Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook heel veel buiten van het mooie weer en gwen genieten en dalijk in de winter vast weer meer tijd... wil nog ff zeggen dat ik echt gezellig vondt bij jullie

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @SM.. WOW.. wat goed zeg....volgens mij zijn het echt vriendinnetjes...hihihihi...

@Dwaas.. ga je dan ook een hele week naar de camping..??? en nee.. een paar dagen (weekend) zonder kids kan ik heel goed.. maar langer ook niet hoor.. dan wil ik ze gewoon weer terug..!!!..Sterkte alvst, maar ook genieten hoor!!!.. niet je energie in het missen van ze stoppen....daar heb jij niets aan en zij ook niet...Have fun morgen bij SPETTER!!!!

MAJA.. nog gerust vandaag????

sja.. verder iedereen op vakantie, forummoe.. tis overal op t forum rustig.. echt komkommertijd!!!..

ik zal s wat foto's spammen van mijn kroost...zit nu toch niks te doen.. heb heerlijke foto's van marijn..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mijn pretletter:D

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    spreekt voor zich toch??

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een lekker koppie heeft marijn!!!!!!!!!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dan ga ik ook nog ff nora showen van Sizzel wat een schatje is ze , kan je echt zo vriendinnetjes mee worden:D

Bekijk bijlage 87663

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    IK ga lekker vroeg mijn bedje opzoeken trusten

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Hier ook niet echt forummoe, maar we zitten lekker op de camping. Ik kan nu alleen geen foto's bekijken. Krijg niks te zien. Misschien ligt het aan de internetverbinding hier. Is met een dongel...
    We hebben het hier best naar onze zin. Kids spelen lekker buiten. Alleen moet Piet morgen (weer) werken. Vandaag ook al, is eigenlijk erg ongezellig...
    Morgenochtend om 7 uur op, want deze trouwe hond zit gewoon om 8 uur in het zwembad met Kas.
    Doeidoei!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Waar heeft Nora die enorme bos haar ineens vandaan getoverd?:$
    Prachtig zeg!:)
    En Daan ook een lekker ding!
    En Marijn ook, lekker bekkie:)

Meiske, dapper van je om zo vroeg te gaan zwemmen!
    En idd niet zo gezellig dat Piet steeds moet werken.. Hoe doe je dat dan bijvoorbeeld morgenvroeg als je wil zwemmen? Hele bende kinderen mee? Moet Piet nog vaak werken deze periode?

Ik ben heul erg wakker;) Ik sliep best op tijd, half twaalf ofzo.
    Tot de buurman besloot om 01.30u de hondjes nog even in de tuin te doen. Ze hebben maar 8x gekeft ofzo maar natuurlijk wel net genoeg om mij wakker te krijgen. Schrok me kapot, alsof ze naast ons bed stonden te blaffen.. Jeroen werd ook wakker maar sliep weer verder. En ik niet8)
    Ga zo maar even op de bank liggen tv kijken, meestal word ik dan wel weer moe. En kan ook wel op de bank slapen voor een paar uurtjes.

Ik heb vandaag nog een berg babyspul gewassen, opgevouwen en het spul voor het wiegje apart gelegd. Ga ik morgen opmaken denk ik, leuk:)
    En de piepschuim letters voor op Timme zijn kamer geverfd. Ook leuk. Voor de rest weinig gedaan. Ja, Lune gebracht en gehaald van de creche en vanmiddag was een vriendin op bezoek. Maar that's it. Energie zit ergens verstopt waar ik niet bij kan;)

Lune was vandaag nogal ondeugend op de creche zei de leidster.. Veel uitdagen en uittesten. Doet ze dat daar ook es:D Thuis was ze ook mega vervelend. Ik kon geen stap meer verzetten dus Jeroen was de lul haha! Hij heeft haar ook alleen naar bed gebracht en ik heb haar alleen maar horen gillen. Maf kind. Hoop dat ze morgen (of eh.. straks..) wat vrolijker is.
    Ze heeft wel ook op de creche op de wc geplast! En thuis ook weer.
    Ze wil niet meer op het potje en ook geen verkleiner op de wc, voelt ze zich zeker te groot voor hihi.. Ben benieuwd hoe dit zich voortzet. Ze heeft na het eten ook geen luier mer om gehad, alleen een onderbroek en legging. En droog gebleven! Gaat de goede kant op.

Hmm, ga toch maar even op de bank denk ik.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Blegh, geen succes. Ben misselijk. Van het maagzuur denk ik. Heb net een pilletje gehad. Als die een beetje werkt ga ik maar weer naar bed. Ligt toch beter dan de bank.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @meiske veel plezier en jammer dat piet moet werken..

@maja jeetje zeg wat een buren..heb je geen telefoonnummer van de buren of zo ...zou ik achterhalen en dan volgende keer hun iedere keer wakker bellen wel je nummer op prive zetten ARGGG ik zou het wel weten zou echt volgende keer wat aan doen politie bellen ofzo ..jullie wonen er ook en nu hebben hun de overmacht...niet gewoon zo laten meid... en wat zegt jeroen ervan???

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen trouwens..

nog filmpje van van de week

YouTube - DSCF0016

oh ja
    @dwaasje veel plezier in dolfinarium met de kids!

zo hier als mars straks wakker is die had laat dus was laat thuis ff boodschapjes doen winkelen..ect vanavond moet hij de nacht weer in..
    ga nu ff botherham voor mij en gwen maken

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    even omhoog haha

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Ik kom even dag zeggen. Ik heb niks te melden eigelijk. Ben druk aan de poets. Morgen om 10u bezichtiging. Spannend weer.
    Heb wel steeds even bij gelezen, maar er is niet veel blijven hangen zoals altijd :)
    Wij eten vanavond afhaalfriet. Mjammie, nu al trek in. Doen we niet zo vaak en dus is het extra lekker!

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

ooh weer lekker rustig hier!

Sizzel wat een mooie kids heb je toch! En ik stond ook versteld van Nora, wat een mooie meid is dat! Prachtige krullen!

Boney spannend weer kijkers, geeft toch weer hoop he!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoi, hier weer terug van 3 weken vakantie. Helaas zit het er weer op. Alles goed met iedereen en al baby nieuws????

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie welkom terug! Waar waren jullie naartoe?

Kikkert is bevallen van een dochtertje Chayenna

Deel Deze Pagina