komt ineens wel vorige week heel de dagen dat ik als gwen aan het spelen was want dan zijn ze druk met andere dingen en denkt ze er niet aan..zeggen Gwen al je moet plassen ga je op het potje of de wc..of ik vroeg gwen als je moet plassen dan ga je op het....dan zei ze potje ik zei dan oke..dus blijven herhalen herinderen werkte hier goed
Ik vind het hartstikke leuk wat van je te 'horen'. Vanaf mijn vakantieadresje ga ik dit weekend je hyves bewonderen, want ik ben nieuwsgierig naar je kids! Meid toch, 3u30 opstaan EN 23u00 pas op bed.. dat is niet normaal hoor! Kijk uit, want ze hebben niets aan je als je instort. Heb een 'escape'? Kunnen de kids een keer een weekend uit logeren, zodat jij ff flink kan slapen? Of dat je vriend de avond 'draait'? Of doe je al dat soort dingen? En helemaal super een jaar drugsvrij, dat mag geviert worden!! Ik heb nog veel respect voor hoe jij met je vriend in deze bent om gegaan en hoe sterk jij in je schoenen staat. Want alles bij elkaar is het hartstikke zwaar. Dus vandaar de duim bij mijn bericht. @verslaafde vriendin, angst is idd haar raadgever. En verder in de shit.. tja.. ze heeft torenhoge schulden, financien uit handen moeten geven, geen huis, etc. Het enige wat rest is een harde confrontatie, wat ze op zich gehad heeft. Ik maak me wel zorgen hoor, t is echt heel spannend of ze het gaat trekken.
@Ichy wat goed het kruipen van Anna wel ff filmpje maken he haha @Boontje tessa zal het vast leuk gaan vinden op de psz
Gwen is lekker verwend zie ik! Wauw.. al die zindelijkheidsverhalen! Hier komt het heeeeeel langzaam op gang. Zeg, ik heb t nog even druk met inpakken voor de vakantie (jeuh), dus verdere reacties blijven even uit. Ik 'spreek' jullie weer vanaf de camping!!
@Mom ik las het van je vriendin ppfff hoop dat ze ooit de goede richting op gaat en de zelf kan overwinnen van de drugs is niet niks dat het nog niet beter gaat
goedemorgen hier behoorlijk chaggi mijn rode duivels zijn vanmorgen tevoorschijn gekomen dus ben niet om te genieten pffffff hoelang moet ik nog wachten had mezelf beloofd er niet teveel mee bezig te zijn maar het blijft moeilijk hoor
morgen, Joma leuke kamer heeft gwen zo mom fijne vakantie vivi klote meid, hoeveelste ronde zit je??? Ik ben drie keer zwanger geworden met ovulatietesten, en alle drie de keren zat mijn eisprong volgens de sticks rond dag 22-23 terwijl via internet en rekenen het rond dag 19 moest zitten dus wie weet iets om een maandje te proberen.
Goedemorgen, Ik sta op het punt om weg te gaan debie, maar Tessa heeft nog steeds haar boterham niet op. Ze heeft er helemaal zin in. Vivi, balen zeg, maar niet ongeduldig worden hoor. Je bent nog maar zo kort bezig. Hoelang heb je bij Bryan moeten wachten? Mom, fijne vakantie.
hier vraagt ilse net om een tweede boterham maar heeft ze wel daarvoor de korstjes stiekem weggegooid, krengetje
Pff, vannacht een paar flinke voorweeën gehad. Moest ze zelfs wegpuffen. Nou de hele tijd zo'n zeurende menstruatiekramp. Het rare is dat hij steeds (al weken!) heel erg laag lag en veel druk gaf op m'n schaambot. Deed pijn en kon haast niet lopen. Dat gevoel is nu dus bijna weg Hij lag vast in het bekken, hij kan er toch niet meer uitgeploept zijn? Anders zijn die weeën die ik gevoeld heb gewoon weer indalingsweeën? Stom gedoe.
Spannend maja. Weet ook niet wat dat is geweest. Misschien is hij om z'n as gedraaid en is dus nu de vorm van z'n hoofd anders in je bekken? Het was gezellig vanmorgen bij Debie. Het was een poep en pies bezoek. Tessa had ik zonder luier meegenomen en heeft keurig alle plasjes op de wc gedaan. 1x een klein drolletje in haar broekje en de rest dus ook op de wc. Ook Ilse is goed op weg. Haha het was eigenlijk best komisch allemaal... De meiden hebben alleen nog wat moeite om samen te spelen. Ik ga nasi maken.
jaa, super komisch, drollen en plasjes in de tuin en op de stoel. Net liep ze zelf naar de wc, ik erachteraan en jawel een plas.
Kijk, ze leert het wel... Zo begon Tessa ook. En het gaat nu wel goed met Tessa, maar ik durf nog steeds niet te zeggen dat ze zindelijk is. Tot nu toe nog geen 1 dag zonder ongelukje. En dan zijn het maar kleine ongelukjes, maar ik vind een kind pas zinnelijk als het echt een hele tijd goed gaat en ze het ook even op kunnen houden. Dus we zijn er nog lang niet hoor, maar ik vind het al heel wat dat ik zonder luier weg durf te gaan.