Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

@Suus fijn om te lezen dat alles goed gaat je meissie klinkt als een heerlijke dame en wat lief die foto,s van je mooie meid! zindelijk goed zeg gwen ook nu overdag! uhm ja oogjes bijna als goed is over durf dat niet meer uit te spreken na 3 weken pffff zo sneu joh... en trouwen 22-10-2010!! dus 3 maandjes nog
    En wat Superrrrrrr zeg van je afronding van je studie toppie zeg dat hem je me mooi toch weer geflikt! respect hoor lekker van genieten !!!!!

@Maja jeeh wat een leuk huis zeg en wat een kleine prijzen zeg ikke jaloers als je kijkt wat je daar kan kopen dan woon ik als ik me huis verkoop in een vila daar... maar zou zo willen verhuizen als me familie mee ging whahahha

@Mys toppie dat je baan je bevalt! en ja moment voor Bryan gewoon als je thuis komt na het eten samen ff wat doen een spelletje of kleuren aan tafel en dan samen met zijn tweeen of gezellig samen een boek lezen op de bank ect ....momentje voor samen! dan weet hij ook dat als je thuis bent en jullie gegeten hebben dat het dan ff mama en bryan tijd is!

jeeh een zeef nu fff

knufff

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Klinkt interessant Suus. En echt super cool dat je zo'n hoog cijfer had. Wordt het ook echt beloond!
    En de Weduwenaar heb ik gelezen idd. Ook erg jankwaardig. Hoop dat ze die niet gaan verfilmen:D

Mys, sluit me bij Suus aan. Maakt idd niet heel veel uit wat je met hem doet, als hij maar voelt dat hij jouw aandacht volledig heeft.
    Wat Lune ontzettend leuk vindt is een stukje wandelen (gaat ze vaak op haar fietsje of ze duwt haar poppenbuggy) en samen tv kijken vindt ze ook heerlijk. Ik ook:D Dan hangt ze lekker tegen een van ons aan en heeft hele gesprekken met ons wat ze allemaal ziet.
    Nou zou ik dat af en toe doen, niet direct als een vaste activiteit maken maar als je zelf even geen energie hebt is dat wel fijn.
    Samen boekje lezen, puzzelen, een toren maken van blokjes, met klei spelen, tekenen zijn ook dingen die leuk zijn om te doen.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat moment was bij mij ook de echte druppel van de film heb ook een partij zitten janken en ben ik niet eens zwanger whahha;):D

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi wordt druk hier haha

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Boe!! had ik jullie laten schrikken?:D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou niemand meer geweest..

he ik zie Wen hoe is tie daar?? gaat goed met jullie hoe is eigenlijk met je gewicht???

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    denk dat ik me hoofd maar op mijn kussen gaat leggen!! trusten alll

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen allemaal.

Wat is het stil hier zeg! Vakantie is bij ons begonnen!!!
    Heb net de kampspullen voor de oudste weggebracht die gaat morgen een weekje op kamp.
    Verder opruimen. En wat was doen.
    Is iedereen op vakantie of gewoon forum moe??

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune moet altijd niezen van de zon:D Heeft Jeroen ook altijd. Als we de deur uitstappen en de zon schijnt niezen Lune en Jeroen allebei tegelijk haha! Ze wil ook altijd direct een zonnebril op..

Bekijk bijlage 88251

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune is net wakker en zit aan een bakje aardbeien, perzik en meloen. De meloen laat ze liggen;)

We hebben nog geen plan voor straks. Denk dat we maar een beetje gaan rondhangen.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    banner check

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat kan toch niet volgens mijn banner zou ik al kunnen testen nou dat maak je mij niet wijs hoor

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee dat klopt niet maar voglens je banner heb je je eisprong ook pas op dag 28 ongeveer met dus een cyclus van 42 dagen... volgens mij heb je m niet goed ingesteld ergens...;)... je kunt pas 14 dagen na je ovulatie testen.. en volgens je banner moet je nog een week tot je ei.. dus over 3 wk zou je kunnen testen.. zo'n lange cyclus heb je toch niet????

je zit nu op dag 21 als ik het zo zie.. ....

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog 3 dagen MAJA... dan mag t!!!!!!!

verder ff geen zin, energie...morgen weer....alles goed hier!!!

knuff

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Leuke fotos van stoere Lune!
    Had jij nou verwacht dat je de 37 weken ging halen?

Ik heb vandaag deze arme meneer aan de telefoon gehad.
    En nu gewoon op het nieuws en in de krant wahahaha.
    Gelukkig geen gewonden ofzo.....hij zie dat een reclamebord op zijn
    auto was gewaaid maar ik had dus niet gedacht dat het zooooooo groot zou zijn :$

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahahahahahahahahahahahahahahaha... ik kan er iig smakelijk om lachuh....maar dat komt omdat t mijn auto niet is..!!.. gelukkig geen gewonden!!!!!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo dat is beter hahaha
    ik snapte er al niets van hoor.
    er zijn zoveel rare dingen in mijn lichaam bezig dat ik er knettergek van word
    ik heb een kloofje op mijn tepel snap er niets van waar die vanaf komt, ben dood en dood moe en al dagen hoofdpijn

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die hoofdpijn schijnt te heersen.. hier tenminste.. ik hoor hier iedereen klagen over hoofdpijn.. zomergriep ofzoiets..hoop dat t bij jou iets anders is meid..;)...symptoompjes zouden zomaar nu om de hoek kunnen komen kijken!!!..spannend weer.....duimen draaien...

Deel Deze Pagina