Mooi Meiske! En een beetje troep op de foto's daar kunnen we best tegen hoor. Ik zou het knap van je vinden als je met 4 kinderen je huis altijd netjes opgeruimd had! Haha!
Om het af te leren nog eentje dan van Sofie met haar vuvuzela Is genomen voor de finale tussen de verhuisdozen
Wauw... ik kom ff binnenvallen bij een reportage van Meiske... wat een prachtig huis zeg, zou er zo in willen trekken! Poeh... wij hebben een leuk huis hoor en ben super super gelukkig met Fenne, maar stiekem zou ik ook wel 4 kids willen hebben en zo'n mooi huis, lijkt me zo gezellig met z'n allen rond de keukentafel koekjes bakken enzo... oh keep on dreaming wen!!!
Jeej, nog meer foto's van Meiske's huis Echt zo mooi! Ben dol op oude huizen met een moderne inrichting En idd, echt zo'n ideaalplaatje.. Mooi, gezellig huis met 4 kids om die gave eettafel! Bofkont ben je! Ik ga even een ananas en meloen slachten. Dan doe ik direct alsof het de muziek, mondharmonica, 3 kutkeffers, 2 schreeuwerige jochies en hoofden van de buren zijn Ow, zal ook nog ff de foto spammen die ik vanochtend al wou laten zien.
Geweldige foto van Lune Was het weer zo erg met de buurtjes? Lekker hakken dan op de ananas! En bedankt voor de complimenten.
Nou super fotos gezien van Meiske haar huis en sofie @ kikkert , prachtig meisje heb je zeg ! en wauwie wat een bevalling , vervelend van de pijntjes nu @ maja , hahahah wat een leuke fotos ... @ joma , knap van der , nog droog zijn !!!
De komende paar weken ben ik hier niet zo veel te vinden. Op de camping hebben we internet via een prepaid dongel en dat is best wel prijzig helaas. Morgen alles weer inpakken. Nog even een paar wasjes draaien. En dan gaan we morgenmiddag weg. 't Is gelukkig maar 20 minuten rijden, dus als alles niet mee kan, dan rijden we gewoon nog een keer Deze week krijgt Piet ook eindelijk zijn nieuwe auto en ik dan de auto van Piet. Super!