Mooie meid is Chayenna! Leuk om een foto te zien Meiske, heel veel plezier op de camping! Nu lekker ontspannen en genieten van het feit dat je verhuisd bent Hier: Gaaaaaaap! Lune heeft veel lopen spoken vannacht en was om 6u weer wakker. Tussendoor heb ik nog ongeveer 7x geplast en 2 dutjes gedaan Dus zo Lune naar de creche brengen en dan duik ik m'n bed weer in. Lune is ook nog moe, dat kan ook niet anders na zo'n nacht. Ze loopt nu ook steeds te gapen. Hopen dat ze met de warmte van vandaag wel kan slapen op de creche.
Kikkert en familie! Gefeliciteerd met jullie dochtertje Chayenna! Mooie meid is het ook! Hoe groot en zwaar was ze nu uitendelijk? Toch wel weer een zware bevalling hé, maar ben blij dat je er met een goed gevoel op kan terugkijken!
Goedemorgen, Maja, wat een nacht zeg, pffff. Fijn dat je lekker je bed weer kunt opzoeken Mij wacht zo de schone taak om alles in te pakken. Ik heb de kids net al naar boven gestuurd om hun eigen koffertje in te pakken met speelgoed wat ze mee willen nemen. En past het daar niet in, dan gaat het dus niet mee Fijne dag allemaal!
Zoooo, weer wakker Net een kwart meloen en crackers met kaas achter de kiezen. Werd wakker van de honger.. Zal zo even een beetje opruimen, de achterbuurvrouw komt straks theedrinken. Heb lekker nog appeltaart van gister, jummie. Meiske, handig om je kids dat zelf in te laten pakken Kunnen ze straks ook niet 'zeuren' dat er dingen niet zijn. En scheelt jou weer werk Nogmaals heeeeel veel plezier op de camping! Hoop dat jullie lekker weer hebben! En als er weer noodweer aan komt ga je maar gewoon naar huis hoor. Brr, vind dat maar niks met die windhozen enzo..
Hellow! Kikkert, manlief & Dylan, gefeliciteerd met de geboorte van Chayenna!! Wat een prachtmeid... @rest, ik ben forummoe, maar dat hadden jullie al wel gemerkt!
De appeltaart was dus wel gelukt Maja Mjammie, ik zou ook wel een stukje lusten! Ik zit hier te wachten tot Piet klaar is met het omhakken van een conniferenheg van ongeveer 4 meter hoog Fijn klusje zo net voordat je weggaat. Alles is al ingepakt (alleen nog de spulletjes uit de koelkast) Ben benieuwd of alles in de auto's past... Vanmiddag zaten we aan tafel en ik zei tegen Sofie dat haar potje ook meegaat naar de camping. Dat wil ze dus niet.... Dus ik vertelde dat Gwen al op het potje plast en Tessa. Toen zei ze: Lune ook Hopelijk Sofie ook deze vakantie.
Helloo... WEN... iedereen is een beetje forum moe denk ik... het is rustig maar ach.... Gisteren werkelijk een heerlijke dag gehad met Siz Ich en Joma...en natuurlijk niet te vergeten de altijd vriendelijke hardwerkende liefhebbende trotste LEO en mijn eigen vriendje... Daan... De BBQ was tot in de puntjes verzorgt... kn me niet heugen dat ik ooit zoveel heb gegeten... lekker hoor... Lekker bijgebebt....... SIZZEL en de rest van de meiden.. bedankt nogmaals voor het feit dat jullie zo vreselijk lief en leuk zijn....
thnxxx meiske... ik zie het inderdaad ook...we are in LOVE... lijken wel pubers.. maar het voelt zoooooooooowwwww heerlijk
whahaha.. jhullie lijken idd wel pubers ja.. heerlijke dromerige pubers.... ik zou zeggen.. lekker zo houden!!! HIER:... Marijn net ff in bad gehad ter verkoeling.. (gewoon boven).. en daarvor moest dus de luier af.. toen zei die.. oeps poepje.. (zat een spoor in zijn luier.. lekker details..).. dus ik zet m tegen beter weten in op de wc in zijn nakie.. en jawel hoor.. meneer blijft gewoon zitten.. vertelt honderd uit over zijn poepje waar ie op wacht.. dat ie zo gaat doorspoelen etc.. ik helemaal verbaasd.. zou ie dan eindleijk????? we blijven duimen..
hoi hoi hier ook buiten aan het vertoeven op zo,n heerlijke dag!! @meiske fijne vakantie!!! @kikkert wat een droppie en lief met dylan! Gister was zeker gezellig en uitraard voor herhaling vatbaar!! was gezellig meiden en kerels Sizzel thanx voor de gastvrijheid jullie zijn lieve leuke mensen en Leo het vlees en natuurlijk de rest was heerlijk!!!!! ik heb nog wat foto,s maar laat ik pas zien met toesteming van ichy en Sizzel?????????????? en ik moet eerst map hier leegmaken... want is heel vol
Wat leuk dames dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Mm, lekker ook bbq! Forummoe? Ikkke niet hoor, ben blij nu met mijn kansloze bestaan dat dit forum er is Zo lang ik aan het broeden ben, is dit mijn toevluchtsoord8) Haha wat lief dat Sofie ook aan Lune dacht Als ik foto's zie van de kindjes dan laat ik ze Lune meestal ook zien. Dan roept ze zelf ook al Tessa, Fenne of Fofie! (Sofie dus). Ze heeft het niet altijd goed, maar ach.. Ze doet een poging, hihi.. We gaan zo een pizzaatje eten. Weekend al gezond gegeten dus mag heus.
hoi hoi even snel van hier , vandaag 1e werkdag gehad super leuk , veel geleerd al , ... bevalt erg goed !!! hopelijk vertoef ik hier nog een heeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd ...
nou nog 3 uurtjes dienst en dan zitten er weer 16uur op ben nog steeds thuis pffff tot nu toe niet druk dus hopen dat er voor middernacht nog iemand bevalt
hmm zie dat vandaag mijn ovulatie is misschien martijn straks nog ff verleiden hahah dan wel na 0.00 uur wil natuurlijk niet gestoord worden hahahahaha
Hoi hoi We zitten op de camping. Wat een werk en gesjouw om alles wat we denken nodig te hebben hier te krijgen. Eva en Stijn liggen in een tent, ben benieuwd hoe laat ze gaan slapen. Sofie en Kas waren moe, dus sliepen zo. Morgen misschien naar het strand. Heb nog niks beloofd, eerst even kijken of ik zin heb
mogguh... nou vanmorgen werd Anna krijsend wakker.. dat is ook voor het eerst dus wist meteen dat er iets meost zijn.. helemaal rood oogje.. ze wrijft er ook steeds in en kan m maar moeilijk open houden zonder er last van te hebben.. ik toch maar de ha gebeld..ze vond t bijna bizar.. ik was de 11e al die belde vanmorgen met dezelfde klachten bij baby's...waarshcijnlijk een virale infectie die heerst.. duurt een week.. goed schoonhouden met water 3 x per dag en zetpilletje tegen de pijn/irritatie....t kan een bacteriele infectie zijn, maar die duurt 1 dag langer dan de virale dus als het goed is meot t met een wk beter zijn of over.. prima.. ik ga dus aan de waterpoets.. scheelt me weer een ritje ha.. ze vond t bijzonder dat ik geen afspraak eiste.. nou liever niet zeg.. is een heel geregel hier met alle kids..als ik t zelf kan oplossen dan graag...hwhahahaa.. ze vroeg al of ik geen lezing kon houden hierover..whahahahhaha... ze was blij met de wat nuchtere moeders hier...NOU GRAAG GEDAAN HOOR!!!... ik ga ff naar mijn meissie.. die vind t niet meer leuk!!...
euh.. VIV... je moet wel een dag VOOR je ovulatie seksen he!!!!...op je ovulatie dag kan ook wel, maar in deze tijd van t jaar schijnt je eitje smorgens te springen.. hij leeft 12 tot 24 uur.. en de zwemmers van hubbie hebben ook wel even de tijd nodig om t eitje te bereiken...Maar goed.. das natuurlijk maar koffiedik kijken...een mooi eitje + snelle zwemmers = BEEB!!.. dus ik zeg.. DUIM DUIM DUIM!!!
oh euh.. JOOM.. hierbij mijn toestemming hoor.. zorg je er wel voor dat t beeldscherm bij de mensen thuis niet knapt??? dus eerst een beetje photoshoppen..en dan komt t helemaal goed!!.. whahaha... (sorry, ben een beetje melig)
@ichy voor mijn ovi ook wel gesekst hoor hahaha dacht extra kan nooit kwaad nou ik heb dienst van 10 tot 18