Daan gekeurd... ik maak me daar absolut geen zorgen over... er bestaat nou eenmaal geen leukere, mooiere lievere man... en daarnaast heb je hem al eens gezien hoor.... hahaha
Kikkert! Gefeliciteerd met jullie dochter! Whahaa, er liep een spin over mijn toetsenbord.... Nou goed.... Om maar even verder te gaan... Ichtus, wat super lief van Ed zeg! Van die fiets dus. Leuk zo'n spontane verrassing! En wat wordt Anna een grote meid zeg, al lekker kruipen! En nog maar maatje 68! Wil je kleertjes van Iris voor haar hebben? Iris zit in maat 80/86 . Mystery, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik heb geen idee waarvoor je gesolliciteerd hebt, maar toch fijn dat je werk hebt . Dwaas, fijn dat het zo goed met je gaat en dat je gelukkig bent! Ook goed dat je kindjes het allemaal zo goed oppakken. Het is natuurlijk voor jullie allemaal een moeilijke tijd geweest. Maar als iedereen aan de situatie gewend is dan hebben jullie allemaal een super leven! Boney, de kijkers komen voor de 3de keer! Jeetje dat is zeker een goed teken! Spannend allemaal hoor! Hopelijk brengen ze snel een bod uit, dan ben je van die onzekerheid af! Meiske, is de verhuizing goed gegaan en zijn jullie al een beetje gesetteld? En ben je zelf ook weer wat rustiger? Wel fijn dat je nu over bent. Is in iedergeval een hoop gestress minder! Sizzel, Jeetje wat gaan Daan snel ineens he! Kruipen en staan super hoor! Mom, ik weet helemaal wat je bedoeld hoor met z'n allen aan tafel eten. Zo gezellig . Hier eet Iris ook zo nu en dan (als ze niet te moe is) mee aan tafel. Echt een geniet-momentje! Pffff..... volgens mij heb ik bijna iedereen gehad! Toch best knap zo uit mijn hoofd, hihi! Meestal ben ik een zeef en weet ik niets meer. Misschien ben ik eindelijk ontzwangerd! .
Hier: Hier gaat allles lekker z'n gangetje. Aaron proberen we zindelijk te maken. Hij gaat als we thuis zijn bijna altijd op het potje, dat gaat goed. Eerst moest hij er nog aan wennen dat als hij een broek aan heeft dat hij dan ook op het potje moet. Dan dacht hij blijkbaar dat ie een luier omhad ofzo, maar dat gaat nu ook steeds beter. Maar ik durf nog niet weg met hem zonder luier. En ook slapen zonder luier is nog niet aan de orde. Poepen gaat ook nog steeds in de luier trouwens. Maar verder is hij een stoer kerel hoor! Ik heb alleen wel gemerkt dat hij wel vaak liever alleen speelt dan met leeftijd genootjes. HIj vindt het altijd reuze gezellig hoor, als er andere kindjes in de buurt zijn. Maar echt met ze spelen doet ie niet. HIj gaat erbij zitten en speelt alleen. Maar goed, dat zal vast nog wel goedkomen . Andere kindjes komen vaak naar hem toe en willen hem speelgoed geven of gaan tegen hem praten. HIj hij trekt zich dan meestal helemaal terug. Dan gaat hij heel bedenkelijk naar ze kijken en hij neemt het speelgoed bijna nooit aan. Heel soms zegt hij wel wat terug, maar meestal zegt ie gewoon 'nee' en loopt ie weg. Ook met hallo en dag zeggen heeft hij veel moeite. Maar ik ben er nou niet echt uit of dat nou verlegenheid is of koppigheid of .... Moeilijk te pijlen soms. Iemand die dit allemaal herkent? Ach hij is ook nog maar 2 dus het zal vast nog wel goedkomen allemaal met hem . Trouwens Ichtus, jij zei dat Marijn 98 cm was toch? Maar hij is een heel stuk kleiner dan Aaron en Aaron is 96,5 cm. Misschien verkeerd gemeten dan? 89 cm klinkt dan aannemelijker! Iris gaat ook super. Ze gaat al zelf staan aan de tafel en bank en stoelen enzo. En buikschuiven is ze ook kampioen in! Alleen op handen en knieen kruipen is er nog niet bij. Ow ja, zelf gaan zitten kan ze ook al! Ze heeft nu wel een dik ontstoken oog, maar ja, dat is met een paar dagen ook wel weer over! Met mij en Erik gaat het ook goed. We leven lekker ons leventje en genieten volop van de kindjes. Erik is nu eindelijk weer volledig aan het werk en het lijkt dit keer goed te gaan! Joepie! Nou verder geen nieuws meer van deze kant.... Deze update van ons was wel weer lang genoeg
Goedemiddag, De kijkers hadden iemand meegenomen. Een bevriende klusjesman of zo. Ze wilden dingen weten zoals van welke buizen de vloerverwarming is, ze willen er plavuizen op leggen. Ook de badkamer en de keuken willen ze doen. Prima.... Maar het is dus positief. Anders neem je niet iemand mee. En nu? Weer AFWACHTEN... Na het weekend laten ze wat horen. Verder niet veel blijven hangen. Sorry daarvoor
Ben duffffffffffffffff.. Heb niet zo'n zin om te reageren, snorrie! Vanochtend bij de Prenatal geweest, daarna lekkere broodjes gehaald en thuis opgegeten. Daarna Lune naar bed en Jeroen en ik ook. Allemaal 2u geslapen, lekker. Nu staat de lasagne in de oven en ik ga vanavond nog een appeltaart bakken. M'n ouders komen morgenvroeg koffie drinken en het babyhuisje in elkaar zetten. Dan hebben ze wel een stukje taart verdiend Morgenmiddag verjaardag buurmeisje, die wordt 2. Ga ik nu verder duffen. Knuffel voor iedereen! ps Boney, ik blijf duimen voor de verkoop! Is idd een goed teken dat ze een klusjesman mee hadden genomen! Dat doe je niet als je echt geinteresseerd bent lijkt me..
Nou ja, ik kan opeens geen foto's meer plaatsen. Ik krijg een rode balk bovenin. Zou er opeens een limit aan zitten? Ik heb al heel veel foto's verwijderd bij m'n profiel, maar nog kan het niet. Dan maar even zo. Jammer, want ze zijn erg schattig (al zeg ik het zelf...) 'mama ik voel de regen' http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_4504.jpg http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_4506.jpg Van de week op een vroege morgen. We waren nog maar net beneden en het regende. Ze wilde persee met haar paraplu naar buiten. http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_4500.jpg http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_4492.jpg Schattig toch?
KIKKERT en KIKKERTHUBBIE en natuurlijk DYLAN van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE!!!!! en ik zat er toch niet ver naast met mijn 4.34 u.. hihhi...ahc een uurtje of twee.. is nikssssss Hier.. vandaag naar APENHEUL geweest.. spontane ingeving.. en wat hebben we genoten.. de losse doodskopaapjes.. wat lief.. we zaten helemaal onder.. Marijn vond t GEWELDIG!!!!!...en de aapjes vonden hem super... kids zijn allemaal hele middag super lief geweest....was echt TOP... foto's volgens later nog.. zijn er niet zoveel, maar best leuke.. ik ga zo nog ff bakkie doen bij de buuf...kom daarna ff echt teruglezen... koes koes..
sow , ik heb nie terug gelezen , ben dood moe , we zijn naar de efteling geweest WEL .. KIKKERT EN MANNETJE PROFICIAT MET DE KLEINE MEID ! DYLAN IS GROTE BROER WAUWIE !!
MYS... gefeliciteerd met je verjaardag meid.. (waarom wist ik dit niet??????? heb ik vast overheen gelezen!!!).. 25 jaar...WOW.. mooie leeftijd meid.!!! ruilen???
whahahaahah normaal krijgt iedereen toch mail via hyves als iemand bijna jarig is whahaahaahahah en geen idee heb t van de week gezegd geloof ik maar goed en ja mooi he EEN HEEL KWARTJE
euh.. MEISKE... gelukkig.. ik begon me al zorgen te maken.. hier is Marijn ook met geen mogelijkheid op een wc of potje te krijgen.. zucht....nou ja.. kennelijk is ie er echt nog niet aan toe.. vervelend vind ik het wel...lisa en jur waren overdag al lang zindelijk rond deze leeftijd.. (nou ja.. allang.. iig met deze leeftijd.. ).. ach.. t geeft ook niet.. maar in september gaat ie naar psz en dan wil ik m toch wel zonder luier heen hebben.. denk niet dat me dat gaat lukken.. THIRZA.. Marijn draag iig maatje 98.. en de maten staan gelijk aan de lengte in cm..maar das idd soms nog iets te groot.. hij zal dus wel iets kleiner zijn.. 92 zit echt wel iets te krap dus groter dan dat is ie wel.. zal m eens opmeten.. Aaron is idd wel langer dan marijn ja.. vrumd...ben benieuwd wat de meetlat zegt morgen.. ben er nu wel benieuwd naar.. BONES.. ik duim me suf dat t bord VERKOCHT nu eindelijk in je tuin mag staan.. zou heerlijk zijn toch!!! MAJA.. oh nog ff .. 2 wk zijn zo voorbij (als je niet met een dikke buik rondloopt tenminste wel)..... dan mag t...ben zooooo benieuwd.. weet nog goed dat je me het smsje stuurde dat je bevallen was van LUNE..(ik was toen je buddy).. was helemaal hyper...hihihihi.... MEISKE:... ik wil FOTOOOOOOOOO's van jullie nieuwe huis.. kan ik weer even in mijn.. "gij zult niet begeren" modus... SIZZ.. oh ben errug benieuwd naar DAAN.. de jouwe dan he.. die van Dwaas heb ik al gekeurd.. gezellig dat ie zondag mee komt.. heb er errug zin in morgen.. Anna is idd klein, maar zo ziet ze er niet uit...dat hoor ik overal... t boeit me ook niet zo.. ze is gezond, en echt ons zonnetje...kan t gewoon niet anders zeggen...
Dan zal ik er overheen gelezen hebben..hihihi.... ik ben niet zo'n trouwe hyver.. en mail.. pfff.. ik mis altijd alles..whahaha... nou ja.. de felicitatie is er absoluut niet minder gemeend om hoor.!!!...