Sara is best lang ja. In Spanje al helemaal, hier zijn ze gemiddeld toch wel een stuk kleiner. Sara weegt tussen de 13,5 en 14 kilo.
Hoi hoi Sjonge, veel gekletst vandaag. Even kijken of ik nog iets onthouden heb: Maja, gelukkig is het meegevallen met het teentje van Lune. Wel zielig hoor! Wen, hier ook geen ervaring met die sokpoppen. Maar er zijn leuke ideetjes voorgedragen door de anderen Sofie kan al een tijdje fietsen. Ze heeft nu nog een driewieler en daar racet ze echt hard mee. Een tijdje geleden was ik haar kwijt en was ze dus op haar driewieler naar oma gegaan Is toch een paar keer een straat oversteken. Gelukkig kwam oma haar weer thuis brengen. Sofie kan trouwens ook al zelf schommelen (Moet toch ergens over opscheppen, want het zindelijk worden heeft nog totaal haar interesse niet) Ze gaat goed met haar beentjes naar voor en naar achteren en gaat echt hangen om vaart te maken Ichtus, succes met inpakken. Wat een karwei he, voor vier kinderen. Ik maak altijd een lijstje per kind wat er mee moet. Dan is het een kwestie van stapeltjes maken en afstrepen. Boney heerlijk uitgeslapen! Lekker hoor!! Whaha, die Finn die Buzz geworden is! Geweldig kereltje!! Kinderen zijn hier weer naar het huttendorp. Morgen de laatste dag daar. 's Ochtends de hutten slopen, 's middags gaan ze bowlen en patatjes eten en 's avonds is er bonte avond. Leuke afsluiting van de vakantie dus!
Fenne heeft veel kleertjes met dubbele maat 98/104. Bij enkele maatvoering heeft ze 98. Alles van 92 is te klein op een rokje na. Heb idd al winterjasje, dit is een 104, zit er mooi... Mouwtje nu nog stukje omgeslagen, maar ze hoeft natuurlijk ook nog niet aan nu en dan kan ze er hopelijk hele winter mee vooruit! Schoentjes gaat ze nu naar maat 25.
Ik heb geen idee hoe lang Sofie nu is. Ook weet ik niet hoeveel ze weegt. De weegschaal is nog ingepakt ergens in een verhuisdoos... Ze heeft nu maat 92/98 en ze heeft maat 24 van schoentjes. Wen, Eva heeft deze laarzen uitgezocht: Grijze Redzz Lange Laars Stacy - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Kost een paar centen maar dan heb je ook wat Ze is er helemaal gelukkig mee
Wow Meiske, ik kan wel merken dat Sofie niet je 1e kind is.. Ik zou echt 100x dood gegaan zijn als Lune op dr fiets weg zou zijn Is ze ook echt helemaal zelf de straat overgestoken enzo? Gek kind! Knutselen: Ik ben niet zo crea maar dingetjes met eten maken vind ik wel leuk Vroeger ook al, had al gauw een kinderkookboek en bakte vaak koekjes enzo. Denk ook dat ze op deze leeftijd bijna alles wel leuk vinden. Ik ga binnenkort ook maar koekjes bakken met Lune denk ik. Cake, muffins en scones heb ik al met haar gemaakt en nog niet eens koekjes Zal wat van die uitsteekvormpjes kopen en glazuur en versiering. Leuk. Heb Lune laatst toevallig op onze weegschaal gewogen, ze woog toen 11,5 kilo. Geen idee hoe lang ze is. Denk een kleine 90 cm. Zal haar es meten binnenkort. Wel lastig nu met zindelijk worden en geen luier meer om: al haar broeken zakken af Ze heeft nauwelijks een kont en heupen en draagt soms zelfs nog maat 74 Wel prima met rokjes, maar broeken zijn dan een beetje kort hihi.. Hoewel ze soms ook wel 86 en zelfs een enkele keer 92 heeft, het is ook maar net welk merk het is. Ik ga zo ff douchen. Begin weer wat harde buiken te krijgen, irritant. Bedenk me ineens dat ik Timme vandaag nauwelijks heb gevoeld.. Hmm. De vk zei gister nog dat als ik hem minder voel moet bellen. Maar toch niet direct? Eerst maar es douchen en dan op de bank, handen op de buik. Reageert hij meestal wel op.
Van shirtjes heeft ze heel soms al 98, maar dan vallen ze klein. Over het algemeen zit ze nu in 92. Van broeken zit 86 haar het best. Zeker nu zonder luier. 92 kan wel, maar dan met verstelbaar elastiek in de taille. En hier ook soms nog 74. De leggings. Die zitten dan het mooist. Anders slobberen (?) ze echt om haar benen. 74 zit mooi strak. Shirtjes 86 gaat nu echt wat te strak zitten.
Wauw gewoon al serieuze dameslaarzen... Stoer hoor!! Fenne krijgt als ze mooi zitten morgen dus deze: Rode Koel 4 Kids Korte Laars Keesje - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl en ff zoeken hoor...
Kan de andere niet vinden... Zij zilver van shoesme... Keitje Sofie alleen weg op fiets, doodeng, ik zou echt panieken dan!! Fenne leert nu fietsen met zijwieltjes, staat zo schattig... Poeh kleertjes in 74, die droeg fenne voor laatst onder de 1 jaar haha... Maar legging draagt ze idd ook 86, anders te wijd bij beentjes...
Maja, lekker even relaxen. Idd even douchen en dan liggen met je handen op je buik. En anders echt even bellen... In zulke gevallen was ik zo blij met m'n angelsound.
Heb hem even voelen schuiven net gelukkig. Maar echt beweging zit er nog niet in. Komt straks wel denk ik, hij ligt gewoon lekker te pitten ws.
Ik ga zo pannenkoeken bakken. Maak er ook wat met kaas uit de oven denk ik, lekker. Gister rijst met broccoli, tomaat en een soort kaasprutje gehad. Was genoeg over dus wouden we vandaag weer eten maar toen kwam mijn vader langs en schoof gezellig aan Gelukkig maar want heb nu veeeeel meer zin in pannenkoeken Wat eten jullie? Weet je waar ik zin in heb..? In een lekkere medium biefstuk met kruidenboter, mmmmmmm.........! Owww.. wat zou dat lekker zijn
Oeh lekker maja. Ik had toen zoooo'n zin in een wit pistoletje met filet american. Dat was ook het eerste wat ik at, op beschuit met muisjes na in het ZH. Heerlijk. Gelukkig heb je Timme weer voelen bewegen. Wij eten spaghetti.
zo wij hebben de playstation weer eens aangesloten, laatste keer dat ik daarmee speelde was ik zwanger van bryan das dus lang geleden hahaha, vind het af en toe wel leuk verstand op nul en spelletje spelen (komt het kind in me naar boven )
Leuke laarsjes Wen! Heb ze ook zien staan in de winkel. Die zilveren van Shoesme ook, vind ik ook leuk! Mjammie, pannenkoeken. Eetsmakelijk Maja! Fijn dat je Timme weer even hebt gevoeld. Maar als je het niet vertrouwt, moet je gewoon bellen hoor! Wij hebben net pizza gegeten. Lekker makkelijk voor een keertje! Morgenmiddag gaan we op jacht naar een nieuwe bank. We zijn nogal kieskeurig daarin, dus ben benieuwd of het gaat lukken. We willen graag een leefhoek (zoals ze dat tegenwoordig noemen). Vaak zie je een 2- of 3persoonsbank met een longchair eraan vast, maar dat is dus te klein voor ons. Verder moet ie grijs zijn, van een beetje een grove stof en de prijs moet ook nog meezitten. Piet is nu een rondje "alles ophangen in huis" aan het doen. Heerlijk, is het gelijk niet zo kaal meer aan de muren
Vanmiddag heb ik bij w ehkamp een jas voor Sofie besteld. Van name it. Zit alleen een levertijd op van een week. Dus nog even wachten of hij ook past. Name it - jack - wehkamp.nl
Timme inmiddels al weer wakker? Pannenkoeken lekker gesmaakt? Had je die zilvere gezien met die roos aan de zijkant Meiske? Die heb ik net voor Fenne gekocht. Zoals jullie gemerkt hebben aan mijn aantal berichtjes vanmiddag was ik niet zo druk op t werk hihi... Ben dus eerder weg gegaan en heb vin gevraagd of hij naar winkelcentrum wilde komen. Daar schoentjes gepast en Fenne was er meteen weg van... link gevonden: Shoesme donker brons/roset | Meisjesschoenen | Gigagaaf.nl donker brons/roset Leuk jasje ook voor Sofie! Ik heb voor Fenne ook zo'n soort model, maar dan paars/zwart gemeleerd... (schrijf je dat zo?) Die bank klinkt als onze ideale bank, als je wat vindt voor leuke prijs, please let me know! Wat heb ik verder gelezen... Oh ja: gameze viv!!
Ik mag gewoon bevallen Kleine ligt tot nu toe goed dus als dat zo blijft dan krijg ik een normale bevalling, wel verplicht in het ZH.
Heb jij eigenlijk zelf een vermoeden of jullie een zoon of dochter krijgen Debora?? Had je dat bij Finn ook goed? Spannend zeg, ik denk een meisje bij jullie...