Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney :$ spannend, ben heel benieuwd, tot morgen.

ichtus lekker hoor 2 kids ff weg. En dat zindelijk wil wat, denk dat ilse het eng vind, net als marijn plaste ze eerst alles onder, nu plast ze gewoon niet meer als ze geen luier om heeft. Morgen weer een poging, ga het niet doordrukken.

Wij gaan zaterdagavond gezellig uit eten en dan naar de film, wil echt ff een keer samen weg. kids en wij slapen dan bij mijn ouders.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey, ik 'zie' Naatje! Wat leuk!
    Fijn om te lezen dat het beter gaat met jullie, in ieder geval geen drugs meer... super!
    Vraag me alleen af hoe jij dat werken om 03:30 uur vol houdt, echt respect daar voor hoor... ga straks ff foto's kijken, alweer 5 mnd... ongelooflijk hoe snel dat gaat!

Zindelijk: Fenne is eigenlijk echt zindelijk nu, ongelukjes gebeuren niet meer... wel vindt ze poepen even helemaal niet leuk, gevolg: niet poepen op wc, maar ook niet in luier. Ze heeft nu ook al 3 dgn niet gepoept, en maar klagen over buikpijn en vieze scheetjes laten... als er dan eenmaal een drolletje in de luier zit (in bed dan dus) dan zet ze het op een gillen: 'Ik vind het zooooo vies mama, snel schoonmaken!' Gevolg: ze poept nu goed uit en gaat de rest dus weer ophouden. We laten het maar ff zo, komt vast goed denken (hopen) we...

Boney, stom dat die kijkers niet kwamen! Spannend allemaal hoor!
    Zit Tessa nu eigenlijk nog op kdv? Of al op psz? Wist dat je haar er vanaf wilde halen, maar heb eigenlijk niet echt gelezen hoe het verder is gegaan...
    Geinig die woordverspreking trouwens! :D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, Fenne heeft 's nachts nog wel een luier om?

Ik vind het weg gaan nog best lastig. Net even naar de bieb geweest en om boodschappen. Ik durf het dan eigenlijk nog niet aan om zonder luier te gaan. Ik doe ze dan een luierbroekje aan, vind ze prima. En ze had er idd een plasje in gedaan.

Ik zag naatje ook voorbij komen. Leuk dat je even wat laat horen. Ik zal straks eens even foto's spieken.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, kdv zijn we mee gestopt. Ze gaat naar de psz. Ze is voor de vakantie 1x wezen wennen. 17 aug. gaat ze voor het eerst.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja, 's nachts nog wel luier hoor... al wordt ze wel al vaak 's nachts wakker om te plassen, maar echt niet altijd. Ik wil ook zeker nog niet 's nachts gaan proberen, vind dat ze eerst maar eens het succes mag voelen van overdag helemaal droog. Gaan we over tijdje maar eens kijken of ze dat ook wil proberen.
    Ik merkte trouwens met Fenne dat als ze onderweg luier aan had ze daar ook in plaste en als ik die niet aan deed dan zei ze ook onderweg dat ze moest... dus vandaar dat ik maar gewoon die stap heb genomen. Hebben ze in bieb en vlak bij wuper geen toilet? Hier zit een bakker Bart op winkelcentrum, daar gaat Fenne dan plassen...

Spannend naar psz... is dat dan ook 2 ochtenden? Fenne gaat vanaf september waarschijnlijk, we hebben 13 september een afspraak daar... het is hier trouwens dicht in de vakantie, dus kan ook pas vanaf dan.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben jaloers op de zindelijke kiddies...zucht ;)

oh en euh.. ANNA KRUIPT!!!!.. het teigeren heeft ze maar overgeslagen.. zo leuk om te zien.. nog heel houterig, mara ze komt overal waar ze wezen wil..

heb net voor Marijn nieuwe schoenen gekocht.. had zijn voeten op laten meten.. had ie gewoon met 25,5..DUSSSSS...hij had schoenen aan met maat 23.. arme joch...dus nu maar NEUE!!..en ff een jas gescoord.. hij had een spijkerjas voor de zomer, maar das toch niet zo handig en die werd ook te klein.. de jas was 2 euro...whahaha.. uitverkoop I LOVE IT!!..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik durf ook nog niet echt weg met Lune zonder luier.. Gister in het ziekenhuis zei ze dat ze moest plassen en eenmaal bij de wc's aangekomen durfde ze toch niet. Kleine stukjes doen we wel zonder luier. Naar de creche brengen, naar opa en oma of rondje wandelen/fietsen in de buurt. Eerst maar nog een weekje ofzo droog en dan zien we wel verder. Ze krijgt 's nachts ook nog gewoon een luier om, hoewel ze dus wel vannacht geplast heeft op de wc en vanochtend droog was.
    Poepangst is in één keer over. Wij hebben er ook geen aandacht aan gegeven Wen en het is vanzelf over gegaan. Hoop dat dat voor Fenne ook geldt.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, hier ook niet in de vakantie, maar de vakantie is hier alweer voorbij op 16 aug. ;) Ze gaat een ochtend en een middag. Ik ben benieuwd...

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    de score tot nu toe 3 stickers, een keer poepen, 2 keer een plas op het potje, en 3 keer een natte broek.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en boney hou je mond eens, nog maar 3 weken, pfff gaat snel met kids zo'n vakantie

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier gaan de kids de 23e weer naar school...gaat idd veul sneller dan vroeger hoor.. toen duurde t echt een eeuwigheid.. en nu..tis zo weer voorbij..

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wij hebben net 4 dgn vakantie hier hoeven ze 5 september naar school.

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedenavond trouwens allemaal.

Hier een rustig dagje gehad wat laatste dingetjes gedaan op de slaapkamer van de jongens.
    Jurgen kwam vanmiddag thuis met een lcd tv voor op hun kamer:$
    Ik vroeg waarvoor dat nodig was,hij wilde graag dat ze er 1 kregen en die ie op kan hangen.
    Nu hangt er dus een lcd tv op hun kamer tis nog niet helemaal af.
    De vloer ligt erin de muren zijn gesoust en er hangen nieuwe gordijnen.
    Ook staat de nieuwe kledingkast gelukkig.
    Morgen de oudste zijn bed halen en dan kunnen we gaan inruimen.

Verder morgenmiddag me zoon ophalen van kamp en morgen om kwart voor 8 staat het bouwbedrijf voor de deur.
    Ze komen een nieuw dakraam plaatsen in de badkamer.
    Na die storm is deze erg gaan lekken.
    Ik ben morgen lekker vrij maar we brengen keano wel naar de gastouder zo kunnen wij ons gangetje gaan en kunnen de werklui herrie maken:p

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenavond dames!!

@lianda hard aan het klussen dus, kun je straks lekker van genieten he
    @zindelijkheid nou plassen doet bryan wel op potje maar ook echt alleen als ik hem erop zet dus nog lang niet zindelijk pfffffffffffffffff poepen doet hij ook wel maar hetzelfde alleen als ik hem erop zet schiet niet op wanneer geeft hij het eindelijk eens zelf aan

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hoe is tie hier??

heb laatste dagen druk gehad met gwen haar kamer bezig geweest ze heeft een nieuw bed nu 1 pers ipv peuterbed en nieuwe kledingkast die babykast werd te klein:):D maar is leuk geworden

vakantie hier moet gwen 17 aug weer naar de psz

zindelijk geen luier meer om alleen snachts en over heel de week maar 1 ongelukje gehad:D en als ze sochtends droog is gaat ze gelijk naar de wc

Naatje leuk om wat van je te lezen en tuurlijk als je zin en tijd heb lekker meekletsenen pfff pittig die werktijden denk je wel aanjezelf meid?

toen was ik een zeef

oh nee ichy love de uitverkoop! en wat een grote voeten al

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh ff foto van gwen haar kamer en bed laten zien moment

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    niet te geloven he dat de vakanties zover uit elkaar liggen hier hebben de basisscholen pas sinds afgelopen week vakantie dus die hebben er nog 5 te gaan.
    ik ben hard aan het aftellen na 6 aug lekker 2 weekjes relaxen!!

@psz wij gaan bryan nu ook inschrijven dus hij zal hopelijk wel snel mogen

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689