Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, dat kan idd niet, soms hebben ze van die buien en moeten ze gewoon weer even weten wie er de baas is.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    inmiddels is hij beneden geweest.. heeft sorry gezegd en kwam een knuffel brengen met "ik hou van je mam".. nu is hij lief aan t spelen met lisa bij een vriendje... "en ik hou van jou bink!"

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kennen julie trouwens dat boek van RAAD EENS HOEVEEL IK VAN JE HOU?? met HAAS?? echt super mooi.. kinderen hier verslinden m echt.. ik vind m errug emo, maar wel erg mooi...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zie net dat Anna al ruim 5 maanden is.. weet je dat ikdat helemaal niet door heb en dat t ook niet zo voelt?? Voor mijn gevoel is ze veel jonger.. misschien omdat ze nog zo klein is.. ze probeerd (is dat nu met d of t.. weet t niet meer..NAH!!) nu omhoog te komen om te gaan zitten.. lukt natuurlijk niet, maar vond t zoooo knap al zo vroeg.. maar zo vroeg is t helemaal niet.. whaha.. jur tijgerde al met 5,5 mnd door de kamer.. (de rest niet hoor)..Ik vind haar geweldig..ik wil haar ritme wat omgooien zodat ze ook fruit krijgt etc.. dat krijgt ze nu alleen als ze toevallig wakker is smorgens of smiddags.. dat gebeurd eigenlijk nooit. tenminste. ik merk t niet..

oh marijn wil in de schommel.. ben weg.. dan koken etc etc etc..

tot vanavond..

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dwarse Jur is weer bijgedraaid zo te lezen. Gelukkig. Ik vind het altijd erg vermoeiend als ze in zo'n bui zijn. Jij ook? Wel lief dat hij je een knuffel kwam geven!
    Raad eens hoeveel ik van je hou is echt een geweldig boek ja. Hier ook een van de favorieten, samen met het boek over een mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft...
    Is Jur ook zo'n jongen die altijd het laatste woord wil hebben? Stijn heeft dat heel erg. Ik kan daar redelijk goed tegen, maar Piet dus echt niet. Aardje naar zijn vaartje denk ik. Ook zo vermoeiend. Oh ja en het nieuwste "scheldwoord" van hem is poepzak;) Slaat nergens op, maar het wordt te pas en vooral te onpas gebruikt.

Maja, ik vind het erg veel vrije dagen. Hopelijk klopt het wel:)
    En ik kom hier zeker foto's spammen van ons nieuwe optrekje.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar wat kan ik dan nu al inpakken??? Ik heb het idee dat ik alles nog nodig heb;) En ik blijf er bij dat wij niet heel veel troep hebben. Al kom ik daar misschien nog op terug:D

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja:normaal zijn het +- 2 dagen per maand keer 3 (maanden) = 6 dagen vrij x 8 = 48 uren =
    kan kloppen dus. Fulltime of Parttime maakt dan geen verschil uit want je krijgt natuurlijk ook minder betaald omdat je minder uren werkt.
    sorry heb Nora op de arm dus weet niet of het duidelijk is.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks! Het is idd wel duidelijk uitgelegd zo. Jeroen heeft er ook nog naar gekeken en die denkt ook dat het wel klopt. Hij heeft zelf veel minder vrije dagen dus vond het wel veel. Mja, bij een gemeente zijn dat soort dingen natuurlijk wel goed geregeld.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga naar bed.
    Trusten allemaal!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    mamasa-koeka-boemba :D

Goedemorgen! Moest het even snel typen anders zou ik het weer vergeten. Tessa haar versie van mamasé. Geweldig.

Hoe is het hier? Niet echt terug gelezen. Gisteren tot 23u gewerkt. Vandaag even naar de markt. Vanmiddag weer naar de tandarts. Ik blijf bezig. Vandaag voorbereidingen voor het plaatsen van de kroon. Dan nog 1 afspraak voor het plaatsen van de kroon en dan mag ik weer een half jaar wegblijven hoop ik.

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve mensen..

kom even melden dat ICHY haar laptop is gecrasht en is dus even niet online te bespeuren... hopelijk komt er morgen een ander toppie...

knuffels en een fijne dag gewenst

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!!!
    hier niet veel op de planning ga straks ff met mijn ouders bryan en neefje wandelen helaas is het weer niet zo goed.
    dus ga bryan maar even aankleden
    tot later

13. supermummy

Goeiemorgen iedereen!
    Hier al vroeg wakker, kort voor 07.00. Maar ik mocht wel weer de hele nacht slapen.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

Balen van je laptop Ichtus. Die had je toch nog niet zo lang?

Ik ga zo Eva bij een vriendinnetje brengen. Dan hier thuis aan de slag. Stoffen, dweilen, de was doen.
    Vanavond lekker naar een musical. Heb er zin in!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo he het is hier wel errug rustig he...

iedereen aan het genieten van het mooie weer zeker

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, mooi weer... Net een dikke hagelbui op visite geweest. Nu weer zon. Vrumd.

Jeroen haalt Lune uit bed. We gaan zo even naar de Praxis, plantjesmarkt! Whoehoe:D
    Heb vanochtend gewerkt, lekker op tijd weer vrij. Morgen nog een paar uurtjes en dan alweer weekend. De weken gaan ineens veel sneller;)

Bones al bij de tandarts geweest? Wat een gedoe joh.

Meiske, leuk musical! Ik ben 1x bij een musical geweest, de Lion King. Maar dat kwam omdat een vroeger klasgenootje de hoofdrol speelde, toch leuk om dan te kijken. Maar vond hem prachtig! Welke musical ga je?

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eh.. niemand geweest:(

De plantjes waren leeeelijk! Denk dat ik vrijdag even met mams naar de tuinland ga, als ze zin heeft;) Ik wil zo graag plantjes in de potten! Spaanse margrietjes en vlijtige liesjes:)

Lune zit naast me een puzzel te maken en Jeroen is aan het koken. We eten zo'n ovenschotel met aardappel, bloemkool, gehakt en een roomsausje. Best lekker.

Haha, ik moet de hele tijd denken aan die gast die bij de comedytrain vertelde over een hoer die hij tegenkwam in de binnenstad van groningen. Met alleen een tshirt aan en die riep steeds verontwaardigd tegen hem: 'ik heb de kut kapot!' en dan met zo'n gronings accent:D Jullie snappen er geen hol van natuurlijk, maar het was zooo grappig! (jaja, je had er bij moeten zijn..;):D)

18. supermummy

Pff ben kapot alleen maar aan het rennen vandaag.
    Ik ben zooooooooooo toe aan vakantie of een vrij weekend.
    En dan niet eens een weekend om de schoonfamilie te gaan bezoeken grrrrrrrrr.

Ik was met Sara bij het cb net.
    Alles perfect en de cijfertjes 92 cm en 13 kilo.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjonge rustig hier...

Hier thuis ook :D Schoonbroertje had een auto te leen en kon Finn vanavond al komen halen na het eten. die zou ik morgen naar m'n schoonouders gaan brengen voor een nachtje uit logeren. Maar dit scheelt me een treinrit en een stuk lopen. Dus wel fijn, maar ook raar om Finn niet op bed te hoeven leggen. Mis hem nu al...

Gister zijn Marc en ik enorm ziek geweest. Buikgriep. Was vanochtend net op tijd in de badkamer... Anders had ik alles ondergespuugd.

en nu komt mijn pa binnen, die blijft hier slapen want die moet morgen hier in de buurt voor z'n werk zijn, en dat scheelt hem weer een keer vroeg opstaan :)
    Dus nu ben ik weer weg! Sorry had nog op iedereen willen reageren

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Sizzel happy birthday!!!

maak er een hele mooie dag van

zo het is wel erg rustig hier he, ik heb wachtdienst vandaag dus ga ff wat poetsen en wachten hahaha

Deel Deze Pagina