Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha ja die witte billen doen het hem

@Debie AUW! hopenlijk morgen niet erger...

@Boontje ja dat hoort wel he beetje verwend worden door opa en oma werkse voor straks..

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, daar zit je dan om 4u 's nachts aan een krentenbol met kaas wakker te zijn.
    Het is lekker rustig hier, maar verveel me niet. Nu even een break met wat te eten.
    En ik ben nog steeds goed wakker...

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog ffies boontje ben je thuis kan je slapen..

zo hier klaar om te gaan werken daarna verjaardag

fijne dag allemaal

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben weer thuis. Ik hoor Peter onder de douche en Tessa slaapt nog. Ik wacht tot ze wakker is en ga dan in bed. Lekker nachtje gehad. Lekker bezig geweest, en toch heel rustig gehad.

Fijne dag allemaal.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney nog steeds niet helemaal lekker maar weet niet wat het is, rug doet echt nog super pijn durf de trap niet op met esmee. Stond gebukt en tilde haar schuin van rechts naar links, echt een domme beweging. Nachtdienst is dus meegevallen, lekker.

joma werkse

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Morning!

Commentaar van Fenne bij de afgelopen berichtjes:

Hey een bot... das voor de hondjes he?! (Avatar Boney)

Dat ben ik he, op de buik zwemmen in bad... (Nee dat is Gwen!) oh is dat Gwen, wist ik helemaal niet! :D

Leuke fotos van Gwen hoor, ze vindt in bad gaan ook heerlijk of niet?

Boney, nachtdienst gehad dus... slaap lekker voor nu!

Debie, au je rug... das altijd zo lastig, voel je bij elke beweging... blegh, sterkte!

Oooooooh Majaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij komt vast zo ook gewoon weer je koppie om de hoek steken... ;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oeh wij hebben trouwens gisteren een allereerste fietspoging gedaan met Fenne. Ze vond het best een beetje spannend en het trappen lukt nog niet heel goed, maar het begin is er... vandaag weer oefenen!

Dit is m:

12" NEXT GENERATION MEISJES FIETS STARRY BLAUW | MEISJESFIETS | T.S.O. Kidsbikes.nl

(alleen hebben wij m voor 64,95 zonder verzendkosten via fietsenwinkel.nl gekocht... hier bij de fietsenwinkel stond ie gewoon nog voor 109 euro! Dus heb daar even gekeken en gepast of Fenne er op kan en m daarna via internet besteld... binnen 3 dgn na betaling al bezorgd, echt super!)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Even snel een meldplichtje, word steeds uit internet gegooid..
    Nog geen beeb dus;)

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

:$Wen, leuk wat Fenne voor een commentaar had.
    Zegt ze dan ook echt; WIST ik niet :$:$ ?

Wahaha Sara komt niet verder toen ze de fotos van Gwen in bad zag als ,,ooh nena ducha (meisje douche)

Maja, heeft nog steeds geen baby... zo kan je dat kraamfeestje volgend weekend wel vergeten, of niet? Was toch gepland voor de 13e¿Of verzin ik dat?

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, al een poosje pijnlijke harde buiken en krampen.. Zet door, zet door, zet dooorrrrrr!! :D

SM, we hadden nog geen datum. We doen het ongeveer 3 weken na de bevalling. Als ik me heel goed voel 2 weken. Ligt ook een beetje aan op welke dag ik beval want het wordt sowieso een zondag.

11. supermummy

Ooh oké Maja.
    ZET DOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaterdag is een echte beval dag hoor.
    Sara en Nora ook beide van zaterdag.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, beide van zaterdag? Wat grappig:) Ik wil ook wel, hihi..

Het kunnen ook mijn darmen zijn want ben al 3x naar de wc geweest:) Maar het rare kramperige gevoel blijft.

Ik heb m'n nieuwe telefoon ook, jeej! Hij is alleen best ingewikkeld en ik krijg er geen internet op. Nog even met puzzelen straks.

13. supermummy

OOOOOOOOOOOOOh Maja 3x wc, raar kramperig gevoel???
    Je beschrijft mijn bevalling hoor, uurtje later was Nora er... ik dacht alleen maar effe goed te moeten poepen.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Doe es normaal joh engerd:$ Een uurtje later?? Dat zie ik hier nog niet gebeuren..

Het zakt nu ook al weer een beetje af helaas.

Ik snap geen hol van m'n telefoon, pff.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh spannend maja. Ik ben ook 2x wezen poepen en daarna kreeg ik weeen. :D Het zit iit te rommelen bij je.

Ik ben wakker. Heb tot kwart over 3 geslapen. Beetje kort, maar wel aan 1 stuk. Net in bad gezeten met Tessa, die ligt er nu in.
    Morgen gaat ze met papa naar ballorig zodat ik lekker kan slapen.

Geweldig commentaar van Fenne :)

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja, dat zijn echt de volledige zinnen die Fenne gebruikt, compleet met vervoegingen... ik verbaas me soms ook nog hoor... ;):D

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oeh spannend MAJA, ik ga ff mijn telefoon in het zicht/gehoor leggen voor eventueel buddynieuws!! :D;)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En maja, ik ben de hele nacht wakker hoor. :D En een pc binnen hand bereik! Je hebt mijn nummer toch ook?
    Hoe is het nu? Timme al uit gepoept?

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog weinig aan de hand.. Buik blijft wel wat gevoelig maar het is een beetje een onbestemd gevoel. Geen weeën ofzo.
    Ik ga straks lekker lang douchen en dan in bed, hopen dat het doorzet.
    Bones, volgens mij heb ik idd je nummer wel. Als er wat aan de hand ik sms ik jou ook wel, heb je nog een beetje spanning in je nachtdienst:D
    Maar ik ga nergens vanuit hoor, zo lang ik geen weeën of gebroken vliezen heb..

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oeh spannend Maja hoop voor je dat het doorzet!!!

Deel Deze Pagina