Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Haha de etage afbreken is er hier niet bij gelukkig... wat doet ze dan?
    Fenne heeft dit nog nooit gedaan, maar eergisteren en vanavond dus ineens wel... voelde me echt Nanny Jo! :D

Fenne slaapt trouwens nog steeds overdag hoor, toch nog wel 1,5 tot 2,5 uur elke dag... maar ze is altijd een slaapkontje geweest. En Jesper?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja zeker, was meer een bevestiging van wat we al dachten... ben wel benieuwd om haar zelf te spreken. Dit was toch weer een korte verwoording van hoe de kdv-leidster het opgevat heeft...

Lekker trouwens van jullie wintersportvakantie! Super lijkt me dat! Waar ga je dan heen?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE!!!..ik heb me wel voorgenomen dat als t morgen nie echt verbeterd is dat ik dan lekker in bed blijf..Ed is thuis en schoonmama wilde de kids ook wel ff ophalen.. Ed vind dat niet nodig, maar ik vind dat wel lekker, anders hoor ik toch alles en wil ik alleen maar ingrijpen of komen de kids kusjes brengen etc.. lief hoor, maar echt rustig s t dan nog niet...maar goed.. we gaan dr voor dat t morgen beter is want ik wil aan de poets!!!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    pfffff ichtus juist lekker een rust dag, thee op bed laten brengen, koekje erbij, boekje erbij, de poets loopt niet weg. (wordt misschien iets meer) Mijn ervaring is dat als ik niet uitziek ik weken blijf kwakkelen.

wen die bevestiging is ook gewoon fijn, en zeker zo jong al, vaak zie ik dat als dit door zet er eerst een jaar of 3 gekeken wordt op scholen en dat is toch jammer. Nu kun je het iig in de gaten blijven houden en op tijd actie ondernemen is voor Fenne ook veel fijner als ze begrepen wordt.
    Wij gaan naar Nauders, nog nooit eerder geweest.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Even een meldplichtje;)
    Timme zit nog lekker! Vannacht zelfs best goed geslapen zonder voorweeën.
    We gaan zo naar het ziekenhuis voor controle. Heb nu wel steeds wat krampen dus ben benieuwd of de vlos daar wat van voelt of iets zinnigs over te zeggen heeft.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En 38 weken vandaag! Whieieieeee:D

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    succes MAJA.. hoop dat je mag blijven..

DEBIE. je hebt wel gelijk hoor.. over dat kwakkelen.. alleen echt rust nemen kan ik niet zo goed.. nou ja.. ziek zijn kan ik niet zo goed... maarrrrr.. ik voel me een stuk beter dus dat scheelt..

alleen die huidpijn.. ik snap niet zo goed waar t vandaan komt en waarom t neit weg gaat...als t na de kuur niet verdwenen is (als ik dus helemaal beter ben) dan ga ik daar maar s mee naar de ha..

Wat is NAUDERS????

Hier vandaag duswat poetsen... morgen met kids naar de flierefluiter... Speeltuin zie foto's voor impressie.. als het mooi weer is tenminste.. anders wachtgen we nog eendag of wat..

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha een wintersportgebied

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Controle was prima. De verloskundige was stom.
    Een oudere dame, raar mens met debiele opmerkingen ('oh, je dochter was 2300 gram? Dan gaat deze bevalling wel anders hoor, is wel even harder werken!') Dankje, net wat je wil horen als je bijna moet bevallen:x
    Ze vroeg verder ook niet hoe het ging en had zich duidelijk niet ingelezen in mijn situatie, dat doen de anderen wel steeds keurig.
    Nouja, maakt ook niet uit.
    Bloeddruk was hoger dan normaal, heb van mezelf een lage bloeddruk en nu 125/78. Is nog niet hoog maar voor mijn doen dus wel. Zei ik wat van maar ging ze niet op in dus zal wel ok zijn.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja fijn dat het weer goed was. En groter kind zegt echt niet alles. Esmee was 3 cm langer en een kilo zwaarder en niet ingeknipt, en maar 3 uurtjes over gedaan, Ilse vreselijk ingeknipt en 6,5 uur en die was ook maar 28.. gram

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

ichy, hoop dat je je snel wat beter voelt! Knuffie

debie: heerlijk zeg op wintersport buiten de vakantie om! geniet er maar lekker van. waar ligt Nauders?

maja.. hmm.. leuke vlos zeg.. ;) maar al met al.. timme zit nog steeds en doet het goed.. Maar timme.. ff luisteren.. je gaat ons toch niet nog 4 weken laten wachten he.. nee toch... dat doe je ons en je pappa mamma en zusje toch niet aan..
    vandaag is het niet zo warm, dus een mooie dag voor mamma om te bevallen!!!!

niekyn: welkom! Had je wel al gezien.. maar was vergeten wat te schrijven!! Maar ik zou zeggen klets lekker mee! geen verplichtingen hier.. kom je even niet is het ook goed en zit je hier dagelijks.. nou... dan... GEZELLIG!!
    En ik ben ook wel benieuwd hoe de bevallingen e.d zijn gegaan bij je.. vertelvertel!!

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier komen dadelijk 4 buuven.. (schrijf je dat zo?? ;) ) lunchen.. heb lekkere broodjes gehaald, salades, komkommer gesneden, tomaat gesneden, eitjes gekookt e.d. heeeerlijk!
    we gaan even het vrijgezellenfeestje plannen van onze andere buuf die in september gaat trouwen!!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Fijn dat alles goed was maja. En wat stom van je stomme verloskundige. Ik weet niet welk zh je gaat, maar heb je toevallig een Esther als vk?

Hier vannacht drama geweest. Tessa had gisteren een erg drukke dag. Heel leuk geweest bij m'n ouders. Ik ging om half 4 weg en Peter zou ze daar dan rond etenstijd ophalen. Maar toen Peter er was, met z'n nieuwe auto, moest de hele fam steeds even in die auto rijden met als gevolg dat papa steeds even weg ging. En mama was ook al weg gegaan. En dus werd Tessa om 23u helemaal overstuur wakker, heeft een half uur hartverscheurend zitten huilen/snikken en wilde ons niet meer los laten. We hebben ze dus maar bij ons in bed genomen. Ook daar heeft ze nog een half uur klem naast me gelegen met haar armpjes om m'n nek.
    En vervolgens heeft ze de hele nacht lekker geslapen, maar ik dus niet. Ze is zo bewegelijk. Had dus steeds een voet in m'n oog of een knie tegen m'n wang. Ook was m'n dekbed steeds weg :D Ben dus maar een fleece dekentje gaan halen en heb die maar over me heen gedaan.
    Nu moet ik even een ketting maken met de paperclips.

Doei

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja,
    wat irritant dat je nu nog een nieuwe vk tegenkomt??
    Heb je al gevraagd wanneer zij dienst heeft, dan stop je er op die tijdstippen gewoon een kurk in ofzo.... :)

15. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Jeetje hoe gingen de bevallingen en hoe zijn mijn kids??
    Jesper was een bevalling van intotaal 22 uur, s'ochtends om half 3 begon het feest met het breken van de vliezen en die weeen die overdag kwamen waren nog niet zo heftig. Gewoon wel goed weg te puffen.... maarja, dan komt die vk na ongeveer 10 uur weeen wegpuffen bij je en meld je dan dat je nog maar 1 cm!!!! hebt.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    Maarja, tegen 6 uur zijn we richting het ziekenhuis gegaan en toen ik 10 cm had kreeg ik geen persweeen en moest dit opgewekt worden middels medicatie en was onze allerliefste zoon er ook binnen een pers en een scheet.... pffffffffffffffff het gedeelte met de medicatie heb ik echt een kleine trauma aan overgehouden, volledig verlies van de controle is niet iets waar ik van hou.... maarja, zoon is nu een schattig mannetje die net zoals velen hier in de peuterpubertijd zich erg uitleeft in het uitzoeken van z'n grenzen en gewoon NIET luisteren naar mama en papa.....

Sanne is nog een klein hummeltje die binnen een uur op de wereld was..... 1 uur braken de vliezen en 2 uur was deze dame door mij op de wereld geschoten..... vk en hubby hadden het er maar druk mee:)
    Sanne is een schatje en huilt wel 's maar niet overdreven veel ofzo, overdag slaapt ze wat te weinig maarja, ze slaapt s'nachts wel en dat is mij al veel waard (op 1 keer voeding in de nacht na dan)....

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga naar het UMCG. Heb volgens mij ook een Esther als vk, maar weet het niet zeker.. Heb er inmiddels een stuk of 6 gezien haha!
    Heeft ze een beetje korte krulletjes en een bril?

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, dat heb je in een groot ziekenhuis, veel vk's. Op zich niet erg, maar wel als er een vervelende tussen zit:D
    Goeie optie, een kurk. Ik zet hem op m'n lijstje:p

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debie, ik hou van je!:D Dit soort berichtjes zijn fijn om te lezen.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sorry, ben echt even heel ego. We staan op het punt om weg te gaan. Met Lune naar de kapper, voor het eerst. Ze is de hele dag al weer strontvervelend dus ik ben bang dat het een drama wordt.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MAJA.. fijn dat alles goed was.. stomme vk.. pffff.. kun je nu wel lekker hebben ja.. en die bloeddruk.. ik heb ook altijd hele lage bloeddruk en vlak voor de bevalling ook altijd 130/75... was ook niet bijzonder.. bloeddruk schijnt altijd iets omhoog te gaan voor de bevalling.. dus op zich wel een mooi teken...voor wat t waard is...hier bleven ze gewoon nog 4 weken zitten..

voordeel.. als die muts nu dienst heeft heeft ze t vannacht niet.. dus euh.. vanavond maar aan d weeen dan!!!...

succes meid bij de kapper.. kan maar zo heel erg meevallen.. vreemde ogen dwingen.. dus ze zal vast een engeltje zijn!!!

Deel Deze Pagina