Ik denk dat het heel snel bij jou kan gaan Maja! Veel succes alvast wahaha, we wachten nou al zooooooooo lang op Timme. (Haha hij is nog niet eens te laat ofzo)
ja Gwen geniet echt van water EN dat wat Fenne zegt zou Gwen ook zo gezegt kunnen hebben die zegt ook zulke dingen en zinnen... van de week ook was de vaatwasser aan het inruimen zegt ze ineens '' Mama waarom zet jij de messen niet goed in de vaatwasser? hoezo Gwen... zegt ze''ja je moet ze natuurlijk met het puntje naar beneden want anders is het scherp en kan je je snijden''h ja je heb gelijk Gwen zegt ze ''volgende keer wel goed doen mama''
Haha joma, dat zou Fenne idd ook kunnen zeggen! Van de week werd ik ook weer gecorrigeerd, ik klemde ff een haarspeldje tussen mijn lippen terwijl ik een staartje aan 't maken was: nee mama, niet speldje in je mond doen, dat is gevaarlijk, mag ik ook niet!! Hihi
ja mooi he gwen is ook echt zo bijdehand met praten ze schatten haar ook vaak ouder door haar wijze praat
Gwen is trouwens al 5 nachten achter eenvolgens droog in de luier geweest ga morgennacht zonder proberen met bedzeiltje natuurlijk en ze heeft ook potje op haar kamer dus vertel ik haar dat ze als ze wakker wordt dat ze erop kan gelijk
mogguh.. geen meldplicht van maja nog????? spannenddddddd hier niksss te melden.. Jur heeft wat keelpijn..hopelijk valt t nu mee anders ga ik straks nog met m naar de hap... dat vind ik zelf zoooo erg.. keelpijn.. hij kwam vannacht om ee pilletje vragen.. nou dat doet ie echt noooooooit...dus ..nou ja.. dat was t wel zo'n beetje.. maak niet zoveel mee...hihihhihi...
WOWOWOW.... hier nog niet eens overdag een plas op t potje of wc.. wordt er bijna moedeloos van...pffff.. hij wil gewoon NIET!!!
ik dacht net.. kom laat ik de kids s wegen op onze weegschaal... resultaat..Jur 24,5, lisa 15,0, marijn 14,5, en anna 6,5.. volgens mij klopt daar niks van.. marijn en lisa liggen wel dicht bij elkaar, maar anna is echt niet maar 6,5 kg hoor...pffff.. tijd voor een nieuwe weegschaal!!
Met tegenzin een meldplicht.. Niks meer aan de hand behalve wat menstruatiepijn. Maar dat is constant aanwezig dus niks geen weeën. We gaan zo naar Ballorig, zijn we nog nooit geweest. Ben benieuwd.
ja en vanmorgen weer droog en toen we haar hoorde was ze aan het speelgoed te zien al even aan het spelen in haar kamer en had het dus nog even opgehouden goed he
mogguh! Ik lig in bed ben net wakker. Timme zit dus nog lekker. Veel plezier vandaag. Peter en tessa zijn ook naar ballorig geweest vanmorgen. Zal maar eens gaan vragen hoe het was. Vast leuk zo saampies. Wat een fijn meisje is lisa zeg. Schattig. Wat knap van gwen zeg. Hier ook nog niet droog 's nachts. Ze slaapt ook gewoon te lang denk ik. Pffft... Ik ga me er maar eens uit slepen. En dan KOFFIE!!
Hé, jullie zijn alweer terug! Leuk. Peter en Tessa hebben het ook leuk gehad. Ik zit aan de koffie, wat kan een mens dat soms nodig hebben zeg. Ik ben altijd zoooooo gaar en brak na m'n nachtdienst. Meestal duurt dat nog een dag of 2 daarna...
Het was idd leuk! Vooral voor Lune natuurlijk hihi.. Ik heb alleen op een stoel gezeten en Jeroen moest overal mee heen dus die had het heel warm Ze wou steeds niks drinken tussendoor en zelfs geen koekje.. Pas toen we naar huis gingen vroeg ze om een beetje drinken en hup, hele beker in 1 teug leeg haha! Leuk dat Peter en Tessa het ook leuk hebben gehad. Jeroen zei ook al dat hij ook best een keer alleen met Lune heen kon. En koffie kan idd zo lekker zijn dan! Ik vind het ook echt zo jammer dat ik geen koffie kan drinken. Sinds ik een maagontsteking heb gehad word ik al na 1 slok koffie hondsberoerd. Helaas. En je hebt nu gewoon een klein jetlagje ofzo. Zou ook niet zo goed tegen nachtdiensten kunnen denk ik. Ben wel van de regelmaat enzo. Als je ziet hoe mijn broer leeft, die kan echt nog hele nachten stappen of film kijken, ouwehoeren met vrienden en de dag daarop de hele dag slapen, dan slaapt ie 's nachts natuurlijk weer niet en moet 's maandags wel gewoon aan het werk om 8u -even pauze gehad intussen, vriendin belde- Ow, en Jeroen en Lune zijn er ook al weer. Even gezellig kopje thee drinken zo.