Ik heb laatst voor de verjaardag van m'n buurmeisje een houten vogelhuisje gekocht waar een setje verf aan zat. Kunnen ze dus zelf dat vogelhuisje verven. Heb het gekocht bij Babypander, weet niet of je die winkel ook ergens bij jullie hebt. Verder zijn kralen idd ook leuk! Lune speelt op het kdv ook veel met kralen. Van die mooie grote en dan aan een touw rijgen (wat een raar woord). Wat hier laatst een succes was, was zelf 'pizza's' maken. Een turks brood door de lengte doormidden en dan kunnen ze er zelf tomatenprut opsmeren en beleggen met allerlei lekkere dingetjes.
Haha mokken verven, pizza versieren, kralenketting, allemaal gedaan in laatste maanden... Ga nog eens even nadenken, thanks voor de tips!! Hoe lang zijn jullie kids nu? Fenne eergisteren gemeten, ga nu bijhouden daar steeds streepje te zetten op de meetlat op haar deur... Ze is nu 95 cm, bijna meter joh!!! Die kinders gaan zo hard... En wie kan er hier al fietsen van de kids? Met zijwieltjes natuurlijk... Ik vind het nog een beste klus dat leren fietsen haha
wen bij kruitvat of een action hebben ze vaak kleine bolletjes, of stukjes die ze kunnen mozaiken, heb een vlinder en auto is erg leuk.
Ga misschien toch weer die mokken schilderen dan, heb er nog 2, had Fenne er eentje laten schilderen voor vaderdag, maar kunnen ze nu eentje voor zichzelf maken... Gaat zaterdag volgens mij hele dag regenen... Leuk ding trouwens debie voor Esmee!
Leuk ding voor Esmee. Wen, vroeger ging mijn moeder met ons brooddeeg bakken. Er zal vast ergens een recept te vinden zijn. Is volgens mij brood deeg met heel veel zout. Je kan het gebruiken als soort klei. Je kan er dus allerlei vormen van maken. Dan moet het een poos in de oven en word het keihard. Daarna kun je het nog verfen (verven?), glazuren en dan weer in de oven. Ik vond dat altijd erg leuk om te doen. En als je nog een leuk tafelzeil zoekt, koop gewoon een witte en geef ze alle kleuren merkstift en laat ze kleuren. Of zelf een placemet maken... enz enz...
Hier Tessa bezig met de beker. Heb ze het echt helemaal zelf laten doen. Alleen af en toe haar kwastje tussendoor schoongemaakt zodat niet alle kleuren door elkaar gingen. Bekijk bijlage 93312
Pffff... Ben niet vooruit te branden. Gek hè als je zolang hebt geslapen. Ik ga maar boodschappen doen...
Thanks Boney, dat brooddeeg deden wij vroeger ook ja, super leuk!! Ik vind ze alleen nog te klein voor zulke dingen... Worden dan hompjes haha... Heb echt zo veel leuke ideeën voor als ze groter is, wil ook echt een knutselkoffer met haar maken straks waar van alles in kan... Maar voor nu vind ik wat orgineels verzinnen wat lastiger... Denk dat ik of die sokpoppen nog koop, kun je 3 dieren mee maken, of toch mokken schilderden en cakejes bakken... Dat kun je niet vaak genoeg doen haha
OOh leuke crea ideeen!Dat brooddeeg wat Boney zegt dat deden wij vroeger ook is idd erg leuk, en lekker troep. Wen, heb Sara ook net gemeten zij is nu 97 cm. Idd bijna 1 meter tssss wat gaat het hard.
Ik denk dat als ze nog zo klein zijn dat bijna alles leuk is om te doen. Je hoeft niet eens iets extra speciaals te gaan halen. Bijvoorbeeld stenen beschilderen
Leuke foto van Tessa!! Fenne vond dat ook zo leuk om te doen, heb haar toen ook zelf laten kliederen! Dat van die stenen is ook grappig zeg, onthouden! Wat is Sara lang zeg, ik vond Fenne al lang haha... Sara zit dan helemaal bovenin de curve... En Tessa juist weer iets kleiner, draagt ze nog maat 92? Fenne is nu 13,5 kg