Mogguh, Er zit nog steeds een baby in m'n buik Hij mag er van mij nu wel uit eigenlijk.. Mom, wat rot dat het met je vriendin nog steeds niet goed gaat. En die schone schijn ophouden is ontzettend frustrerend, dat betekent dus dat ze eigenlijk geen hulp wil, er niet voor openstaat. Om wat voor reden dan ook (angst?). Ik vind het herkenbaar bij de vader van mijn beste vriendin. Zegt en doet precies wat de hulpverleners willen horen. En vertrouwen.. tja, ze is verslaafd. En dus zichzelf niet. Poeh, lastig hoor zo aan de zijlijn toekijken.. Ichtus, ik zou zeker de IB-er aanschieten. Niet geschoten is tenslotte altijd mis (vond de woordspeling in dit geval even leuk..) Het is hun taak, ze worden er voor betaald dus maak er gebruik van! Ik ben zo moeeeeee! Mag ik dat zeggen? Jawel he? Ik sliep heel laat, Lune werd om 4u wakker om te plassen (heeft Jeroen mee geholpen) en om half 6 ging Jeroen z'n wekker weer. Om 7u riep Lune weer dat ze moest plassen dus hup, er maar uit. Lune is nu op de creche, ze eet en slaapt vanavond bij mijn ouders, Jeroen is naar de verjaardag van zijn nichtje. Nou kan ik Lune wel ophalen vanmiddag en naar mijn ouders brengen en daar ook even eten maar misschien blijf ik ook wel de heeeeele dag binnen. Daar heb ik nu het meeste zin in maar als ik straks nog even geslapen heb wil ik er eind vd middag ook wel even uit denk ik. Ach, zie het ook wel. De leidsters vertelden wederom dat Lune op de creche de hele week ook al ontzettend aan het uitdagen is. Doet ze dus gelukkig niet alleen bij ons.. Ze bemoeit zich ook overal mee. Gaf de leidster een jongetje op z'n kop, zegt Lune ook boos tegen dat jongetje: 'Denk erom, niet weer doen!' Noujaa zeg! Later werd een ander jongetje streng toegesproken, gaat Lune erbij staan en vraagt aan de leidster: 'wat doet ie dan?' haha! En gister tegen Jeroen in de auto toen hij de radio wat harder zette: 'papa, is te hard! Toe, even zachter doen!' Ze wordt een echte tuttebel..
Wat betreft de drugs gaat hier alles goed, bijna een jaar zonder drugs. Met zijn werk gaat ook alles goed. Met mij gaat het op zich ook wel goed, maar soms word ik gillend gek. Mike slaapt laatste tijd slecht in zijn eigen bed, dus is 's avonds veel wakker. Verder natuurlijk lekker aan het puberen. Hij knijpt en slaat veel, dat vind ik echt niet leuk. Niets lijkt te helpen. Verder blijft het echt een lekker jochie hoor.. Combinatie werk, huishouden en kinderen is echt slopend. Sta natuurlijk al om 03.30 op om te werken, als ik geluk kan ik een uurtje slapen als ik thuis kom, en mijn dag eindigt rond een uur of 23.00 als de kinderen op bed liggen. Rosanne is gelukkig wel een stuk rustiger geworden, maar laat haar nog steeds goed horen als iets haar niet zint haha. Maar het is verder zo'n lief en schattig meisje. Binnenkort zal er wel weer een rustigere periode aankomen, toch?? Ik had al eerder mee willen schrijven, maar omdat ik al zo lang niets meer van me heb laten horen, durfde ik eigenlijk niet
Trouwens balen van je vriendin... Ze moet echt willen anders lukt het niet. Misschien moet ze nog wat verder in de shit zakken, voordat ze echt in actie komt. Drugs is echt niet leuk.. Ik heb nog steeds nachtmerries ervan...
Al kom je hier 5 jaar niet, gewoon schrijven hoor! Muts! Toch juist leuk om even wat van je te 'horen'..! Maar, hoe lang ga je het nog redden om zo vroeg te gaan werken? Meid, je hebt 2 kleine kinderen! Zijn er geen andere opties qua werk? Wat fijn dat je vriend al zo lang geen drugs gebruikt! Knap van hem! Merk je ook dat jullie relatie daardoor verbeterd is? Nou, ik vind het leuk om even wat van je te lezen
Naatje, ik had je fotos gezien op Hyves. Echt een prachtig meisje! Hou oud is ze nu eigenlijk?maand of 4? Enne werken om 03.30? Dus jij slaapt maar 4,5 uur per dag? Dat is toch niet om te volhouden? En met 2 kleine kinderen al helemaal niet! Enne ja er komen rustigere tijden aan.... tenminste hier wel vanaf een maand of 6-7 begon Nora door te slapen.
Rosanne sliep al heel snel door, dus dat scheelt wel. Mijn vriend is vaak vroeg thuis van zijn werk, dus probeer dan nog een uurtje te slapen. Relatie is mss wel verbeterd, maar kan nog wel een hoop verbeteren. Op dit moment weinig seks, maarja soms liggen er 2 kinderen bij ons in bed, dus dat gaat dan moeilijk. Vaak gaat ie ook vroeg naar bed omdat ie moe is (mss nasleep van de drugs?). Ik zou soms willen dat ie wat meer deed in het huishouden, in ieder geval zijn eigen troep opruimen, maar dat zit er denk ik niet in. Allebei zijn we beetje chaotisch Ik kies er dan ook liever voor om lekker weg te gaan, dan het huishouden te doen.. Rosanne is trouwens al weer 5 maanden, gaat best wel snel...
SM, heb gelijk aan jou een vraagje; Wij willen, als alles mee zit, in september 2 weekjes op vakantie met het vliegtuig. Jij bent toch al eens wezen vliegen met de kleintjes, wat is jouw ervaring? Hebben ze erg last van hun oren gehad?
Naatje.. wij zijn naar Turkije geweest.. toen was lisa net 1,5 (al wel wat ouder dus).. maar last hebbe ze niet gehad.. bij het opstijgen en landen hebben we ze een flesje gegeven.. Jur een snoepje en lisa een fles.. dat hielp prima.. bij mij werken oordopjes altijd goed.. maar das voor kleintjes niet zo handig...
ok, ilse pakt mijn hand loopt naar de deur en zegt we gaan naar tessa toe hoe ze daar nou opeens bij komt?????
Ooh leuk waar willen jullie naar toe? Ja wij zijn al vaker gaan vliegen met de meiden, nooit ergens last van gehad. Hier hebben ze genoeg aan de speen, maar idd wat drinken helpt meestal ook wel.
oke, ongeveer een uur geleden zat ilse op het potje, zegt ze bah gedaan, en jawel een keutel dus ik trots gedaan en sticker gegeven, nu 20 minuten geleden huilen om een luier, wilde niet op potje of wc, dus ik luier omgedaan en gelijk een volle plasluier, pfffff
Zal ik morgenochtend om een bakkie komen? Aan de rest: Hallo!!! Ben volgens mij echt lang niet geweest. Niet zo'n zin in denk ik. Wel stukjes steeds gelezen. Ben gewoon druk met niks eigenlijk. Geniet van Tessa. Het is zo'n schatje. Moet zeggen dat ik nog steeds weinig merk van de pubertijd. Tuurlijk heeft ze wel eens een boze bui en dat vind ik ook prima. We komen er meestal wel samen uit. Zindelijk worden gaat goed hier. Vorige week dacht ik echt dat ze goed op weg was, maar toen had ze opeens weer een paar dagen dat alles mis ging. Steeds in haar broek plassen/poepen en ook vragen of ze een luier om mocht. Prima. Nu sinds een paar dagen gaat het super. Ze doet alles op de wc. Gaat ook heel vaak voor niks, ze gaat er dan zelf op. Dan probeert ze het even 'lukt niet' en dan gaat ze er weer af. Ik durf nu ook voor heel even zonder luier weg te gaan. Vanmorgen wezen zwemmen met haar. Zonder luier. In het zwembad geplast toen we aankwamen en weg gingen op de wc. Tussendoor volgens mij lekker in het water gepiest... Afgelopen zaterdag is de bezichtiging niet door gegaan. Helaas. We baalden er erg van. Nu is het maar weer afwachten of er wat gebeurt. Tessa heeft trouwens ook een grappige verspreking. Verder praat ze eigenlijk hartstikke goed en alleen maar in zinnen. Maar 'heel erg' is 'heerlijk'. Ze moet dan 'heerlijk plassen' of heeft 'heerlijk dorst' En dat bijdehand zijn net als Lune is hier ook Soms om je rot te lachen. Zoooo grappig. Ik moet dat eigenlijk eens op gaan schrijven. Dan kan ik het met jullie delen. Ze doet nu ook grapjes. Dan geeft ze je een bal in je handen en zegt al wijzend naar het plafond "moet je even daar kijken". Als je dan omhoog kijkt trekt ze snel de bal uit je handen. Dikke lol dat ze dan heeft. Ze zit nu diego te kijken, ik ga ze even op bed leggen. Ze slaapt nog zo'n 2x per week overdag. De rest is ze gewoon heel de dag wakker. Maar ze slaapt dan wel tot min. 9u 's morgen. Vaak is ze pas tegen 10u wakker.
haha Debie.. nou das iig een drol op t potje.. hier vanmorgen ook een poging gedaan dus marijn in zijn blote gat laten lopen.. resultaat.. leeg potje , 3 plasjes opgedweild en toen kwam ie bij me.. "wat is dat" wijst ie naar de grond bij de tafel.."is dat poep?" heel bijdehand...pffff.. heeft staan poepen aan tafel... IEUW!!!...gelukkig een stevige.. nou ja.. hij ligt nu in bed..MET LUIER!!..t komt vast wel en keer...komende 3 weken is ed ook thuis en dan willen we er toch echt heul druk mee bezig zijn... BONES.. balen dat t bezichtiging niet is doorgegaan.. afwachten maar weer.. hopelijk horen jullie snel iets.. HIER: Jur en Lisa zijn logeren bij een zus van Ed.. die zijn bij Uden op vakantie en ze mochten 2 nachtjes blijven.. ik vind t wel lekker, maar tis ook wel errug stil nu hoor... ik maak er maar goed gebruik van... als ik ergens de energie kan vinden.. dat griepje heeft er toch wel even flink ingehakt meot ik zeggen.. voel me net een zoutzak!!..nou ja..komt ook wel weer goed..