Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zit hier steeds te kijken of maja al een update heeft haha.
    Ben benieuwd hoe ze het doet bij de kapper, moet zeggen ilse is ook vaak een draak maar daar zit ze poeslief het schatigge meisje uit te hangen.

Schaam me trouwens dood voor de leidsters op het kdv. Ze gaat zonder luier erheen en op zich ging het maandag goed, dinsdag ochtend ook alleen dinsdag middag vond de leidster haar zo stil, zat er smurrie op haar shirt en handen en in de hele poppenhoek en Ilse schatiig zeggen "bah, smeren" Had ze in haar broek gepoept en was fijn alles wat ze tegenkwam aan het ondersmeren met poep. blehhhh Afin, op een ongelukje per dag na gaat het verder goed met op de wc plassen alleen poepen gaat dus niet. Aangezien ze vanochtend bah zei op het kdv hadden ze haar maar een luier omgedaan. hihi

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, die Ilse:D Gelukkig zijn ze op het kdv wel wat gewend;)

En jullie hebben gelijk, Lune was een engeltje bij de kapper! Behalve bij het fohnen, dat vond ze eng. Maar echt, ze liet alles gewoon gebeuren. Jeej:)
    Ze heeft nu een iets korter koppie maar wel zonder gekke piekjes. De ponnie laten we erbij groeien, het is zo dun en dat valt als een raar plukje op haar voorhoofd dus dan maar even een poosje speldjes en/of een staartje.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    foto?????

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!

Ichtus nog steeds ziek lees ik? Beterschap...

Timme nog stees in de buik?
    Jammer Maja dat je steeds een andere vk tegenkomt. Maar ja, dan heb je ze wel allemaal gezien als je echt gaat bevallen!

NienkeN, welkom, leuk dat je er ook bij komt!

Boney, wat zielig van Tessa dat ze zo moest huilen... Heeft ze de hele nacht bij jullie in bed geslapen dan? Kon je haar niet meer terugleggen na een uurtje?

Hier, bedankt voor de tip over de ziekte van Pfeiffer, Ichtus!
    Ik heb even gegoogled en ik zag dat ik op 1 na alle symptomen heb! Maar mijn huisarts is op vakantie en die vervanger vind ik een oetlul. Dus ik heb een thuistest besteld. En ja hoor! Positief! Dus ik heb de ziekte van Pfeiffer. Als mijn eigen huisarts terug is zal ik die maar even bellen. Maar ik heb gelezen dat er doorgaans niets aan te doen is. Behalve paracetamol voor de keelpijn dan... Maar dat kan ik zelf wel regelen!

Verder gaat het lekker hier hoor, behalve moe enzo, maar ja dat hoort er allemaal bij :).
    Aaron is lief, Iris is lief alleen een super slechte eter. Als het aan haar ligt eet drinkt ze alleen maar papflessen. Limonade hoeft ze ook niet, dus ze krijgt thee, ik heb ontdekt dat ze dat heel lekker vind!
    Weet iemand waar je van die babythee kan kopen? Kabouter thee heet dat dacht ik? Maar in de supermarkt kon ik het niet vinden!

Ik moet gaan... Aaron schreeuwt dat ie gepoept heeft!

Tot later!

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ben ik weer!
    Eigenlijk heb ik niet veel meer te melden...

Aaron zijn zindelijk zijn gaat goed. Als hij wakker is dan! Hahah, we kunnen gewoon weg naar de stad enzo en dan heeft hij geen luier om. Als hij moet plassen zeg hij dat en gaan we naar de wc. Geen probleem! Gaat echt super.
    Hij plast nog wel als hij slaapt en poepen gebeurt 1 op de 5 keer op de wc maar verder in de luier. Dus ik ben nog niet minder luiers op een dag kwijt helaas. Want zijn middagslaapje 1 luier dan roept hij na 10 minuten dat hij gepoept heeft, dus 2 luiers en dat gaat savonds ook zo dus 4 luiers op een dag! Soms 3 en als ik geluk heb poept hijwel op de wc dus dan 2.
    Maar meestal nog gewoon 4. Dus helaas nog geen luierverlies hier.

Erik gaat zo naar vrienden. Ik ga lekker languit op de bank Grey's anatomy kijken met een bus pringles naast me :). Heerrrrlijk, ik heb er nu al zin in! Dus Erik... Doeeeeiiiiiiii!
    Lekker even Thirza tijd! Kan je soms zo aan toe zijn!

Nou goed ik ga... Moet poepen, en ik ga wel naar de wc! Niet in mijn luier ofzo, ..... goed ik ga stom lullen...

ik ga maar, bye!

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo Allemaal.

Ichtus: nog steeds ziekjes? Ik hoop dat je snel opknapt hoor.

Maja: wat goed dat Lune bleef zitten bij de kapper,hier is het dus echt een ramp met keano.
    Ik moet dan altijd bij hem zitten en dan hij op schoot dan gaat het ng wel redelijk.

Boney: ach gossie wat sneu dat Tessa zo overstuur was! Hoe is het nu met haar?

Nynken: welkom hier ik zou zeggen klets lekker mee.

Naatje: ziekte van pfeifer ook jij heel veel beterschap en geniet van je bus pringless.

Hier ligt Keano lekker te bed en de andere 2 zijn nog op.
    Tis vakantie dus ik heb er niet zo'n probleem mee.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje kids vermaken zich gelukkig nog steeds goed.
    En een voordeel dat sommige vriendjes nog niet op vakantie zijn dus hebben ze allebei lekker gespeeld vanmiddag.
    Vanmorgen ff naar een vriendin geweest die heeft ook 3 kindjes waarvan een tweeling van 19mnd en Keano en zij spelen altijd zo fijn samen.

Hebben trouwens goed bericht gehad van de verzekering na de storm alles wordt netjes vergoed dus we kunnen uitkijken naar een nieuwe keuken en een afdak.

Hmmm verders heb ik niet veel meegemaakt eigenlijk morgen mag ik weer lessen en vrijdag ook heerlijk!

7. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

:):);):):):):) geweldig ik had ook niet gedacht dat je het in je broek zou doen hoor!:):D

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Je bedoelt Thirza zeker ;)

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hi ladies!
    Ik lees wel iedere dag mee hoor, maar kon niet reageren.
    Op het werk is het nu echt druk, zo druk dat ik niet eens kan internetten :D

Maja, tsss domme VK, dat wil je toch helemaal niet horen zo vlak voor je bevalling. Enne wat ik tot nu toe hoor en uit eigen ervaring is dat een tweede bevalling meestal sneller en makkelijker is :D.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    sorry foutje :)

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier filmpje van afgelopen week waar Nora een paar keer zelf gaat staan. Dat doet ze nu dus de hele dag en net deed ze de eerste losse pasjes (wel maar 1 a 2 ) maar ze is echt aan het proberen de hele dag.

YouTube - renee 298

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen,

thirza en ik maar denken dat je een luier omhad. haha. Hier wil ilse ook nog niet echt poepen. Maar hier scheelt het echt luiers, normaal zo'n 6 op een dag nu max 3. Alleen wat ik daar mee bespaar geef ik uit aan wasmiddel,

sm leuk he, weer snel dus. Hier gaat ze inmiddels wel overal staan. En vakantietijd heb je zeker de hele dag die toeristen.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meldplicht:
    Baby nog in de buik.
    Check.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    THIRZA.. dus toch Pfeiffer. denk er niet te licht over meid.. ik heb t ook gehad.. en ik sliep op een gegeven moment 18u per dag...ik kon alleen uit bed om te plassen en te eten.. verder kon ik niks meer...hou je zelf goed in acht.. pfeiffer komt in verschillende mate...kan heel erg zijn, maar ook licht.. ik heb er echt een jaar door in de zw gezeten.. daarna nog wel 4 jaar last van gehad.. bij ieder griepje voel je weer de moeheid en je hebt gewoon sneller overal last van...tegen de keelontsteking kun je ook antibiotica krijgen.. dan is die pijn sneller weg en dat scheelt een boel energie...je kunt er idd niets tegen doen.. er aan toegeven is het enige..en euh.. NIET ZOENEN MET DE KIDS EN MET ERIK!!!!!!... het is een Kissing Desease..door speeksel wordt het overgegeven van mens tot mens....Als je HA terug is even langs gaan..!!!!...

Hopelijk heb je er zo min mogelijk last van meid....Pfeiffer klinkt (en is) onschuldig, maar oooooooh zo vreselijk lastig..

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Tnx Ichtus,
    Erik heeft het al gehad, dus zoenen met hem kan prima ;)
    En ik zou niet weten hoe ik eraan kom, dus ik neem aan van de kids. Van het KDV ofzo... Ik heb gelezen dat het bij kinderen onder de 5 soms ongemerkt voorkomt. Aaron is de laatste tijd wel wat hangerig en Iris huilerig. Dus wie weet. En inderdaad ga ik naar de HA als die terug is van vakantie.
    Tot nu toe is het prima vol te houden, alleen ja ik ben wel moe, maar ik kan wel gewoon de hele dag wakker blijven. Het vervelendste vind ik die keelpijn de hele tijd.
    Misschien toch maar even langs die vervangend huisarts gaan. Mijn eigen is pas 26 aug terug.

Maja, jammer ik had op een mooie foto van Timme gehoopt! ;)

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Sm, wat goed van Nora, lopen met 10 maanden! Vlugge dame!
    Wanneer begon Sara los te lopen?

17. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Middag dames

Wouw sm wat gaat ze hard zeg!

Thirza rustig aan doen hoor jij.

Hello ichtus hoe voel je je vandaag?

Ik zit te wachten tot de rij instructeur me komt halen.
    Keano slaapt en ik ben gewoon 2 uur bezig geweest met het zwembad schoon te maken pffffffffff.
    Is echt ideaal een groot zwembad maar wat een werk als je hem een tijdje niet gebruikt.
    Het wordt nu toch echt wel tijd voor wat mooier weer hoor.

Nou ik ga maar is fijne dag allemaal.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag,

Thirza, jeetje daar zit je dan maar mooi mee. Als het even kan er gewoon lekker aan toe geven.
    Vroeg jij dat nou? Ja, Tessa heeft gewoon lekker bij ons gelegen de hele nacht. Ze lag zo lekker te slapen dat ik er niet eens aan gedacht heb om ze weer terug te leggen.

Debie, lekker dan zo'n poep verhaal van Ilse :D Haha ik vind het een komisch verhaal. Hoest met Esmee?

Maja, dus Timme zit nog lekker. Kan nog wel even duren... ;)

Lianda, wat fijn dat alles vergoed word. Weer een zorg minder. Krijg je dan een hele nieuwe keuken?

Hier alles goed. We zijn vanmorgen wezen zwemmen. Ik rij straks even naar de Lidl als ik zin heb. Moet echt even weer de voorraad aanvullen.
    Zo hier eerst even uitrustuurtje. Tessa met een kussen en een dekentje op het grote kussen en in op de bank. Werkt prima sinds ze niet meer gaat slapen. Kan ze er daarna weer even tegen. Ik wacht alleen nog even tot ze geplast heeft.
    Ik zelf heb al 3 dagen hoofdpijn. Voel me helemaal niet zo goed eigenlijk. Kan het niet goed beschrijven eigelijk, maar 'iets' zit me niet lekker.

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goeienmiddag :)
    Ik lees dat er een aantal bezig zijn met het zinderlijkheidsproces, hebben jullie tips voor me? Ik wil er toch binnenkort mee bezig, maar vraag me af of ik echt moet wachten op een signaal van Jesper ofzo... iets van: mama, ik wil zinderlijk worden.....
    Ik wacht al een tijdje op dat signaal maar eh....
    Effe zonder gekheid, het zou me veel werk schelen als meneer zinderlijk wordt.... advies/tips worden gewaardeerd hiero...

Maja, heb je het dienstrooster al opgevraagd? hihi.
    kijk je naar de bevalling uit? of heb je zoiets van dat onderdeel mag van mij wel overgeslagen worden?

Debie, mijn nichtje heeft daar ook een handje van (haha erg letterlijk deze). Dan doet ze zelf de luier uit en gaat ze lekker met de inhoud zitten spelen... gatverdegatverdegatver.. hi

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Niekyn, haha minder werk? :D Ik heb er zo'n beetje een dagtaak aan. Nee echt. Tessa doet heel veel plasjes op de wc, maar heeft nog vaak ongelukjes. Poepen doet ze eigenlijk wel altijd op de wc. Afgelopen dagen geen ongelukjes mee gehad.
    Maar plasjes komen nog regelmatig op de grond terecht.
    Ik durf nu ook kortje kleine stukjes weg van huis zonder luier. Even snel een boodschap halen, vanmorgen naar het zwembad.
    Ik zou gewoon zijn luier eens uitlaten en kijken wat hij doet. Zet een potje neer. Laat hem desnoods in z'n blote billen lopen. Ik weet niet wat voor vloer je hebt natuurlijk en of die tegen plasjes kan. Dat is een GROOT voordeel van onze vloer.
    Tessa wil trouwens helemaal niet op het potje. Ik heb hier standaard de wc deur open en met een krukje voor de wc. Ze gaat gewoon zelf. Tessa loopt dan in huis ook vaak alleen in haar onderbroekje.

Deel Deze Pagina