Ik ruik weer fris hoor, maak jullie maar geen zorgen, hahah! Wat goed van Gwen dat ze droog was vanmorgen! Wat gaat dat snel ineens he! Aaron is voor de helft zindelijk. Poepen moet nog in de luier en als hij slaapt plast hij ook nog gewoon in de luier. Ik ben nog niet echt met hem weg geweest zonder luier. Misschien vanmiddag maar even proberen. Even naar het speeltuintje om de hoek, dan zijn we ook zo weer thuis als het mis gaat. Sorry Vivi, hier drinken we geen sisi! Een fotolimiet? Wat raar. Zo is het forum toch niet leuk... Nou ja minder leuk. Het is nou juist zo leuk om elkaar foto's te showen! Erik is vanmiddag weg dus ik ben home-alone met de kids. En ik heb geen auto, want die heeft Erik dus mee. Even kijken hoe ik ze kan vermaken! Oogzalf voor Iris heb ik al opgehaald. Het is wel een drama om dat in haar oogje te krijgen. Nu had ik nog hulp van Erik, maar vannavond moet ik het dus alleen doen... Ik ben benieuwd! En anders maar even de buuf om hulp vragen . Ik ga weer.... Lunch creƫren... Bye bye... fijne dag!
thanks voor de felicitatie's even snel in het kort. vrijdag heb ik 2x gel gekregen hierop deed mijn lichaam niet heel veel alleen kreeg ik er wel weeen van ik heb bijna 12uur met weeen rond gelopen die zwakte af en toe gelukkig wel af. om 18uur had ik eindelijk 2cm en was mijn bmm half verstreken. om 23uur had ik net 3 cm en een geheel versteken bmm, toen slaap medicatie gekregen en 2 paracetamols. om 1uur braken spontaan mijn vliezen en de weeen werden meteen heel heftig en kwamen heel snel toen morfine gevraagd en gekregen en 1.46min later was na 6min persen onze mup er. het heeft uiteindelijk heel erg snel gegaan, ben wel ingeknipt. maar deze bevalling was/is een hele andere ervaring dan die bij dylan (in positieve zin). verder gaat alles goed met chayenna en mij en ook met de 2 heren. ik heb helaas wel flinke last van naweeen en tepelkloven (auwwwiiiee) maar chayenna zuigt heel krachtig dus nu voed ik ff een paar dagen met tepelhoedje. ik zal een dezer dagen ff een foto komen spammen.
Hey Kikkert! Wat fijn dat de bevalling zo goed gegaan is! Ben erg benieuwd naar de foto's van Chayenna Thirza, succes met de oogzalf. Hopen dat het lukt in je eentje! Foto's van huisie staan bijna op laptop...
Kikkert, ik ben benieuwd naar een foto! Mooi Meiske! Lekker veel ruimte in het huis! Krijgen we ook nog foto's van de andere kids hun slaapkamer te zien? Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Hier net naar het speeltuintje geweest. En Aaron is nog steeds droog in zijn broek! Fijn!
Kikkert, wat fijn dat deze bevalling een positievere ervaring voor je is geweest! En die kloven, idd auw!! Hopen dat een tepelhoedje enigzins verlichting geeft. Meiske, wat mooooooiiiiiii!! Gave inrichting ook zeg! Mooie combi van modern/strak in een oud huis. Super! We zijn net terug van de verjaardag van buurmeisje. Waren meer kindjes van Lune haar leeftijd dus die heeft zich goed vermaakt
Foto's van de rest volgen nog. De buuf van 78 jaar kwam een kijkje nemen en daarna kwamen mijn zus en zwager nog langs.
Slaapkamer van Stijn Alleen de bedden op de foto, omdat ze niet echt hun kamer opgeruimd hadden achtergelaten vanochtend...