Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mooie GWEN... en MOOIE JOOM..;) gezien... blijft altijd heerlij om te zien...knuff

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga nog even een wasje ophangen en dan mijn bed in...morgen is ed vrij en ga ik een iets moois maken voor aan de muur in de gang met de kids.. ben bneieuwd of t lukt wat ik in mijn hoofd heb...

zal dan wel foto's showen...

koes koes...

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    trusten ichy thanx ;)en veel plezier morgen ben benieuwd naar je ideetje!!

nog niks van Maja???

ik ga ook heb net ook me was ff gedaan en me vaatwasser weer leeg

trusten alllll

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Weer terug! Jeetje, wat duurde dat allemaal lang..
    Aan het ctg gelegen, die viel halverwege uit dus in totaal ruim een uur aan dat ding gelegen. Was enige activiteit op te zien maar niks zorgwekkends. Daarna inwendig onderzoek gehad (auw!) en baarmoeder lag nog naar achteren, dat was gunstig maar de baarmoedermond was wel wat verkort en ik heb een vingertop (?) ontsluiting. Maar ook daar kan je nog wel een poosje mee doorlopen.
    Conclusie: ik was niet aan het bevallen maar bij meer harde buiken/krampen/bloedverlies weer direct bellen. Maar kan dus ook nog wel 3 weken duren. Afwachten dus!

Ga ik nu naar bed, ben kapot.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    *snik* Ik wou zo graag slapen maar het was erg warm boven dus ik het raam open. Hebben de buren de tv aan, de deuren open en de honden weer buiten te blaffen.. Mijn ouders hadden onze deuren ook al dicht gedaan omdat ze last hadden van de honden.
    Dus ik raam maar weer dicht en ventilator aan. Maar de ventilator is half stuk en maakt ook herrie.
    Is toch ook te gek voor woorden dat je om half 1 's nachts je raam niet open kan hebben met deze hitte omdat de buren hun honden buiten in de tuin laten blaffen en de tv nog hard aan hebben met de deuren open:(
    Dus ik weer helemaal over de zeik. Huilen, huilen, huilen. Heb nog nooit zoveel gejankt als deze week. Ik zie tegen elke dag op dat het mooi weer is, zit gewoon te hopen op regen en dat de zomer gauw voorbij is. Niet normaal. En mijn hormonen maken alles natuurlijk 100x erger.
    Als het nou normale lui waren kon ik het bespreken maar dat wijf is zo gek als een deur en vorig jaar al flink ruzie mee gehad. Ze trekken zich er geen hol van aan.
    Ik had nooit gedacht dat buren zo bepalend kunnen zijn voor je woonplezier en vooral woonverdriet. En ik kan er geen reet aan doen.
    Zo. Wel weer even lekker kunnen zeiken hier (ik blijf bezig over de buren, sorry!) en mijn ogen zijn nu nog dikker en vallen bijna dicht dus nu kan ik vast wel slapen! Ga in elk geval weer een poging wagen..
    Bannercheck, 36 weken!:D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

@maja fijn dat alles nog goed zit van binnen..vreselijk de buren dat is herrie en overlast na 22 uur ik zou de politie gebeld hebben!

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joepie Maja is thuis!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen lieve allemaal

Ben een paar dagen niet geweest, wel af en toe mee gelezen. Tessa ligt nog te slapen en ik zit aan m'n ontbijt. Heerlijk even voor mezelf...

Maja, ik schrok ervan gisteren. Vliezen gebroken? Maar zijn ze nu toch niet gebroken? Ik begrijp het niet helemaal goed geloof ik. Als ze toch gebroken zijn moet je binnen zoveel tijd toch bevallen?
    Wel fijn dat alles nog goed is daarbinnen.
    En wat een KUT buren heb jij zeg. Sjonge. Ik vind het echt niet normaal meer. Hebben zij ook buren aan de andere kant? En wat zeggen die ervan? En wat joma zegt, zou het niet eens helpen als je de politie belt? Goede buren is zo belangrijk. Wij zijn ook niet heel close met de buren, maar als we elkaar nodig hebben zijn we er. En 1 heeft een sleutel en wij van hun. Ook altijd handig.

Verder is er niet veel blijven hangen geloof ik. Even denken...

Kikkert: Foto's gezien van jullie prachtige meisje. Dylan straalt helemaal van trots. Erg leuk

Debora voorbij zien komen. Hoi!

Het oogje van Anna weer beter gelukkig. Van Gwen nog niet. Rot zeg. Ik hoop dat het met de druppels wel snel over is.

SM, hoe is het weer in Spanje eigenlijk?

Zijn dwaas en Sizzel ook nog langs geweest? Ik heb jullie niet gezien, maar ben jullie zeker niet vergeten.

Mys heeft het naar haar zin in haar nieuwe baan. Fijn voor je meid.

Lianda, hoe is het met de waterschade?

En natuurlijk sorry als ik nog iets of iemand vergeet.

**********************************************8

Hier: De kijkers die voor de 3e keer geweest zijn hebben een verschrikkelijk belachelijk laag bod gedaan. Het staat te koop voor 299 en ze boden 230! We hebben niet eens een tegenbod gedaan. Met zo'n groot verschil kom je nooit bij elkaar. Wat een lul zeg. Vind wel dat hij lef heeft, maar vind het geen stijl dat je dan 3x komt kijken en al plannen aan het maken bent met de klusjesman. Wat denkt hij wel...
    Hij heeft gewoon een gok genomen denk ik. In de hoop dat wij zouden toe happen omdat we er snel vanaf willen. Nou pech voor hem, hij zoekt maar wat anders.
    Maar het goede nieuws is dat er zaterdagmorgen weer nieuwe kijkers komen. Nu hebben we weer hoop daarop.

Zondag zijn we naar plaswijck park geweest. Is erg leuk. Was wel erg warm voor de speeltuin, we zijn dan ook voornamelijk in de schaduw bij de dieren geweest. Tessa heeft genoten.
    En gisteren heeft Tessa met Sofie op het strand gespeelt. Ik weet dat meiske altijd op het zelfde stuk gaat als waar wij zitten. Ik had gesmst en toen is ze ook gekomen. Was gezellig.
    Mijn vriendin komt zo. Tessa had laatst gezegt dat ze graag met haar naar het zwembad wilde. Geen idee hoe ze daarbij komt, maar ok. We gaan dus naar het buitenzwembad met ligweide hier in de buurt. Ook wel eens leuk. Hou daar normaal niet zo van, maar omdat Tessa dat nu graag wil...

Nu heb ik ondertussen wel lamme vingers. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjemig Boney, wat een belachelijk bod idd! Goed dat jullie er niet op in zijn gegaan.. Waarschijnlijk hebben ze gedacht van 'huis staat al zo lang te koop, we proberen het gewoon'.
    Vrienden van ons hebben dat ook gedaan bij een huis die wel eigenlijk wel willen hebben. Heel laag bod. Is niet op in gegaan (en terecht) en nu willen ze toch een hoger bod uitbrengen. Dus je weet nooit.. Ze doen wel een bod, dus de interesse is er wel.
    Leuk dat Tessa en Sofie hebben gespeeld! En veel plezier vandaag met zwemmen:)

Mijn vliezen zijn niet gebroken, ik las het stukje nog even terug en het lijkt idd net alsof mijn vliezen nu gebroken waren maar dat ging nog over de bevalling van Lune hihi..
    De vk heeft gevoeld en m'n vliezen zijn nog helemaal intact!

Wij zijn de enige buren die direct aan hun grenzen helaas. Zij wonen in een hoekwoning en wij er dus naast. De achterburen horen ze ook wel en de buren naast ons ook maar zeker de helft van wat wij horen. Anders konden we idd gezamenlijk naar hun toe ofzo.
    Weet daarom ook niet of ik de politie wel wil bellen want zij is echt gek. Ze weten dan ook dat het van ons komt en dat wordt geheid ruzie en ze zijn in staat om dan nog meer te gaan etteren. En ik wil ons huis straks nog kunnen verkopen en ben bang dat er dan gedoe komt en het rond gaat en er straks niemand meer wil wonen..
    Dus nog even op mn kiezen bijten ben ik bang.

We gaan even op pad. Baby erkennen, moet ook nog gebeuren.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boontje pfff wat een bod zeg zit je ook niet op te wachten nee, en uh maja haar vliezen waren niet gebroken hoor heb je verkeerd gelezen!
    en gezellig tessa en sofie lekker gespeeld leuk!
    plaswijck is erg leuk ook wel warm

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve mensen...

Maja... wat goed dat je even naar het ZH bent geweest..en die buren inderdaad wat zegt Jeroen daarvan.. ik zou echt de boel op stelten zetten daar hoor.. half 1 snachts das toch niet normaal....

ICHY... druk druk druk had jij niet ook nog fotos van de bbq??? ik ben zo nieuwsgierig...

JOMA... vind jou een leuk mens hahah

BOTJE... wat een absurd bod zeg.. en waarom komt hij dan eerst 3x kijken??? slaat helemaal nergens op... nou mijn duimen draaien weer voor zaterdag hoor.. komt vast goed...

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik een leuk mens;) maar bedankt:D vindt jou ook leuk hoor! moet je niet aan het werk? heb je niet zo druk nu?:)
    ik heb ook nog een paar foto,s ff sizzel vragen of het mag Sizzel????ze staat er ook op

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja ik zou toch de politie bellen volgende keer nu denken ze dat het nomaal is en jullie er geen last van hebben, je lijkt wel gek als je ze zo door laten gaan, en niet bang zijn is je goed recht..ze zouden een mooie aan mij hebben GRRRR

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    O, fout gelezen dus. Haha. Ik had haast om op strand te komen gisteren denk ik. Ik ga het nog eens even opzoeken.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hey hi...

MAJA>. fijn dat alles nog binnen zit en vooral dat t goed zit.. dnek alleen niet dat t nog heul lang gaat duren... hopelijk nog 1 wk, maar daarna zal timme zich vast snel aankondigen ;)

en je buren.. EEN BOM EROP!!!... stelletje PIEMELS (die hou ik er nog steeds in).. ik zou ook de politie bellen volgende keer.. verstandhouding is nu toch al naar de PIEPPPPP.... slaap lekker...

BONES.. tis idd voor een verkoper een belachelijke bod, maar voor een koper wel een slimme zet.. dus zo stom vind ik het nog niet.. wij hebben destijds hetzelfde gedaan..oke, niet zoooo drastisch, maar toch.. Huis hier stond te koop voor 189.000 (ze waren al flink gezakt).. en ze wilden er echt vanaf, ander huis al gekocht etc.. dat wisten we dus daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.. wij hebben toen 161.000 geboden en de verkoper is toen met 170.000 akkoord gedaan.. dus als kopende partij kan dit best goed uitpakken.. voor hetzelfde geldt denkt de koper.. zij bieden dan 280, wij 250 en misschien komen we wel op 270 uit ofzo.. ik lul ook maar wat.. hoe dan ook is het voor jullie natuurlijk wel onwijs balen en vind ik 230 ook wel heul optimistisch van de kijker, maar goed.. een evt koper zal sowieso in deze tijden laag bieden....Begrijp me niet verkeerd hoor.. ik vind 230 ook wel echt te laag en niet realistisch en voor jullie uiteraard onhaalbaar, maar goed.. wie niet waagt wie niet wint.. tip.. zorg er wel voor dat de koper niet de zelfde makelaar heeft als jullie.. dat was hier wel zo.. onze verkopende makelaar was ook de verkoop makelaar van de mensen waar wij het huis van hebben gekocht.. hij heeft ons verteld dat ze al een ander huis hadden en er van af moesten.. dat is info die een verkopende makelaar niet moet vertellen vind ik.. maar goed..

hoop dat een volgende potentiele koper toch echt wat realistischer is en jullie wel bij elkaar kunnen komen om een tevreden bod te accepteren..

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ;)

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dwaas.. ja ik heb nog wel wat foto's.. zal ze vanmiddag als t lukt ff spammen.. ik ga nu eerst ff aankleden..(schaam) en dan naar de formido en met mijn projectje beginnen met de kids...

tot laterrrr

18. supermummy

Boney een bod,,hmmm ik vind het helemaal geen absurd bod... een bod is een bod. Er zijn genoeg echt geinteresseerde mensen die laag bieden en het eerst zo proberen (goed recht toch)en dan langzaam omhoog bieden, iedereen wil toch zo min mogelijk betalen?

19. supermummy

Ik vind trouwens 299.000 voor jullie huis en ligging ook helemaal niet duur eigenlijk.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ichtus, vanuit hun standpunt kan ik het misschien wel proberen te begrijpen, maar zelfs onze makelaar vond dit belachelijk en had gevraagd welke verdieping hij er dan niet bij wilde hebben :D En hun hadden zelf een huur huis dus geen makelaar.

Deel Deze Pagina