goedemorgen Gwen was 2 weken geleden met zwaar ontstoken ogen begonnen en gaf nog steeds oogel nu bijna op was de laatste dagen dat ik dacht zo nu is het bijna over , ze werd vanmorgen wakker zat er weer 1 dichtgeplakt toen dacht ik al nee he pffff gelijk ha gebeld vanmiddag 15.40 kan ik weer langskomen duurd wel erg lang nu lijkt me dat 2 weken ooggel ook niet goed is voor een kind.
he bah gwen ook nog steeds niet haarzelf ik geloof dat ik dit jaar echt mag afkloppen! beterschap voor je meissie joma
zet net mijn verhaal neer van gwen , hoop dat het water schoonmaken helpt bij anna ..maar de infecties die nu heersen zijn heftig voor de oogjes dus hou maar in de gaten hoor
ja ze heeft nu 2 weken al was minder maar begint nu weer opnieuw pffff ga ff vragen of er geen ander middel is ze heeft nu al 2 weken ooggel wat je ook niet te lang mag gebruiken en 2 keer per dag drama is voor inbrengen
Mogguh, Meiske en gezin lekker geslapen op de camping? Arme Anna en Gwen ontstoken oogjes.. Buurmeisje ook al. Hoop niet dat ze Lune aangestoken heeft. Die heeft het ook een paar keer gehad en het is idd erg zielig! Ik ben brak. Kreeg gisteravond in bed last van mijn buik. Krampjes, harde buiken, moest vaak plassen en voelde me een beetje vreemd. Jeroen dacht dat het ging beginnen want zo begon het bij Lune ook. Paar uur na die onrustige buik braken mijn vliezen. Maar niks gebeurd. En het was ook niet erg genoeg om te bellen dus heb het maar een poosje aangekeken en af en toe gedommeld. En natuurlijk wordt Lune dan om 6u wakker Ze slaapt de laatste weken steeds tot half 8 / 8 uur en nu steeds tot 6 uur, aaah! Maar goed, niks aan te doen. Heb haar naar de creche gebracht en direct daarna even boodschappen gehaald. De werkster is er nu, die is boven bezig. Ik ga straks even koffie drinken bij de buuf. En daarna even slapen denk ik. Voel me echt stom. Chaggie, moe, duizelig en heb zin om te huilen. Slaat nergens op. Bedacht me nog dat ik misschien wat voorweeën heb gehad? Hoe voelt zoiets?
Maja spaaaaaaaaaannend, geen idee hoe voorweeen voelen..... ik kan het me echt niet meer herinneren eigenlijk... ik heb bij Nora niet eens de echte weeen echt gevoeld alleen het laatste uur ofzo. Maar je bent alweer bijna 36 weken!!!Een hele overwinning!
Hihi, nou zo spannend is het niet. Niks aan de hand! Kan nog wel 5 weken duren.. Maar denk het niet haha. Jouw bevalling ging heel snel he? Kan me je verhaal nog wel herinneren, indrukwekkend!
goedemorgen hier ben ik weer even... MAJA... jee het begint nu toch wel spannend te worden zeker??? VIVI lekker aan het klussen...(GE-WEL-DIG) en ik duim voor je hoor ICHY... jij bent ook echt op en top moeder he.... trots op je hoor.. OOGJES ... ik hoor het inderdaad de laatste tijd heel veel kindjes met ontstoken oogjes.. Ik ben wel benieuwd trouwens naar de andere fotos...
Hmm, m'n buik blijft toch wel een beetje gek doen. Heb de hele tijd een soort ongipijn/spierpijn in mijn onderbuik en mijn onderrug doet ook zeer. Maar heb niet echt harde buiken ofzo. Vaag. Als het erger wordt misschien toch even bellen? Als ik een week verder was geweest had ik dat niet gedaan maar het is nu natuurlijk toch nog wel een beetje vroeg voor als het wel wat zou betekenen.
Ik ga denk ik eerst maar even proberen te slapen. Wie weet wordt het dan beter. Als slapen lukt tenminste, de tokkies zitten in de tuin en onze slaapkamer grenst aan de tuin.. Ik heb er gisteravond gewoon van moeten huilen Ze hadden weer zoveel lawaai, met name hun schreeuwende kinderen en hun 3 kuttenlikkertjes die aan een stuk door aan het keffen waren.. Kon gvd niet eens normaal tv kijken met de deur open. Dus ik heb met een kwaaie kop de deuren dichtgesmeten en heel hard geroepen 'gvd, stelletje aso's hier ook!'.. En daarna heel hard gehuild en tegen Jeroen geroepen dat als hij niet met me mee wil verhuizen ik wel alleen ga en hier niet nog een zomer wil zitten. Alsof dat helpt Ik zie er erg tegenop om straks met een baby die weken hier door te komen.. Wil hier echt echt echt niet nog een zomer wonen..
jeeee Maja .. zou jij niet gewoon nu al even gaan bellen...ik dacht ook dat ik alleen maar beetje last van mijn rug had.. en 50 minuten later had ik mijn dochter in mijn armen.. weet je nog... en die buren argggggggg.......
Hij zit nog steeds binnen En heb ook al wat minder last. Denk toch dat het komt omdat hij helemaal ingedaald ligt en de boel nu zwaarder wordt. Ik kijk het nog even aan.
Heb net toch het zh maar even gebeld, vertrouw het niet helemaal. Nog steeds harde buiken en ongikrampen. Nou moet ik natuurlijk langskomen. Aan het ctg en inwendig onderzoek. Is ws niks aan de hand maar ze willen het zekere voor het onzekere nemen, logisch. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte en als er echt iets is sms ik Wen. Doeiiiiiiiiiiiiiiiii!
oh ja heb voor Gwen andere oogdruppels gehad... die ooggel die ik 2 weken gebruikte was ze imuun voor geworden.. en omdat het warm is is kan het vermenigvuldiging van de infectie ook heel snel deze druppels nog meer gedoe 3 keer per dag bewaren in de koelkast en dan iedere keer 15 van te voren eruithalen anders is het te koud en kan het pijn doen hij zei ook dat deze iets kunnen prikken