En Maja, nog iets lekkers gegeten vanavond? Las je vraag om tips te laat. Maar ik heb een zwak voor chocolade hazelnoten. Mjammie! Joma, werkse morgen. Leuke foto's weer van Gwen (ook even op hyves gekeken) Zo, vanavond nog een fietspuzzeltocht gedaan met de kids samen met de nieuwe overbuuf. Was gezellig. Natuurlijk wel verkeerd gereden Morgen zal ik wat foto's plaatsen van onze vakantie. We zijn nog twee dagen naar de Ardennen geweest. Piet zijn ouders hebben daar een stacaravan op een mooie camping staan. De kinderen vonden het jammer dat we weer weg moesten. Dus volgend jaar huren we misschien voor een weekje een caravan op die camping. Kan Piet lekker niet gaan werken. Want deze vakantie is hij echt best veel weggeweest.
Mogguh, Timme nog in de buik Veel last van m'n buik gehad vannacht, vooral de eerste helft van de nacht maar daarna weer heulemoal niks. Ach ja, wel gewend intussen Mijn moeder komt hier zo om Lune naar de creche te brengen. Joma, werkze vandaag! Meiske, wat leuk een fietspuzzeltocht! En Ardennen, ook leuk! Wel jammer dat Piet zoveel weg was.. Is dat vaker zo in de vakantie? Hij heeft een eigen bedrijf toch? Dan heb je dat natuurlijk ook gauw. Lijkt me best wel eens lastig. Jeroen heeft een zak van die maltesers (maltezers? hihi) meegenomen. Is bijna op gegaan. Straks dus nog een paar8)
Pff, wat is het hier weer saaaaaiiiiiii Jullie dwingen mij gewoon om weer even te gaan slapen. Tss.. Lune is de laatste 2 dagen trouwens weer veel vrolijker en 'leuker'(klinkt een beetje lullig haha). We hebben niet meer de hele tijd strijd met haar en ze piept en zeurt ook een stuk minder. Slapen gaat ook al beter. Fijn! Ze was vanochtend trouwens helemaal droog Geen druppel in de luier. Voor het eerst. Goed he? Ze doet nu ook echt alles op de wc. Alleen met lang weg gaan heeft ze nog wel een luier om en toen we zondag naar Ballorig gingen had ze ook een luier om en was ze te druk met spelen om naar de wc te gaan dus dan toch een plasje in de luier. Ze durft niet zo goed op vreemde plekken naar de wc. Komt allemaal wel. Vind dit al knap!
morgen! Finn is een ochtendje naar het kdv, en ik ga zo naar de vk. Maja: Fijn dat Lune weer wat beter in d'r vel zit! scheelt een hoop. En knap hoor helemaal droog gebleven vannacht! Finn is er ook helemaal mee bezig maar alle kleding moet uit.... Dus das thuis niet erg en dan gaat het ook super. Maar 1 ongelukje op de vloer gehad de afgelopen dagen, maar ja op het kdv kunnen ze er zo niet mee aan de gang natuurlijk. Laat staan een keer naar de winkel zonder luier wahaha
Meiske weer terug van vakantie zie ik! Leuk ook van die huttenbouwdagen. Wel sneu voor Kas. Was het erg diep, die spijker? Joma werk ze!
Spannend hoor Maja, morgen 39 weken zwanger!! Geniet er nog maar even van hoor.. Meiske, leuk de ardennen!! Kamperen leek mij altijd niets, maar nu heeft mijn moeder een caravan gekocht, en zijn we dit weekend langsgeweest, maar lijkt me toch best leuk. Aanschaf is kost wel wat, maar de vakanties zelf zijn natuurlijk wel goedkoop. Wat goed zeg, allemaal al kindjes zindelijk Hier dus echt nog niet. Paar keer zonder luier laten lopen, maar hij plast echt overal. Dus voorlopig luier gewoon nog maar om. Mike praat ook nog niet, dus misschien speelt dat ook mee, dat ie het misschien niet snapt. Binnenkort moet ie naar logopedie, hopen dat het praten dan snel beter zal gaan. Verder is het echt een lekker ding, meneer de sjansbal. We hebben trouwens vrijdag een andere auto gekocht, die andere kwam niet door de apk heen, tenzij we ruim 1300 euro aan reparaties hadden uitgegeven. Nu hebben we een gezinsauto hahaha, een peugeot 306 break, lekker ruim dus. Pfff...moet visitekaartjes gaan maken voor iemand, maar geen zin in. Heb trouwens nergens zin. Oja, weet iemand nog een leuke site met meisjesdingen, kleding enzo, slofjes.
Goedemorgen, Debora, haha Finn wil nog steeds alles uit? Meiske, weer terug. Welkom terug. fijne vakantie gehad dus. Heerlijk. Kan ook niet anders op het mooiste dorp van nederland... Naatje dus Mike praat nog niet? Ben erg benieuwd wat een logo dan gaat doen. Zo'n 'proces' kun je toch niet versnellen? Dat doet een kind toch op z'n eigen tempo? Geef je eigenlijk nog BV? Je hebt toch een tijdje beiden aan de borst gehad? Ichtus, lukt het met inpakken? Lijkt me een hele klus om alles voor elkaar te krijgen met z'n gezin. Ik vind het al een onderneming om aan alles te denken. En ik heb er maar 1. Vandaag hier niks op de planning. Tessa is aangekleed en ik loop nog in joggingbroek. Ga ook niks doen ook. Vind het wel best een keertje niks. Boodschappen heb ik al in huis. Scheelt ook weer. Zult lekker weer is het hier toch niet. Fijne dag allemaal
Mike praat wel wat losse woordjes, maar zinnen niet. Hij heeft wel hele verhalen, maar in zijn eigen taal. Het lijkt hem niet te interesseren... Ik ben met bv gestopt bij Mike, toen het met mijn vriend niet zo goed ging en ik bij mijn ouders zat. Hij wou zelf geloof ik ook niet meer hoor. Nu geef ik wel weer bv, gaat allemaal goed. Ze groeit er goed op. Af en toe krijgt ze fv als ik sporten ben ofzo. Heb geen zin om te kolven.
Lijkt me heel bijzonder 2 kindjes aan de borst. Het is tijd voor een nieuwe banner Hoe oud is Rosanne nu? Een half jaar? Ben je al begonnen met bijvoeden?
Had ik ook wel bijzonder gevonden 2 kindjes aan de borst. Ze is bijna een half jaar. Gaat echt snel, maar vindt het ook wel lekker dat ze nu wat ouder is. In het begin kon je niet echt knuffelen met d'r. Nu vindt ze het wel lekker. En ze kan zo heerlijk lachen en brabbelen. Het nu pas genieten vind ik. Ze krijgt alleen nog melk. Weet niet wanneer ik met bijvoeding wil beginnen. Hoe werkte dat ook alweer met rapley?
Goedemorgen Sjonge, wat moet ik weer wennen aan ons nieuwe bed en slaapkamer. Weer klote geslapen dus. Verder gaat alles goed hoor Stijn en Eva zijn weer naar het huttendorp en blijven daar pannenkoeken eten. Vanmiddag gaan we op pad voor tuintegels. Hoop dat we mooie vinden, want het wordt erg zanderig achter. Maja, knap zeg dat Lune vanochtend ook droog was! Boney heerlijk lekker een rustig dagje Naatje, Rosanne alweer een half jaar. Wat gaat dat snel zeg! Ik hoop dat logopedie wat kan helpen bij Mike.
Maja, ik vind het toch weer spannend iedere ochtend om zw.pagina te openen. Maar het is nog steeds rustig dus. Meiske, welkom terug! Heb je wel een beetje kunnen uitrusten met 4 kids en een half werkende man? Ik zie nu de foto hihi stiekem als ik aan Piet denk met zijn eigen bedrijf enzo denk ik aan een oude vent en nu zie ik gewoon een lekker jong ding !
nou wat SM zegt had ik dus ook meteen toen ik PIET zag.. whahaha.. Handsome hoor!!!!... had ik niet verwacht..eigenlijk een wat kalende, wat ouder uitziende man..hihihhi... tis gewoon een lekker ding...