de laatste ff zit nog in huispakkie moeten nog aankleden...ben niet vooruit te branden..kom door het langer slapen.. Bekijk bijlage 92551
Fenne nu sinds deze week met echte duplo... hadden we nog heel veel van van vroeger van onszelf en ze had zo nu en dan al eens iets gekregen van mensen... hadden het nog even apart gezet, maar nu had Vin het ineens tevoorschijn getoverd... succes! Ze wil steeds weer iets nieuws bouwen, je kunt ook echt leuke dingen maken: een huis, een uil, spongebob, een kanarie, een krokodil, een dierentuin!
Mogguh.. Timme zit er dus nog.. hmmmm... Debora.. balen dat je zoveel last van je bekken hebt.. hoop dat je niet te lang hoeft door te lopen...knuff meid... DUPLO.. hier ook een succes, maar dat was t natuurlijk al een tijdje. GEZONDHEID HIER:.. is weer in orde denk ik.. mijn huidpijn is over sinds gister.. kuurtje voor blaasontsteking is afgelopen sinds vandaag... heb nog wel pijn in mijn oksel waar ik me niet zoveel raad mee weet.. voel er niks (gene knobbeltje) maar goed.. een fijne plek is t ook niet.. weet niet zo goed wat ik er mee moet..nou ja.. verder voelen we ons prima.. GWEN weer voorbij zien schieten.. heerlijk mopje is t toch.. Vanmorgen mochten ook wij uitslapen.. Anna werd om 8.15 wakker en Marijn om 9u.. begon me bijna zorgen te maken...hij is nooooit zo laat.. maar lekker was t wel.. Marijn is helemaal into de bellenblaas.. geweldige lol heeft ie ermee.. kan t ook erg goed.. nu nog t bakje recht houden en dan ben ik ook blij... Vandaag bezig met vakantie dingen.. regelen, lijstje maken.. koffers/tassen van zolder halen.. wassen draaien en vast wat inpakken.. drukke dag dus.. kom af en toe nog wel spieken.. koes koes..
fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat (op de zwangere dan na sorry meiden) @debora meid wat rot dat je zoveel last hebt, zullen we snel eens daten?? hoef alleen maar te ziten dan hahaha @maja ik hoop dat timme snel komt (liefst voor ik op vakantie ga weet niet of ik daar internet heb hahaha weet niet eens of ik laptop meeneem) @ichy super toch dat je lekker mocht uitslapen en ook fijn te horen dat je weer beetje opgeknapt bent hier vandaag wat poetsen en straks ff met bryan naar de kapper, heel misschien nog naar de ikea maar das nog niet zeker ik heb sinds vrijdag zon zeurende pijn in mijn rug word er beetje gek van kan praktisch niet meer bukken waarom komt zoiets altijd in de vakantie eruit grrrr
he bah viv.. balen van je rug.. hopelijk valt t mee.. warme pittezak erop.. misschien helpt t... veel plezier vandaag..
hallo daar was ik weer een keer, het gaat hier ook aardig snel met de paginavullende literatuur @joma, wat een mooi meisje heb jij zeg!!! @maja, timme heeft het nog erg goed in je buik, denk maar vast aan de slaaploze nachten en bedenk dan maar dat je het nu nog heerlijk goed hebt... (tenzij je niet goed kunt slapen door die dikke buik... hihi) @hier, we hebben zaterdag een verrassing gehad, jesper was uitbesteedt aan opa en oma, normaal gesproken vindt hij dat ook helemaal super. Gezellig naar de kinderboerderij en de hele dag de aandacht van opa en oma... Hij zou er ook blijven slapen, maaaaaaaaaaaaar om half 8 werd ik opgebeld door opa met op de achtergrond een huilende jesper die riep dat hij naar mama wou.... Terwijl dit voor hem nog nooit wat uitgemaakt heeft, .... dus ze hebben hem maar naar huis gebracht, er was niets met hem te beginnen...... Kent 1 van jullie dit? Wat heb je toen gedaan?? Jesper is anders een erg makkelijk jongetje, maar.... ??????
Hoi meiden, Ik heb jullie allemaal gelezen hoor! Sterkte voor de op en top hoog zwangere Maja en Debora, laatste loodjes! Ichtus waar gaan jullie naar toe? Vivi ook lekker vakantie! Voor je rugpijn misschien een warm bad en massage? Niekyn, ooh geen idee, ik heb mijn kids nog nooit ergens laten slapen of weggebracht. Wat ik zou doen? Snel ophalen natuurlijk, zou niet lekker rustig zitten. Wij gaan eind september een dikke week naar Istanbul. Is toch meer ons soort vakantie denk ik. Menorca was een beetje te saai voor ons. Ik ben nu alles uit aan het pluizen, ik zoek een appartementje ofzo voor een week. Maar op internet ziet alles er prachtig uit en wil niet in een of andere achterbuurt terecht komen of op 6 hoog zonder lift.
hoiii.. SM.. wij gaan naar Centerparcs Hoch Sauerland Deutschland... heb er zooooo'n zin in.. NiekYn.. sja.. hier wil Marijn nooit logeren.. die slaapt niet ergens anders dan in zijn eigen bed.. alleen op vakantie gaat t altijd goed...maar elders dus echt niet.. Deze vakantie slaapt ie voor t eerst in een groot bed dus ik ben benieuwd hoe t nu gaat.. vast wel oke...maar bij oma en opa wordt t zeker drama... toen we vorig jaar naar Rome gingen samen en de kids bij schoonzusje logeerden ging dat wel goed, maar goed.. toen had ie ook geen keus en Lisa en Jur waren er natuurlijk ook...maar oma en opa is een drama.. dat wil ie echt niet.. misschien maar weer s proberen binnenkort.. zou best handig zijn als we m een keer konden uitbesteden..
hallo allemaal, Maja en debora knuffel meiden. Al die klachten zorgen ervoor dat ik echt niet meer voor een derde ga, hihi wen heerlijk he dat duplo. Hier ook een leuke set van dora, heb je een zandbak, glijbaan, schommel erbij, kan ze ook lekker mee spelen. boney je dag/nachtritme weer lekker normaal. ichtus lekker druk voor de vakantie en sm hoor ik alweer over vakantie. hihi volgens mij gaan jullie ook best vaak ff weg zag er nog een paar voorbijschieten maar heb geen dubbele pagina gemaakt. Hier gaat het langzaam iets beter met esmee maar het piepen blijft nog aardig en dan soms een verstopte neus en dan hapt ze echt naar adem. Maar ondanks alles echt een geweldige lachebek, dat kind is echt nooit chaggie. Net ff mijn klasje in orde gemaakt en vrijdag dan vergadering. pffff wat vliegen die 6 weken vrij toch voorbij. Nou ff druk doen in huis, morgen misschien ff naar ballorig en woensdag komt mijn mams dus ff op orde maken.
@ichy das echt een superleuk park wij zijn er ooit eens met zijn 2tjes geweest hadden vip hotelkamer heerlijk met ontbijt en sauna ect inbegrepen heerlijk genoten zo onderverdieping is helemaal klaar, bryan is bij de kapper geweest nu nog ff naar de wuper denk dat ikea niets gaat worden want martijn zit nog steeds op het dak een lek te makn bij de schoorsteen
Hoi hoi meiden, Wij zijn weer terug van de camping. Lekker weer gehad en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Nu zijn ze naar "huttendurp" hier in het dorp. Vanochtend hebben ze een hut getimmerd en nu worden ze daar bezig gehouden Tot en met vrijdag kunnen ze er heen. Zalig toch! (alleen heeft Kas vanmiddag een spijker in zijn voet getrapt en zit nu hier gewond weer thuis...) Timme zit nog lekker warm in de buik begrijp ik... Balen hoor Maja! Verder haak ik vanaf hier weer in als dat mag.
hier ook een beetje gessopt. Meiske lekker weer thuis en ideaal dat de kids bezig gehouden wordne zo. zou morgen met vriendin naar ballorig gaan maar gaat misschien niet door, ze is niet lekker, zal balen zijn want dan zit ik hele dag thuis en paul is ook ziek thuis. nu ff boodschappen en de kids halen
Jammer Debie! Paul ziek? Griep? Meiske weer lekker thuis! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. En sneu voor Kas.. Doet het veel pijn? Toen je thuis kwam, had je toen wel een 'thuisgevoel' of moet je nog erg wennen? SM, heerlijk weer een vakantie plannen! Alleen de voorpret is altijd al leuk Oeff.. verder weekniemeer, sorry. Ben ondertussen aan het koken. Van die kipdingen van de reclame uit de oven, met honingmosterd dressing, gebakken aardappels en roerbakgroente. Heb de hele dag al zin in wat lekkers dus Jeroen zei dat hij na het eten voor me naar de supermarkt gaat Kan ik nog even nadenken over wat ik wil. Iemand tips?
Oja Bones, ik hou er idd rekening mee dat het nog wel een poosje kan duren.. Daarom zei ik ook dat ik me weinig aan ga trekken van alle pijntjes. Hoeft niks te betekenen. Maar toch hoop ik stiekem wel dat het gauw gaat beginnen
nog niet meegemaakt en ze gaat ook vaak logeren maar lekker in zijn eigen bedje zou ik zeggen misschien nu niet lekker..of het idee dat zijn zusje er nu is thuis en hij niet?
@ichy lekker op vakantie heerlijk ziet er leuk uit @Maja klinkt idd lekker @viv bale van je rug.. @debbie hoop dat je morgen alsnog naar ballorig gaat het is dat ik morgen extra werk anders had ik wel mee willen gaan! @Meiske fijn dat de vakantie geslaagd was..auww spijker in zijn voet heeft tie er veel last van?? hutttekamp of huttendorp hebben ze hier ook altijd in de dorpen laatste week van de vakantie en in ons dorp hebben ze speelweek ook zoiets heel de week teken van kids vermaken en errug leuke dingen!
zo gwen voor het eten weggebracht eet bij oma en slaapt daar morgen extra halve dag werken wel ffies lekker nu dus ga ff boven aan de slag en straks komt nog ff een neef knippen