Ga zo naar bed. Nog niks aan de hand hier. Dacht, laat het nog even weten.. (anders wordt Wen boos..) Trusten!
Hoi hoi Maja, ik hoop voor je dat het vannacht dan eindelijk gaat beginnen hoor! Hopelijk voelt Jeroen zich ook weer wat beter, anders nog maar een dagje wachten Leuk rokje en schoenen Debie! Wen die meeroept met Dora Doe ik ook Oeh, en verder weet ik het niet meer... Wij zijn vandaag geslaagd voor een hoekbank Helaas geen longchair eraan, want die zou teveel in de doorgang van de kamer komen. Nu krijgen we een drie- en vierzits aan elkaar met nog een hoekstuk ertussen. In een grijze grove stof Ben er al helemaal blij mee. Levertijd is alleen 10 tot 12 weken Ook is nu echt alle rommel naar zolder. Heerlijk weer een opgeruimde kamer. Morgen nog een lekker rustig dagje en daarna begint het leven op de klok weer als de kinderen naar school gaan. Ik ga zo lekker de herhaling van popstars kijken. Trusten allemaal en Maja pufze!
Woehaha... En ik kwam inderdaad nog even spieken! Kijk Maja, daar houd ik nou van, nu kan ik goed geïnformeerd gaan slapen... Sms jij me wakker? We maken het je hier niet makkelijk hè? Nog niet eens overtijd en ieder zit maar te wachten op 't goede nieuws... Trusten allemaal!
Hellow, goodmorning, hauw ar joe, joehoe! Daar zit je dan. Aangekleed en wel beneden. Ik heb mijn werkweekend. En ik heb 2 bazen. Voor de ene baas werk ik nooit weekenden. Maar die zat nu zo omhoog dat ik een paar weken terug al ja heb gezegd. Gisteravond tot 23u gewerkt, nu van 8.15u tot 10u. Valt dus reuze mee. Is voor de thuiszorg en beiden lekker in de buurt. Maar omdat ik dus laat thuis was, laat naar bed ging en dus m'n wekker moest zetten (7.45u) heb ik zooooo slecht geslapen. Ben echt tig x wakker geweest, bang dat ik me zou verslapen. Steeds maar op m'n wekker kijken... Nu vanavond weer werken tot 23u voor m'n andere baas... Lekker simpel allemaal toch? Jullie snappen het vast goed zo op de vroege morgen. Maar goed, als ik straks thuis kom ga ik me nog even bezig houden met de was enzo en dan lekker nog even pitten. Hoop dat Peter het daar mee eens is en nog geen andere plannen heeft anders heeft hij pech. Tessa werd net om 7u wakker, wilde een beetje water drinken. Ben er toen maar gelijk uit gebleven. Zo, en nog een keer goejemorguh. Wat een verhaal hè? Maja hoe is het? Lekker kunnen slapen?
goedemorgen botje dat zou ik dus ook hebben juist bang je te verslapen en juist daarom zo slecht slapen. heb ik altijd als ik snachts wachtdienst heb ben dan bang dat ik de telefoon niet hoor (stom natuurlijk dat ding ligt naast me) nu ben ik wakker omdat eerst bryan bij ons in bed kroop (7 uur) en na 20 min (bryan sliep weer bijna) begon de hond te blaffen grrrrrrrrrrrrr dus toch maar op gestaan pfff denk dat ik vanmiddag nog ff plat ga @maja meid hoe is het gegaan vannacht??
Mogguh! Dat heb ik ook altijd Bones! Bang om te verslapen en dus elke half uur wakker worden om op de wekker te kijken Werkze! Meiske, super dat jullie geslaagd zijn voor de bank! Waar heb je hem gekocht? Heb je ook een link? Oja, nog geen baby hier Niet geslapen vannacht, zo'n pijn in m'n buik steeds. En dan geen krampen maar constant een soort steek. Had het idee dat hij net even verkeerd lag ofzo. Vanochtend allemaal bloederige prut verloren Bah! Jeroen is ook nog niet fit. Als hij zich na de paracetamol nog niet beter voelt vragen we toch mijn ouders maar voor vandaag. Al is het voor een paar uurtjes. Weer een hele dag binnen met haar en beide niksmet haar kunnen is echt geen optie.
goedemorgen @Meiske geslaagd voor een bank leuk! jammer altijd voor die lange levertijden he @Boontje werkse snap je wel hoor op de vroege ochtend haha @Maja dus is nog wel aan het rommelen en slijmprop verloren begrijp ik ..hoop voor je dat het snel doorzet! en misschien wel ff lekker als lune ff naar je ouders gaat zo hier straks verjaardag van Mars zijn tante kan gwen weer lekker spelen met haar neefje dan heb je er echt geen kind aan ga ff aanstalten maken om mij en Gwen aan te kleden ziet er echt kil uit buiten met die wind en somberheid , af en toe weet je toch echt niet wat je aan moet...grrr geef mij maar meer warmte het is tenslotte augustus
Ben weer terug. Maja, het zit echt goed te rommelen bij je. Als je bloed verliest... Vind het echt super spannend zeg. Ik ben volgend weekend 2 dagen in het noorden... Nee hoor geintje. Zal niet langs komen als je net bevallen bent. Hoest nu met Jeroen?
Peter is Tessa dus vanmorgen om half 10 gewoon wakker gaan maken. Ze is echt zo'n slaapkop sinds ze 's middags niet meer slaapt. Afgelopen week is ze helemaal niet meer naar bed gegaan. Het gaat prima. Maar ze slaapt dan wel dus 14 soms 15u per nacht Ach, ik vind het prima. Zeker na een avonddienst. Hoe zitten jullie kindjes op de fiets? Tessa zit nog voorop, maar het past nog maar net.
Morguh! Nu bij mij de buikgriep toegeslagen, getsie! Gelukkig hebben Fenne en ik net nog even uurtje samen kunnen slapen, vin komt over uurtje thuis uit slaapdienst... Maja: Verstandig dat jullie even een dagje rust hebben, zul je zien dat je lijf dan ook het moment vindt om te ontspannen en dat het daardoor doorzet... Boney: gemist dat Tessa niet meer slaapt overdag, wilde ze niet meer? Hier Fenne nu ook steeds vroeger wakker smorgens, misschien moeten wij er ook aan gaan geloven... Fenne zit sinds maandje achter op fiets. Wij hebben een bobike maxi splash. Bevalt heel goed!
Maja spannend. Als je bloedprut aan het verliezen bent is er toch echt iets gaande daarbinnen hoor! Wooooooooooow spannend. Lekker Lune uitbesteden als dat kan en ontspannen, met een film of een boek! Succes! Tsss Sara had haar luier uitgedaan vannacht dus om 6 uur was ze zeiknat en haar knuffel ook. Zonder haar knuffeldoekje wilde ze dus echt niet meer gaan slapen. 6 uur is echt geen tijd om op te staan voor mij. Hier slaapt Sara nog iedere middag echt nog wel 2 en een half of 3 uur lang. Ze gaat hierdoor wel s´avonds later naar bed (uur of 22 in de zomer)In September gaat ze iedere ochtend naar de peuterspeelzaal dus dan krijgen we vanzelf wel weer een normaal ritme.
Wow, wat slaapt Tessa dan lang! Maar als ze 's middags niet meer slaapt. Wel lekker. Lune zit ook nog voorop de fiets. We willen al weken (maanden?) een zitje voor achterop maar komt er steeds niet van. Bij oma zit ze wel achterop en wil dat ook zelf. Ze kan namelijk ook voorop maar dat wil ze dan niet Als de boel hier straks een beetje weer op orde is toch maar even een achterzitje kopen. He bah Wen, nu jij aan de beurt.. Dat is altijd zo balen van die stomme buikgriepjes, hartstikke besmettelijk. Hoop dat je je niet te beroerd voelt. Gelukkig duurt het maar een paar uurtjes. We hebben vanochtend toch direct maar mijn ouders gebeld. Jeroen was zo beroerd. Denk dat ie keelontsteking heeft. En ik heb steeds zo'n zere buik dat ik na 3 stappen weer moet gaan zitten. Gelukkig konden mijn ouders Lune vrij vlot ophalen en daar is ze nu dus nog. Wij zijn direct weer in bed gegaan, als blokjes (?) in slaap gevallen en net weer wakker Nog steeds steek onderin mijn buik en (meiden die aan het eten zijn even niet lezen nu.. oja, Wen ook niet met je buikgriep) na het plassen heb ik bij het afvegen van die slierten slijm met sliertjes bloed er doorheen. Dat is zeker die slijmprop? Nouja, kan dan toch nog wel een paar dagen duren? Moet zeggen dat ik nu bevallen met een zieke Jeroen echt niet fijn vind. Aan de andere kant, hij propt er maar een paar molletjes in en even stoer zijn. Moet ik tenslotte ook
SM, Sara had zelf haar luier uitgedaan en toen dus geplast? Maf kind En idd beetje jammer dat ze dan om 6u niet meer wil slapen.. Die ligt vanmiddag vast lekker een paar uurtjes te pitten. Lune is al een paar keer droog gebleven 's nachts en met haar middagslaapje ook. Vind het best knap want 's avonds drinkt ze nog best veel en ligt er tegen half 8 in en wordt dan dus de volgende dag droog wakker. Lijkt me zo lang. Ze hoeft 's nachts ook niet namelijk. ff eten.
@botje we hebben een bobike achterzitje ik vind ze best fijn. alleen heeft bryan wel eens handje om in slaap te vallen als we stuk gaan fietsen en das niet zo handig zo wij zijn net naar ALLES KIDS geweest (binnenspeeltuin in belgie net over grens) bryan heeft heerlijk geklouterd en gerend dus die ligt nu lekker te slapen
Leuk Vivi! Kon Bryan even lekker uitrazen He bah, Jeroen voelt zich steeds zo beroerd. Ik word er gewoon nerveus van, ben zo bang dat de bevalling nu toch ineens doorzet..
Ik heb toch de HAP maar even gebeld. Het zit me helemaal niet lekker. Hij is echt ziek en heeft een hele dikke bobbel in z'n keel. Het is ook helemaal rood van binnen met geel/wit. De assistente belde terug en hij moest z'n temp opmeten, is 38.5. Hoop dat we even langs kunnen komen want als hij vandaag al antibiotica kan krijgen scheelt dat toch weer een dag. Normaal hadden we natuurlijk nooit gebeld voor zoiets maar een dag vind ik in deze positie toch wel het bellen waard.