tjonge wat een leuke meisjes laarzen zeg! Voor Eva al echte stoere dameslaarzen! en die andere zijn ook helemaal gaaf! Dat jasje voor Sofie zou ik zo kopen als ik een dochter had! En de bank die jullie zoeken zou zo ook hier passen! Maar wij hebben niet zo'n grote nodig Mmm pannekoeken lekker Maja! Timme nog gevoeld? Merk dat de baby bij mij ook al een stuk rustiger is en minder kan bewegen. Lekker toch Viv! Even verstand op 0 Al die knutselideeen zijn super. Moet ik onthouden. Brooddeeg heb ik eens met Finn gedaan, toen ie alles nog in z'n mond stak. Kan dan weinig kwaad en was zo zout dat ie het toch smerig vond haha. Fietsen kan Finn nog niet, steppen wel. Maar ik denk dat hij hier ook iets later mee is net als lopen. Ik was ook laat met fietsen door een evenwichtstoornis. En bij Finn lag het laat lopen daar ook aan waarschijnlijk.
Ik weet het echt niet. Iedereen denkt een meisje. Bij Finn dacht ik een jongen en toen wisten we het met 20 wk ook al. Nu denk ik toch weer een jongen eigenlijk
Wen, ja, die zilveren heb ik gezien. Echt heel leuk! Jas vind ik moeilijk hoor. Keek net nog even naar de bestelde jas en zag dat ie echt zwart is Misschien beetje saai voor de winter... Kan hem nog annuleren... Fijn dat je gewoon kunt bevallen Debora. Ik heb ook het gevoel dat het een meisje is! Zo meteen als de kinderen slapen gaan Piet en ik de laatste zooi uitzoeken en verhuizen naar zolder. Is alles weer een beetje netjes aan het worden. Heerlijk, niet meer zo'n rommel in huis. Net nog gekeken voor deurroosters voor de buitendeur. Mooie gevonden, dus besteld. Piet gaat zelf een voordeur maken. Heb er alle vertrouwen in
Finn zit trouwens in maat 98 nu. Maar wel met knoopsgatenelastiek. Z'n korte broeken maat 86 passen in de taille nog prima. Het zit hem echt in de lengte
krijg net een smsje van een vriendin van me dat de vrouw van een van onze vrienden al 6maanden zwanger is krijgt in november al de kleine en wij wisten nog nergens van!!! beetje raar of ligt dat aan mij??/ is het nu gek als ik roep ik wil ook
Oh wauw meiske, dat is leuk zeg!! Wat een super idee! Zwart jasje vind ik wel leuk, maar dan zou ik wel gekleurde muts en sjaal doen enzo... Heb ook bewust voor Fenne met wat kleur gedaan, beetje vrolijkheid in de donkere maanden... Oh bij Finn wisten jullie wel natuurlijk, waarom toen wel en nu niet? Ik vind echt knap als mensen het als verrassing houden!
Ooh meiske wat leuk zeg! Daarom hebben jullie natuurlijk 4 kinderen om zo'n leuk schoenenkastje te maken.
Goh das wel bijzonder ja Viv, en je hebt die vriend wel recent nog gezien? Want dan praat je daar toch enthousiast over lijkt me? En tuurlijk is niet gek dat je ook wil, maar dacht dat jullie er ook al voor gingen?? Of vergis ik me nou zo?
@wen ik heb hem in geen maanden meer gezien meer omdat we het met bijna hele vrienden groep moe waren dat we hele tijd achter hun aan moeten lopen maarja dan nog zoiets wil je je vrienden toch vertellen ik vind het raar. Jaja we zijn er hard mee bezig maar het gaat me niet snel genoeg zit alweer in ronde 4
tja vind ik toch ook wel vreemd viv. Ik zou toch eens ovu testen halen als ik jou was! Ik ga het trouwens echt niet meer redden om voor de bevalling nog een keer af te spreken; ben al kapot als ik naar het winkelcentrum moet lopen. (5 min) Dit weekend moet ik naar m'n oma en opa want die zijn 55 jaar getrouwd en das echt het laatste tripje dat ik maak nog, sorry zwart jasje kan prima vind ik, maar idd een leuke sjaal en muts erbij @wen: Weet ook niet waarom nu niet, we hadden de behoeft gewoon niet om het te weten. Vind de verrassing nu echt enorm leuk. Echt een heel nieuw mensje waar je helemaal niks van weet. en het heeft ook een beetje te maken met Finn z'n ziekte; we hebben zoiets van; alles is welkom, als het maar gezond is. Heel cliche maar voor ons, door Finn, nu zoveel belangrijker dan het geslacht.
hoooiiiiiiiiiiiiiiii heb terug gescrold en weer leuke kleding en schoenen gezien heb voor gwen ook al een kast vol voor de winter moet eerst ff kijken wat ik allemaal gekocht heb...schoenen moeten zoiezo nog een paar of 2 a 3 en jassen heb ik ook zal niet zeggen hoeveel ik zal gwen morgen ff opmeten maar die zit nog in maat 92 en broekjes 86 soms 92 en rokjes nou 80 of zo met elestiek er nog in
@debora ja heb ook gezegd tegen mezelf dat als deze maand niet goed gaat ik met ovu testen ga beginnen dan weet ik tenminste iets he pfff ben zo ongeduldig en nu ook weer best depri ik snap het meid dan doen we het na de bevalling weer een keertje dan kom ik zowiezo eerst op kraamvisite he!!! welk bureau krijg je met kraamzorg???
kan ik me helemaal voorstellen meid, dat je ongeduldig wordt.Het lukt wel, Bryan is er ook gekomen he! Ja na de bevalling is helemaal prima hoor. Kan ik ook een keer met alleen de baby komen ofzo. Kraambezoek is altijd leuk! Ik krijg deze kraamzorg: Natus kraamzorg, lactatie, babymassage, zwangerschapsmassage
goed van Gwen zeg! Ik heb nu 1 broekje 104 klaar liggen voor van de winter, en 2 maat 98 bijgekocht voor het najaar. En 2 shirts met lange mouwen. Winterjas past ie misschien nog van vorig jaar, even kijken tegen die tijd. Hij heeft vooral lange benen. De rest koop ik pas tegen de tijd dat het ook echt nodig is, of ik moet iets heel leuks tegenkomen (via internet dan, kom nooit meer in de stad met m'n bekken nu)
M'n handen beginnen zich te vullen met vocht. (begin echt enorm veel vocht vast te houden ook in m'n benen) Dus ga de laptop uitzetten, m'n handen doen zeer! Welterusten allemaal alvast