hiihihi... Ja Lisa is idd fijn.. 104 cm en 15 kg.. grappig is dat ze broeken aan heeft van Nora (van Sizz)..whahahaha.. officieel een lange broek, maar Lisa draagt m als 3 kwarter..ze heeft zelf zoiets in een 3-kwart.. en deze leek er erg op.. staat haar onwijs leuk.. zo ook rokjes van Nora die Lisa nog prima passen en Anna nog veel te groot zijn....HANDIG DUS!!!
lekker hoor ff naar ballorig.. zo te zien op de foto heeft Lune zich wel vermaakt... en ueh.. jammer hoor dat Timme nog binnen zit...ben nu wel errug benieuwd hoor...maar wie weet... straks heb je lekker ontsluiting..scheelt weer....
hoi! Kom even snel spieken met Finn op schoot. Hij slaapt niet meer overdag dus ik krijg de kans niet meer om te internetten overdag. Finn heeft vannacht voor het eerst in z'n grote bed geslapen en we hebben hem niet gehoord! Ik had verwacht dat ik hem 10 x in z'n bed moest gaan terug leggen Vanochtend toen marc uit de badkamer kwam trok meneer z'n deur open: Ik mag naar beneden, ben zelf uit bed geklommen! haha Verder alles redelijk. Veel pijn aan m'n bekken dus fysiek trek ik het heel slecht maar ja gaat wel voorbij... Maja ik hoop dat je snel bevalt! succes!!! en ik spiek als het even kan zo veel mogelijk mee hier! De rest dikke knuffel!! Ik vergeet jullie niet maar het is gewoon bijna onmogelijk om de laptop aan te zetten hier.
Hierrrrrrrrrrrrr!!!! Voor zover ik weet nog steeds geen baby. Even voelen... nee, hij zit er nog. Wel weer steeds menstruatiekrampjes en harde buiken, hele nacht eigenlijk wel door maar heb tussendoor gewoon geslapen dus niks aan de hand. Trek me maar niet meer teveel aan van die rare pijntjes.
Wat een leuke foto van Finn! Mooi mannetje is hij toch En wat goed dat hij zo goed geslapen heeft in het grote bed! Dat scheelt toch wel een hoop.. Elke keer er 's nachts uit is ook niet fijn. En helemaal niet met jouw bekken nu natuurlijk, echt vervelend dat je er zo'n last van hebt.. Voel je je verder wel goed?
Mijn moeder heeft Lune net naar de creche gebracht. Is voor haar een kleine moeite gelukkig, is op weg naar haar werk dus ze kan daarna zo doorrijden. Scheelt mij wel want ik merk echt dat ik nu bijna niks meer kan. Heb het idee dat Timme op een spiertje/zenuw ligt ofzo want na 2 stappen lopen schiet er kramp in mijn lies en kan dan geen stap meer verzetten. Sta je dan Lune gaat deze week trouwens voor het laatst 3 dagen naar de creche. Vanaf volgende week weer 2 dagen. Hebben we toen geregeld omdat ik werkte en hoeft nu dus niet meer. Hoop dat de beeb gauw geboren wordt, anders moeten we voor de dinsdag alweer oppas regelen. Nouja, komt wel goed. Ik ga zo nog maar even pitten. Sliep tegen 1u, daarna nog een paar keer plassen en om 5u weer wakker.
Ichy, hoe is het met de gezondheid in huize Ichtus? Boney, weer een beetje over je jetlag heen? Debie, hoe is het nu met Esmee haar benauwdheid? Zo, schoot me nog even te binnen. Oe, wil ook nog even met mn telefoon pielen. Ik wil er internet op!!
Verder voel ik me wel goed hoor maar kan net als jij soms geen stap verzetten en dat botst met m'n kleine ventje. Gelukkig gaat hij morgen weer naar het kdv (was 2 weken dicht) deze week nog 2 x een halve dag en vanaf volgende week 2x een hele dag. Dan kan hij zich wat uitleven. Zo sneu als je steeds nee moet zeggen... Daarnaast slaap ik bijna niet 's nachts, dus ook wel veel moe Hopelijk is Timme er al voor volgende week Heel vervelend die pijn in je lies! Moet maar gewoon doorzetten!
goedemorgen Timme zit er nog lees ik !! @debora ik vindt echt sneu van je klachten meid weet er alles van hoop dat die weken snel voorbij zijn voor je! leuke foto van Finn. en jammer dat je niet achter internet kan , moet je dan Finn echt heel de dag bezig houden en aandacht geven?? dikke knufff voor jou
morguh! Ik ben ff heel druk aan het doen achter de laptop, zodat Fenne even alleen moet spelen haha... die wil het liefst ALLES samen doen... hoort natuurlijk bij de leeftijd en ik speel met plezier met haar, maar ze moet ook leren soms even alleen zich te vermaken, gaat gelukkig steeds een beetje beter weer. Vind dat altijd zo schattig want alles wat ze doet wordt voorzien van commentaar, zo weet ik precies wat er allemaal in haar koppie omgaat terwijl ze met de blokjes aan het spelen is. Trouwens tip van de dag: DUPLO!! Wat is Finn een lekker ventje... wist ik natuurlijk al wel, maar had m al ff niet gezien! Ik benijd jullie zwangerschappen niet Debora en Maja, het klinkt echt zo pittig... ik hoop dat de resterende weken (dagen Maja?) een beetje snel voorbij gaan en jullie je lijf weer normaal kunnen gebruiken... dikke knuffel! Ichtus, dan is Lisa idd echt een fijn popje zeg... ze is nu 4? Hoe snel groeien kids eigenlijk nu... heb geen idee... Fenne is nu 95 cm en 13,5 kg... misschien is ze met 4 jaar dan ook wel 104 cm, kheb geen idee haha... Boney, nachtdiensten... lijkt me zo zwaar... rond half 12 s avonds vallen mijn ogen echt dicht... maar je bent natuurlijk wel bezig en dat zal dan anders zijn... Hier gisteren een BBQ gehad in de buurt. Met de buurtjes van ons blok, dat zijn 5 huizen... was erg geslaagd. Een buurjongen en meisje van 11 en 12 jaar hebben gezellig Fenne onder hun hoede genomen en hebben zich prima vermaakt! Ben dan zo trots op mijn mupke, Fenne doet het goed op feestjes, is ze helemaal in dr element!
Goedemorgen, Maja, met m'n jetlag valt het gelukkig mee. Ben gisteravond voor mijn doen vroeg naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen tot half 9. Iets te goed denk ik, ben helemaal stijf en heb een stijve nek. Straks even wat warms er op, sjaal om en dan gaat het wel over. En wij maar zeuren om Timme en je bent nog niet eens over tijd. Dan moet ik weer aan ichtus denken. Die had weken lang van die klachten en liep vet overtijd. Hmmm... Dit is natuurlijk niet wat je wil horen, maar ik bedoel maar dat je niet ongeduldig wordt. Hoi Debora, wat rot dat je zo slecht uit de voeten kunt zeg. En voor Finn natuurlijk ook erg vervelend. Wel knap dat het zo goed ging vannacht. Weer een stapje verder. Baby kamer al helemaal klaar? Foto? En van je buik natuurlijk ook 1
Ha wen. Tessa speelt vaak met die grote nep duplo. Is idd een succes. En ik moet zeggen dat ik die 2 nachten best wel wakker ben geweest. Tuurlijk heb je je dipjes, maar met koffie en bezig blijven kom je de nacht best door.
Gister zijn wij ook wezen bbQen bij vrienden was gezellig en Gwen kon lekker met haar vriendinnetje Caitlin spelen