Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, kan het ook nog niet opbrengen om de vriezer al leeg te gooien, hihi blijf gewoon proberen, de aanhouder wint toch??

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

hihi idd Debie. en anders kan je nog van je melk
    borstvoedingspannenkoeken maken, borstvoedingsverjaardagscake en er zullen vast nog wel meer receptjes zijn ;)

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En Ilse? Vind die het niet lekker? Zou het gewoon eens proberen. Desnoods met een beetje diksap er door.

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meld zich...

Deesje van harte...en veel beterschap...!!!!!!!!!!!
    Niet leuk dat je ziek bent..

voor de rest ik lees mee.. reageer niet.. geen zin an...

knuffels voor jullie allen.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha sm, weet dat het kan maar vind het niets om er mee te koken

zo, ben bezig met de kledingkast van esmee, geloof dat ze voor een maand of twee elke dag schone kleding heeft liggen en dan heb ik in de nieuwe maat nog niets nieuws gekocht, zat net wat te tellen en heb minstens 50 rompers maat 74-80

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik deel je mening helemaal Ichtus!
    Maar dat neemt niet weg dat ik het wel dapper van je collega vindt dat ze deze discussie met jou (moeder van 4!) aangaat! :)

Hoi iedereen!
    Ben ik ook weer eens!
    Hier gaat het steeds beter. Ik heb ons leven steeds meer op de rails. Nog steeds zo nu en dan z'n ups en downs, maar wie niet!
    Alleen Eriks gezondheid is niet zo super. Maar ik ben bang dat we daar toch maar mee moeten leren leven. Helaas!
    Verder vermaken we ons nog prima hoor! Aaron is 3 van de 4 dagen een handenbindertje, niet alleen spelen, niet willen eten of drinken, niet luisteren. En dan ineens zit er weer een goede dag tussen! Poeslief is ie dan! :) Ach, tis een fase toch?
    Verder hebben we vakantieplannen gemaakt en woonkamer-inrichting-veranderings-plannen... Nieuw behangetje, bankstel, kast... Hopelijk is dat voor de zomer zover!

Dees, van harte met je verjaardag! Balen dat je ziek bent! Beterschap!

Verder weet ik niet meer te reageren, ik heb het de laatste tijd niet zo bijgehouden hier...
    Nu het weer wat beter gaat hier thuis, hoop ik het hier weer wat bij te gaan houden! Dus wie weet lukt dat ook :)!

Heb ik nog dingen gemist? Zwangeren? Baby's? Enge ziektes? Of leuke dingen?

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Eerst even teruglezen...

Haha Ichtus, die collega heb je mooi op haar nummer gezet:D
    Leuke opmerking wie later haar kont moet wassen whaha!

Maja, hoe is het nu met je? Las dat je vanmorgen niet zo fit was.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ja zeg, druk ik op een knoppie, wordt mijn berichtje al geplaatst:( Was nog helemaal niet klaar met teruglezen. Sterker nog, ik was net pas begonnen....

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Dees: gefeliciteerd!!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het vervolg...

Vivi, nog wat gekocht in de stad?

Dees, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Vervelend dat je ziek bent:( Hopelijk voel je je snel weer beter!

Zo Sizzel, jouw kinderen waren zeker erg vroeg vanochtend. Pfff, dan mag ik zeker niet klagen!
    Heb je nog een zwembad kunnen vinden?

Jeeeej, Nora heeft doorgeslapen. Super hoor!

Boney, ik ben nog niet aan het inpakken hoor. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen;) Ik ben wel dingen aan het uitzoeken en heb dus al een hoop dingen weggegooid. Ruimt lekker op', zo'n verhuizing!
    Hebben jullie nog iets van de makelaar gehoord? Peter zou daar toch langs gaan? Of heb ik het nou mis?

Debie zit met een melkoverschot. Misschien lust Paul het wel:D

Ha Thirza. Leuk je weer eens te "zien" hier!

Vanmorgen eens lekker wezen shoppen voor de kinderen. De arme schapen hadden bijna niks leuks meer in de kast (vond ik dan he, je moet toch een reden bedenken om weer kleren te kopen:D)
    Nu heb ik voor Eva een leuk rokje van desigual gekocht, alleen kon ik er niks leuks op vinden;) Het lijkt heel makkelijk met zo'n vrolijk gekleurd rokje, maar dat valt vies tegen. Een shirtje is vaak net de kleur niet. Nou ja, zaterdag nog maar eens een poging wagen.
    Straks weer naar het zwembad. Blegh, helemaal geen zin in. Maar goed, het is voor een goed doel.

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nu heb ik dus vorige wk mijn huis helemaal gedaan.. en ja ja.. ook bijgehouden maar nu verveel ik me dus stierlijk he overdag...izt maar te zitten.. beetje te laptoppen.. wat boekjes te lezen..puzzeltje maken.. uit nood nog maar een keer naar de speeltuin.. tis ook nooit goed..whahaha...ga over een half uutje kiddies weer ophalen.. Jur mag vanmiddag niet buitenshuis spelen vooralsnog.. hij noemde mij een homo!!.. en dat mag niet.. dus straf.. (nu is dat op zich best grappig, maar goed.. ik maak geen onderscheid tussen homo als scheldwoord en kutwijf..iets dat me ook al een keer om de oren kwam zeilen).. verder was ie poeslief en ik heb m gezegd dat ie als ie zich gedraagd uit school dat ie dan misschien wel buiten de poort mag..ben benieuwd..

Lisa is en blijft een skeetje maar wel een ontzettende trage skeet.. oostindischdoof de laatste tijd en stekeblind als het om iets zoeken gaat.. pfffff... op zich niet eens zo erg, maar zo af en toe heul frustrerend!!..

marijn.. vind ik heerlijk om me heen.. een dwingelandje..dat wel, maar ik ben m de baas en zolang dat zo blijft hoor je mij niet klagen..

Anna.. ohwww wat ben ik verliefd.. huilt echt NOOOOIT.. als ik haar na de fles in de box leg gaat ze spelen.. als ze klaar is met spelen stopt ze haar vingers in de mond en kijkt ze om zich heen.. vervolgens als ze moe is gaat ze slapen.. dan leg ik haar in bed.. ze wordt daar wel wakker van, maar geeft een lach in bed en slaapt vrolijk door..moet haar altijd uit bed halen voor de fles..(logisch, maar ik bedoel dan dat ze zichzelf niet meldt).. ze huilt nooit als ze honger heeft, maar wacht geduldig tot ik haar kom halen..ze is altijd vrolijk.. erg nieuwsgierig...een lief bijzonder meiske...

marijn was ook heel rustig t eerste jaar en sliep ook veel, maar hij huilde wel als hij moe werd of de box zat was.. dan legde ik m op bed en was t goed.. maar zelfs dat doet anna niet.. ze kan overal slapen...t enige dat ze niet zo leuk vind is de maxicosi.. dan jammert ze wat, maar zodra we rijden in de auto is het prima en slaapt ze zo.. zo kan ik er nog wel 5 bij doen..whahaha.. GRAPJUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!..

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh en euh.. nu loop ik op te scheppen over mijn lieverds maar vertel niets positiefs over jur.. tis mijn bink en dat blijft ie ook!!!.. was gewoon wat rebels omdat hij niet zonder jas naar school mocht.. hij wilde ook zijn slippers aan.. ik vind t gewoon koud.. dus dat mocht niet.. kon ie niet waarderen geloof ik..;)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Thirza.. fijn dat alles weer op de rit is meid.. welkom terug...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske jazeker heb ik iets gekocht in de stad, voor mezelf par nieuwe licht grijze laarzen, voor bryan 2 effen shirtjes (voor onder tshirtjes ofzo) en 2 leuke shirtjes met lange mouwen, 2 dekbedovertrekken, voor mezelf een shirtje en pampers
    ga zo nog even naar het dorp hierlangs naar de scapino kijken voor schoenen voor bryan (dr beegle) en moet morgen naar verjaardag dus wou vast plantje gaan halen
    en dan is het vast weer tijd om te koken hahaha

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

wahahaha moet stiekem toch wel heel erg lachen om Jur.

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry Ichtus, maar ik heb hard moeten lachen toen ik las dat je voor homo uitgescholden was:D Zou ook zomaar een streek van een van mijn jongens kunnen zijn. Heeel herkenbaar!! Kutwijf ben ik dan nog niet genoemd, wel kutmama. Weet niet waar je beter mee bent;)
    Heerlijke kids heb je!

En nu ga ik aardappelen schillen, Sofie uit bed halen, naar school, naar zwembad, als een speer weer naar huis, eten voor Eva maken, Eva naar gym sturen, eten voor ons maken enz, enz.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :D wat een opmerking, hij gaat vast straks heel lief voor je zijn ichtus.

meiske heerlijk shoppen en inpakken en straks ook weer uitpakken echt vreselijk maar moet toch.

zag sm en vivi ook nog maar ff geen idee meer;)

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ichtus wat een heerlijk kids heb je :) Klinkt erg gezellig in huize Ichtus :)

Meiske, succes met inpakken! Niet te lang mee wachten hoor, het is zo'n gedoe als het op het laatste moment moet!

Vivi, lekker gewinkeld dus! Hier moet ik ook nodig, vooral voor Iris, die groeit erg hard! Veel te veel is alweer te klein!

Ik ga me klaarmaken om zo te gaan werken... van half 5 tot 10.
    Ik heb een weekje vrij gehad dus moet er ook weer aan geloven... Tot morgen!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha, Jur die zijn mama een homo noemt:D Ik vind het hilarisch!
    Maar snap je hoor Ichy, zou ook even optreden dan.. Maar toch.. ik vind hem briljant:D

Heb net mijn contract binnen. Heb ruim 40u aan vakantie uren die ik opbouw in die 3 maanden dat ik in dienst ben. Klopt dat wel? Lijkt me zo veel, is voor mij 2 weken:( Ik werk maar 20u namelijk.. Iemand die dit (niet) logisch vindt?

Ik ben echt kapot. Mijn energiepeil is erg laag op het moment. Voel me wel fitter dan vanochtend, toen was ik beroerd, nu niet meer.
    Zo even op de bank en over een uurtje ofzo Lune ophalen. Best ideaal zo die 5 a 6 uur werken op een dag.

Meiske, maak je wel 100 foto's van je nieuwe huis als het een beetje ingericht is? Ben zo nieuwsgierig..8)

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik kan er achteraf ook wel om lachen hoor, maar goedkeuren doe ik het niet. Hij blijft thuis.. gooide voor de lol met speelgoed en dat is verboden, riep "hou je bek" en toen ik later iets zei spuugde hij naar me.. hij zit nu mooi een tijdje op zijn kamer.. ben dr klaar mee.

Deel Deze Pagina