Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mooi meisje zeg met die blonde haren!!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha iedereen verbaast over Piet? :D Er heeft hier toch wel eens een foto gestaan van hem? Volgens mij wel.

Leuke foto's van mooie Sofie.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja hoe is het?

Ik ga aan het eten beginnen. Lekker spinazie lasagne met mascarpone. Is echt super lekker.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wel ok;)

Dat klinkt idd errug lekker! Recept?:)

Wij eten een pizzaatje uit de oven. Morgen maar weer gezond koken.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heel simpel en zo lekker

In de pan gehakt rul bakken met wat kruiden zoals knoflook en peper. Dan een blik of pakje tomatenblokjes erbij doen en even in laten koken.
    Dan in een ovenschaal laagje voor laagje spinazie, mascarpone, gehaktmengsel met lasagne bladen. Kaas er over en een half uur in de oven.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi stonden op de 2e bladzijde

nu niet meer

@meiske leuke foto,s

@boontje klinkt lekker!

@maja is ook nog niet bezig...

@naatje de kleine meid alweer een half jaar pfff gaat echt hard
    '
    @debora hihi die Finn nog steeds aan het strippen. thuis

de rest knuff

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meldplicht;)

Straks naar het zh voor controle.

Verder niks bijzonders.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen!

@Maja succes in het zh!

IKKe Ben TRots!!!!!! Gwen heeft vannacht zonder luier geslapen, gister verteld voor het slapen dat als ze wakker word op het potje kan staat ook op haar kamer..ik hoorde haar vanmorgen rommelen ga ik kijken had ze al netjes zelf geplast op het potje:D

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wow, wat goed zeg!! Dat is idd best een idee, potje op de kamer.
    Wij hebben alleen geen potje meer, Lune gaat alleen nog naar de wc, vindt het potje niet meer leuk. Maar misschien voor 's nachts/'s ochtends idd wel handig!
    Knap hoor van Gwen:)

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeroen en Lune naar naar de wuper. Als ze terugkomen fruit eten, klaarmaken en op naar het zh. Eigenlijk wil ik nog wel even slaaaapen, maar dat doe ik vanmiddag nog wel eventjes als Lune op bed ligt.

Echt heel erg, ik heb maar een maandje gewerkt en had een contract tot 12 juli. Maar omdat ik tijdens mijn werk 'ziek' ben geworden door m'n zwangerschap krijg ik van het UWV een soort zwangerschapsuitkering tot 16 weken na einde contract. Is dus gewoon mijn salaris wat nog 16 weken doorbetaald wordt. Ongelofelijk. Wel fijn natuurlijk maar voelt wel een beetje vreemd, nauwelijks gewerkt en ruim een half jaar een inkomen:)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zei gaat op potje en de wc net zo makkelijk , en ja heb altijd 1 potje beneden en 1 boven;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja wel lekker toch:Dmaar snap dat het vreemd voelt

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ik ga zo ff de 2 buurtjes en 2 kids en opa van hun knippen, gwen kan dan lekker met ze spelen ze zijn 4 e 6 ideaal toch kind spelen ik arbeiten:D

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Wat is het toch fijn dat we lekker hebben uitgeslapen vanochtend:) Iedereen was pas rond half 9 wakker! Zal volgende week toch tegenvallen als ze weer naar school gaan.

Maja, succes in het zh. Ik vind het nu toch wel eens tijd dat Timme uit die buik komt hoor:D

Wat knap van Gwen zeg!! Dat is echt heel vlot!

Hier gaat Sofie nog niet eens op het potje;) Vanochtend had ze haar pyama en luier al uitgedaan en daarna het commando gegeven dat ik haar kon aankleden. Maar ik moest eerst nog even stofzuigen. Liep ze dus in haar blote billen door de kamer. Dit was dus de kans om het weer eens te proberen. Ik het potje gepakt, maar ze toonde totaal geen interesse helaas.

Straks even naar de markt. Vanmiddag eerst naar de camping om de schone was te brengen en de tent af te breken. Dan Stijn bij mijn zus brengen, want hij gaat daar logeren. Daarna shoppen met Eva (hopelijk kunnen Kas en Sofie dan even bij Piet blijven) Na het avondeten Stijn ophalen bij mijn zus en hem naar de eerste voetbaltraining brengen en weer halen. Pfff, rommelig dagje. Het meest zin heb ik in het winkelen met mijn dochter:D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe gezellig Meiske, winkelen met je dochter:) Lijkt me ook zoooo leuk om met Lune te doen als ze wat ouder is. Hoewel ik me afvraag of ze het leuk gaat vinden, ze is nu nog niet zo bezig met kleren en frutsels. Wel kan ze volgens mij schoonvader en Jeroen erg goed voetballen (tuurlijk;)). Ze schopt echt goed gericht, vinden ze natuurlijk helemaal geweldig. Dus ik denk dat Lune een voetballer, bomenklimmer en knokker wordt:D
    Nouja, als Timme homo is en wel met me wil winkelen vind ik het prima8)

Alles was prima in het zh. Bloeddruk weer iets hoger, 110/80 maar is nog steeds prima. Vind het zelf alleen zo hoog omdat ik rond de 50 gewend ben.
    Timme ligt op z'n laagst en muurvast dus hij is er klaar voor. Ik ook wel!!
    Omdat ik toch wel veel lichamelijke klachten heb en zo slecht slaap gaan ze volgende week van binnen een beetje 'wroeten' om het misschien een zetje te geven. Als hij er dan nog niet is, want de vk dacht toch wel dat hij deze week geboren gaat worden, in hoeverre ze dat kan denken natuurlijk. We zullen zien.

Lune was op de terugweg in de auto in slaap gevallen dus we waren een beetje bang dat ze thuis niet meer wou slapen. Eenmaal thuis heb ik wentelteefjes gebakken (jammie!) en toen wou Lune naar bed zei ze. Ik ook. Jeroen heeft ons na anderhalf uur weer wakker gemaakt. Was ze dus toch nog wel erg moe.

Ik wil zo graag even het centrum in om te shoppen voor Lune, maar dat lukt niet. Aaargh, heb ik toch zin in!

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, ben weer terug van een middagje winkelen met Eva. Pfff, dat viel niet mee. Mevrouw vindt ineens leuk wat ik echt afschuwelijk vind en vindt dingen echt niet kunnen wat ik dan weer leuk vind. Eerst naar Omoda geweest voor laarzen. Uiteindelijk dus daar geslaagd (natuurlijk de laarzen gekozen die ik het minst leuk vond staan;))Toen nog verder geshopt voor een winterjas (alles vond ze stom) en kleren (met een gezicht als een oorwurm wat gepast en goedgekeurd:D) Vanavond ga ik wel even op internet neuzen voor haar, want ik ga voorlopig niet met madam winkelen;)
    Volgende keer ga ik wel met Lune of Timme, is vast een stuk leuker:D

Maja, fijn dat alles weer goed was bij de controle. Als je volgende week nog niet bevallen bent hoop ik dat het wroeten helpt! (bij mij deed dat altijd wonderen;))

Morgen komt een vrouw helemaal uit Edam hier een oude spiegel ophalen in ruil voor een bos bloemen. Ik geloof dat de kinderen een boekje van haar krijgen, want ze vroeg of ze al konden lezen.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dat winkelen klinkt als een groot succes Meiske:D Idd beetje jammer dat ze op een gegeven moment een eigen smaak gaan krijgen;) Ik moet er ook niet aan denken dat Lune straks alleen nog maar in een mega mindy pak ofzo wil rondlopen:$

Lune is trouwens heeeeeel zielig nu. Ze heeft buiten haar teen gestoten en moest erg huilen. Op een gegeven moment kwam ze binnen en liet me haar handen zien, allemaal bloed. Snapte er niks van, bleek dus van haar teen af te komen. Onder de kraan afgespoeld en haar kleine teennagel ligt er half af ofzo, kan het niet goed zien. En bij de teen ernaast is een vel vanaf. Doet natuurlijk hartstikke zeer dus ze is nog steeds erg verdrietig en zit nu bij Jeroen op schoot. Weet ook niet zo goed wat we er aan moeten doen. Denk dat afspoelen en drogen aan de lucht het beste is, ze wil er ook geen pleister op ofzo. Hoop niet dat ze er vannacht teveel last van krijgt, zal wel gaan kloppen. Zou een paracetamol dan helpen?
    En bedenk me net dat het morgen op de creche ook wel lastig kan worden met buitenspelen. Zo kan ze geen schoenen aan en met slippers wordt het weer vies en een sok erover blijft denk ik plakken. Hmm..

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ohh, arme Lune! Paracetamol helpt vast wel een beetje... Kan ze niet morgen toch even een pleistertje eroverheen krijgen en dan toch haar schoenen aan? Dan is er geen probleem toch?
    Fijn dat je controles bij de vk weer goed waren Maja! En ook van mij mag Timme nu snel komen hoor, ik ben reuze nieuwsgierig!

Meiske, ik moet wel lachen om Eva :D. Echt zo'n meisje dus. Lekker kieskeurig en 'mijn mama vindt dit leuk, dus ik niet :)'.

Joma, wat knap van Gwen dat ze ook snachts droog blijft en op het potje gaat!

Verder heb ik niet veel bijgelezen, sorry. Beetje druk gehad en moe geweest... Pfeiffer is toch wel erg vermoeiend, maar gelukkig tot nu toe wel aardig vol te houden, als het zo blijft gaan zoals nu dan ben ik tevreden...

Aaron is ook zo goed als zindelijk. Hij slaapt nu ook niet meer met luier en we gaan ook niet weg met luiers. Ik neem nog wel steeds een droge broek en onderbroek mee hoor :). Zo erg vertrouw ik het nou nog niet. Hij had gisteren wel een ongelukje, maar toen was hij al bezig met naar de wc gaan. Hij stond in de wc zijn onderbroek uit te trekken en toen liet hij zijn plasje al lopen. Hij balen, maar ik vond het eigenlijk wel schattig :). Ik denk dat hij 1 keer in de week een ongelukje heeft. Mag ik hem dan nu al zindelijk noemen?

Met Iris gaat het ook goed. Ze heeft vandaag voor het eerst goed gegeten zonder te mopperen. Meestal krijg ik met moeite een half potje naar binnen. Vandaag zomaar een heel potje! Hopelijk is dit blijvend... Verder gaat het goed. Ze maakt lekker veel geluidjes en kan al heel goed zelf gaan staan en zelfs 1 of 2 pasjes langs de tafel zetten!
    Ik kwam tot de schokkende ontdekking dat ze over 2 maanden alweer 1 wordt!
    Wat hebben jullie jullie meisjes gegeven toen ze 1 werd? Ik ben een beetje inspiratieloos...

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja ach arme lune hopenlijk heeft ze er niet teveel last van!
    en weer goedgekeurd bij de vk mooi zo !en de verwachting van je vk zou mooi zijn!

@meiske oeh shoppen met je dochter wordt nu al moeilijk ze heeft dus echt haar eigen smaak...dat wordt wat over een paar jaar...

@thirza wat goed dat hij ook al helemaal zindelijk is zeg!als hij snachts droog is dan vindt ik het wel helemaal zindelijk hoor.
    en fijn dat het meevalt en goed te doen is de pfeifer. jeeh over 2maanden alweer een 1 jaar pffff dat gaat echt snel heb je nog recente fototjes?
    Gwen heeft met maar eerste verjaardag een stevvige poppenwagen/buggy gehad vondt ze leuk en kon ze ook achterlopen toen stapte ze nog net niet los

Gwen ligt nu voor de 2e nacht zonder luier ben benieuwd,
    zo net de buurtjes naast me gekortwiekt heb het maar druk deze week..

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Joma, ik zal snel eens weer wat foto's plaatsen, ik zit nu alleen op onze nieuwe laptop en hier staan nog geen foto's op. Dus komt zo snel mogelijk!

Deel Deze Pagina