Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ook nog ff een foto van me moppie van gister...

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sow die is onscherp geworden :$

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kijken of deze beter is, die is van eergister...

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En nog 1 van Roos, samen met dr nichtje op de scooter.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach wat een schatjes!!!!!!!!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoi.. ff update..

de vaatonderzoeken zijn nog niet gedaan.. logopedist heeft oefeningen gegeven en verder ligt hij nog een nacht en dag extra op IC.. bloeddruk schommelt heel erg, maar is nog steeds veel te hoog..
    Verder verveelt hij zich stierlijk...Wel gaat t praten steeds slechter en ik snap niet zo goed waarom er vandaag verder geen onderzoeken gedaan zijn. nu weten we nog niets en doen ze dus verder ook niets anders.. zucht.. morgen nieuwe dag.. ben beniuewd als ze dan weer niks gedaan hebben ga ik s ff een arts aan zijn jas trekken..

Er kwam vanmorgen een student van 18 tegenover mijn pa liggen.. die had vanmorgen ineens voor hij naar college wilde moeite met praten dus ook meteen opgenomen.. hebben ze net als bij mijn pa een scan gemaakt, blijkt hij een tumor te hebben in zijn hoofd zo groot als een sinaasappel.. DUSSSSS... sjemig.. je zult t te horen krijgen.. blijf het een eng idee vinden dat er in je hoofd iets kan groeien dat er niet hoort zonder dat je er iets van merkt.. BAH..**niet bij stilstaan, niet bij stilstaan**

Hier heb ik werkelijk mijn hele huis gepoetst.. van zolder tot schuur...tis weer brandschoon.. alle bedden verschoond en me suf gewassen.. morgen haal ik alle kledingkasten leeg, uitzoeken en weer netjes inruimen.. tis nu net een winkel waar net een uitverkoop is geweest en waar iedereen heeft staan graaien.. NIET HANDIG\
    vanmiddag dus naar pa geweest.. schoonmama heeft gekookt en is dus mijn reddende engel geweest vandaag...

Daarna 10 min gesprek gehad op school voor JUR.. hij presteert goed, erg goed zelfs, maar de juffen hebben het idee dat ie meer kan en dingen laat liggen omdat ie of geen zin heeft, of t niet leuk vind, of t te makkelijk vind.. ze gaan kijken of school m kan testen.. puur uit voorzorg.. mocht er iets uitkomen dan kunnen ze de lesstof aanpassen voor m... komt er niets bijzonders uit dan weten ze ook dat ze m moeten stimuleren om wel door te gaan, maar dat moet dan op een andere manier...ik ben geen pedagoog en ook geen leerkracht dus ik neem dat maar aan.. ben al lang blij dat ze dit nu na gaan.. ligt een beetje aan het budget van de school.. die testen zijn nogal duur.. particulier was t 500 euro.. tsss...nou ja.. we zullen t zien.. ik wacht rustig af.. hij had alle scores op A en 1 op B.. nu zegt mij dat niet zoveel omdat wij gewoon een cijfer kregen, maar tegenwoordig werken ze met ABCDE.. volgens mijn schoonzus (leerkracht) is A heel goed en E helemaal niet..C is voldoende.. is volgens mij het amerikaanse systeem.. nou ja.. ik ben hoe dan ook SUPER TROTS!!!!!... Oh en dan nog iets..
    Hangt er een briefje bij de klas van Jur dat er 2 leerlingen zijn met KINKHOEST.. maar omdat iedereen is ingeent dat t om een lichte variant gaat.. best, maar IK ben NIET ingeent tegen kinkhoest.. Ik heb de DTP gehad toen ik naar Egypte ging, maar als kind ben ik nooit ingeent.. zucht.. zo maar s googlen..

Ik ga donderdag morgen met Marijn Bloedprikken.. om 7.30u in zwolle.. GAAAAAP!!!.. maar ed is dan vrij dus dan kan ik zonder dat ik oppas nodig heb...

euh.....verder heb ik niks... en heb alleen wat foto's gekeken van GWEN.. MOOIE MEID weer..
    Oh ja.. en NOAH en ROOS ook gezien.. heeeeeerlijk om ze weer s te zien.....zal morgen ook weer s wat foto's maken..

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Kwas jullie kwijt!

Ichy, heel erg veel sterkte met je pap! Jullie krijgen het wel voor je kiezen zeg!

Al nieuws van Mys? Vind ik toch ook wel erg spannend.

Ik ga nu vliegen naar de trein, mischein kom ik later nog even een updeet doen van mijn kleine Knofje!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Mrijn, leuk je weer even te zien.

Ichtus, hoe gaat het vandaag? Wel raar dat het praten slechter gaat. Bij een TIA zijn de verschijnselen vaak binnen 24u verdwenen. Ik hoop dat je vandaag meer te weten komt.

Ik ga Tessa nu naar het kdv brengen. Dan wat boodschapjes doen. Fijne dag iedereen.

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ichtus, niet leuk die onzekerheid, en niet weten wat er verder aan de hand is! Wel lekker weer een schone tent!

Mooie fotos gezien van Gwen,Rosalie en Beertje Noah.

Ik ben lekker aan het werk. Schoonouders zijn weer op weg naar de luchthaven. Ze vonden Sara er ziek uitzien. Wij hadden zelf ook al dat idee omdat ze normaal als een bootwerker eet en nu echt een vogeltje is. Ze vonden haar er dun en geel uitzien... effe in de gaten houden dus.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh bah SM.. idd maar even in de gaten houden...

BONES.. dat vinden wij dus ook raar en omdat de gevolgen niet wegtrekken denkt de neuroloog dus aan doorlopende tia's... Hersen blijven dan als het ware propjes schieten.. zaterdag was t ook steeds afwisselend.. dan weer goed praten en dan weer slecht.. nu is het constant slecht.. ik hoop dat ze dus vandaag verder gaan kijken.. lijkt me niet goed dit.. t blijft afwachten..

ik ga er vanavond weer heen..

Verder belt de wijkverpl. vanmiddag terug ivm de kinkhoest op school bij Lisa en Jur.. Marijn en Anna hebben nog niet de volledige inenting gehad en ik helemaal niet dus wil ff weten waar ik op moet letten en wat ik evt moet doen.. kans dat we het krijgen is niet groot, maar bij hele kleintjes is het wel gevaarlijk schijnt.. nou ja.. beter meeverlegen qua kennis dan onverlegen denk ik dan maar..

MRIJN.. thnx en ben beniewd naar knofje..hihihihi

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh en ik heb donderdag een soll. gesprek.. thuiszorg in hattem.. lijkt me op zich wel leuk, maaar verwacht er niets van..is qua tijden heerlijk, maar t verdient volgens mij nog minder dan ik nu al verdien en voor een half jaar contract ga ik zeker niet...daar is het allemaal te onzeker voor!!.. nou ja.. misschien ga ik wel.. weet nog niet!!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ichtus, het blijft dus allemaal een beetje spannend met je paps. Knuffel!
    Heerlijk dat je huis weer schoon is en Jur zulke goede cijfers (letters;)) haalt. En mijn broer had vroeger een beetje hetzelfde. Verveelde zich gewoon dood in de klas omdat hij het allemaal direct snapte en voor liep op de rest. Wie weet helpt uitdagender stof Jur juist meer

SM, een dunne en gele vogeltjes Sara klinkt niet als de gewone Sara nee. Misschien een verstopt griepje. Hoop dat het meevalt.

Mrijn, ik ben wel nieuwsgierig naar je knofje! Leuke foto's heb je trouwens op je hyves. Zo schattig met Sanne samen. En wat wordt Bart (toch?) ook al een hele kerel!

Ariel, leuke kinders heb je! Schatjes!

Hier beetje bleh. Lune slaapt ineens super slecht en heeft gisteravond ook tot half tien liggen klieren in bed. Wel weer vroeg wakker vanochtend en dus nu niet echt het zonnetje in huis. Ik ben zelf ook kapot. Komt mede door een spin die op de muur zat in de slaapkamer, boven mijn hoofd. Wou net gaan pitten. Ik schrok me kapot. Heb Jeroen gebeld met de mededeling dat hij NU naar boven moest komen met wc papier omdat er een spin zat, NU NU NU! De spin kroop namelijk met een rotvaart weg dus straks was hij weg en dan ga ik natuurlijk niet slapen. Dus Jeroen kwam naar boven rennen en heeft de spin gepakt en ik stond daar in mijn blote kont te springen en te hupsen en in paniek te zijn. Ik was al zooo moe en schrok zo van de spin dat ik heel hard moest huilen:) Jeroen moest eerst heel hard lachen maar vond me toch wel zielig uiteindelijk. Mja, heel onrustig geslapen natuurlijk.
    En ik las net dat het vriendinnetje waar ik zondag was ziek is, grieperig, keelpijn etc. En ik voel me nu ook niet fit. Beetje zere keel, rillerig en bleh.
    Jeroen heeft een verjaardag na zijn werk dus die komt pas laat thuis en ik zie er als een berg tegenop om deze dag door te komen met Lune. Erg he? Het liefst kruip ik in mijn nest en ga een potje janken en kom er pas weer uit als ik er zin in heb.
    Vandaag is niet mijn dag. Morgen weer een nieuwe.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jee ichy sterkte met je papa. vreemd allemaal. En succes met de sollicitatie, hopelijk is het wat, met goede voorwaarden

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maja.. volgens mij kun je wel een KNUFFERD gebruiken...bij deze!!...gelukkig is marijn alweer een tijdje beter tot goed te pas, maar de 3 maanden dat hij vreselijk hele dagen jengelde bleef ik ook liever in bed...nog steeds heeft ie wel van deze dagen, maar tis niet meer standaard gelukkig.. zo frustrerend...

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh ja.. Debora..ik las iets over hartkloppingen en duizeligheid etc.. dat had ik bij Jur heel erg.. de hele zwangerschap helaas.. hoorde er allemaal bij zei de vk.. niet ernstig wel eng en vervelend...als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor.. zei ze bij mij toen iig..checken ze alles een keertje extra...

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waha maja; mag ik dan bij jou in bed komen liggen? Zetten we Finn en Lune samen. Gaat vast goed ;) Heb ook zo'n dag...

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Thanks ichtus; denk ook dat het erbij hoort. Moet me ook echt rustig houden, merk ik. Het is een hele andere zwangerschap dan bij Finn.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmm sm: hou Sara idd maar even in de gaten. klinkt idd niet helemaal lekker.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    16,5 week Stelt nog steeds weinig voor maar krijg m'n broeken niet meer dicht en ik kan toch nergens m'n zwangerschapsbroeken vinden :(

Deel Deze Pagina