Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lianda lijkt me idd lekker een groot zwembad maar wel een werk.

Boney esmee gaat lekker. Hier een beetje hetzelfde als jij, al aantal dagen niet lekker en gister was knudde en vannacht.
    Pff wat ik hier nou weer had gister, geen idee. Rond vier uur werd ik niet lekker, wel avondeten op maar daarna echt kotsmisselijk en zelfs een keer overgegeven. Ben om 8 uur naar bed gegaan, kreeg mega buikpijn %u2019s nachts heeft paul me nog naar de wc geholpen, kon echt niet meer op mijn benen staan. Vervolgens 2 paracetamol genomen en een warme kruik en gelukkig nam het af had echt zoiets anders ga ik naar de eerste hulp. Gewoon zitten janken van de pijn. En nu, voel me een beetje weeïg maar nergens meer last van. Geen idee wat het was maar heb dit echt nog nooit gehad. Mijn verhaal ff gekopieerd van nov hyves.

En nu ook niet lekker maar ook niet ziek.

niekyn ja, heerlijk dat spelen met die luier, not.
    En zal toch beetje wachten tot ze het zelf aangeven, hier al zo vaak geprobeert maar werkt niet als alleen ik het wil. Verder is het meeer werk dan een luier, overal mama plasse en al die vieze wc onderweg of geen wc en de ongelukjes zorgen voor was en dweilen, zucht.

Zo, beide meiden liggen op bed en ik ga denk ik ook maar even liggen.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi jij vind t ook meer werk. Ik ook. En hier ook blote billen of alleen een onderbroek en een kraammatrasje op de bank als ze daar wil zitten, ongelukjes prima maar niet op de bank.
    Ilse ook geen potje en geen wc verkleiner, koop je dan weer, gebruik je het niet

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En natuurlijk niet vergeten te belonen.
    Wij zoeken vaak al samen van te voren een sticker uit.

Debie, raar zeg. Ik ben gewoon raar in m'n hoofd (;):D) en idd heel raar in m'n buik. Ook echt pijn. Dat ik denk dat ik darm kramp heb, maar dat is het niet volgens mij. Ik ga normaal naar de wc... Het lijkt wel m'n middenrif. En moe moe moe en slecht kunnen slapen al een paar nachten. Ik heb dan een soort gevoel in m'n lijf van onrustige benen, maar dan door heel m'n lijf. Een heel akelig, soms eng gevoel gewoon.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb van die doekjes van dethol. Als ik dan ergens anders op een wc ben, en een kind zit altijd met z'n handjes aan de bril, dan poets ik eerst de bril schoon met die doekjes.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier ook doekjes tegenwoordig heb nog nooit zoveel de wc schoongemaakt als tegenwoordig. Ik had echt onderin last. Wat jij omschrijft had ik tijdens de zwangerschap met een hoge bloeddruk, misschien ff checken, kan je vast zelf op je werk

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb ik gedaan gisteren. Is gewoon laag als altijd.

Kom net van de lidl vandaan en heb weer doekjes ingeslagen om de wc schoon te maken. Haha, hier ook vaak de wc poetsen.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Dan heb ik ook geen idee, hopelijk snel voorbij. Hier begint het weer te rommelen in mij buik

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    KLINKT heeeel herkenbaar dames.. ik had precies t zelfde vorige week dinsdag.. koorts.. buikpijn, misselijk, moe, hoofdpijn.. daarna nog lang vervelend geweest.. natuurlijk de blaasontsteking erachter aan.. en mijn huid is nog steeds vervelend gevoelig overal...nog steeds moe..maar de rest is weer normaal..

Nu had ik gister een boek gekocht.. ik dacht.. die kan mooi mee op vakantie volgende wk vrijdag.. gisteravond wilde ik er alvast in beginnen.. s kijken of t wat is... NOU DAT WAS T WEL JA.. t boek is uit!!!!..
    Gister van 20.30 tot 00.50u aan 1 stuk door gelezen.. en vandaag tussen de bdrijven door...en toen was ie om 15u uit.. en nu??? Maar weer een nieuwe kopen voor de vakantie...whahahaha...

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben helemaal niet benieuwd naar de titel ichtus

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Het is hier echt rustig zeg.

Boney: ja we kunnen een hele nieuwe keuken aanschaffen.

Zindelijkheid: hier is Keano al aardig zindelijk overdags geen luier meer aan alleen in de nachten.
    Maar als we weggaan dan doe ik hem wel een luier om ik durf nog niet met hem weg te gaan zonder luier.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmm als ik de zinderlijkheidsverhalen zo lees moet ik gewoon eens een poging gaan doen en eens kijken hoe zoonlief erop reageert... ik vind de tip met de kraamverband onbetaalbaar!!! dat houdt de bank nog wel een tijdje goed :)
    Even wachten tot de diarree echt over is en dan moeten we er maar aan gaan geloven!
    :)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Debie.. de titel:

FATWA

gekocht bij de Bruna voor een tientje...waar gebeurd verhaal...

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat boek heb ik ook net uit.. En idd, in 1 dag uit gelezen:D

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,
    Nog steeds een baby in 't pokkeltje.
    Ik ga zo richting mijn broer met mijn ouders en de werkster. Mijn vader helpt mijn broer met de tuin en m'n moeder en de werkster gaan in zijn huis grote schoonmaak houden. En ik ga doen wat ik kan doen en verder toekijken. Heb geen zin om de hele dag thuis te zitten.
    Lune gaat naar Jeroen zijn ouders, die gan vanmiddag ws met haar naar de zeehondjes, vindt ze vast leuk:)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goed boek he Maja.. ik kan dit soort boeken overigens sowieso wel makkelijk lezenhoor... mijn kast staat er vol van.. ik lees ze altijd met afschuw en ongeloof...

en nog steeds TIMME die de baas is...en gelijk heeft ie..zodra ie eruit is is ie Boss af...whahaha....maar euh.. begin nu wel errug nieuwsgierig te worden!!!..

die meldplicht kan ik wel waarderen..THNX..;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier nog 1 die het fijn vind zo'n meldplicht ;) Ben elke morgen weer benieuwd. Maar Timme zit dus nog lekker...

Tessa gaat vanmiddag even naar m'n vriendin. Ga vanavond de nacht in voor 2 nachten. Dus ik moet even slapen vanmiddag. M'n vriendin is zo lief om dus even met haar iets leuks te gaan doen. Daarna komen ze hier patatjes eten.
    Peter zou eerst naar Drenthe gaan met haar en dan daar blijven slapen zodat ik morgen overdag heel de dag rustig kan slapen, maar dat hebben we toch maar niet gedaan.
    Het is al helemaal niet fijn om lange stukken met Tessa in je uppie te rijden. Tessa kan het goed zat zijn en dan moet ze vermaakt worden. En ik vind het ook niet zo'n fijn idee eigenlijk. We hebben het dus maar afgeblazen. Morgen is Peter met Tessa gewoon thuis. Dan moeten ze maar een beetje zachtjes doen.
    Ik heb nog steeds hoofdpijn. Bah...

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ff gezocht ga hem straks ff bestellen bij bol. Heb net een oude bookmagazine uit van libelle waarover het gaat over het leven in een sekte, ook ongelooflijk.
    Ik lees trouwens onwijs veel en echt van alles, zijn maar weinig dingen die ik echt niet leuk vind.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi boney toch tessa hier. Moet zeggen ben er zeer op tegen, vind het opvoedkundig niet echt kunnen maar die zwarte kastjes zijn super in de auto voor als je meer dan een 1,5-2 uur moet rijden

en maja fijne dag, misschien toch ff de vloer boenen en wie weet komt er iemand buiten kijken.
    (ben zo jaloers als ik jou steeds over de werkster hoor, zucht)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Over het algemeen gaat het altijd goed met Tessa in de auto. Ze slaapt altijd een keer. Maar geen 2.5 uur dus. Logisch.
    We nemen altijd een tas met spullen mee. Vooral boekjes. En daar vermaakt ze zich prima mee. Of liedjes zingen of zeggen wat je buiten ziet enz enz.
    Maar soms is ze het echt poepzat en zit ze alleen maar te jammeren. Dan duurt zo'n reis erg lang en in zo'n geval lijkt met het toch wel handig zo'n dvd speler.
    Zeker als we straks verhuist zijn en ik wat vaker alleen op en neer zal gaan. Ik zal het eens onthouden voor haar verjaardag.

Ik ga spullen pakken en naar m'n vriendin. Dan lekker m'n bed in heel de middag (hoop ik...)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sjonge, en nog niemand geweest! Maja, gaat alles nog goed?

Tessa is bij m'n vriendin. Ik ga nu als een speer stofzuigen, de bel uit zetten, telefoon uit, mob op trillen, deur op slot en dan in bed. Ze zijn rond etenstijd weer terug.

Doei

Deel Deze Pagina