Goed geregeld voor Jeroen!! Al is het alleen maar omdat het jou wat rust geef... Met spanning houd je toch die weeën onbewust tegen... Hier kwam Vin rond 13 uur thuis, ik naar bed en word nu wakker... Fenne ook en hij had op bank geslapen...
Ja dat denk ik idd ook Wen. Antibiotica slaat vrij snel aan toch? Lekker ja, allemaal geslapen Relaxed zondagje voor jullie. Hoewel, voel jij je weer wat beter? Hou je alles binnen?
Wat een rust hier. Saai zeg, verveel me dood Mijn moeder is hier net even geweest om de boodschappen te brengen en ze heeft direct Jeroen z'n kuurtje van de apotheek meegenomen. Ga niet koken nu. Jeroen eet toch niet en Lune is er niet. Maak zo wel een tosti.
Lune blijft trouwens bij m'n ouders slapen. Ze is er toch al en normaal zou mijn moeder haar morgen naar de creche brengen. Komt dus wel goed uit zo. Heb nog even met Lune gebeld, zo schattig. Ze vertelt dan wat ze allemaal gedaan heeft, wat ze heeft gezien en gegeten hihi.. Ga toch maar een tosti maken nu, krijg trek.
Hallooooooooo! Waar is iedereen Heb net voor 160 euro bij de H&M besteld. Ik baal want ik wou ook een muts en een sjaal, niet meer in Lune haar maat. Grr.. Zo lekker voor de tv. Studio sport is bijna afgelopen dus het is mijn beurt
Hoi hoi Jeetje Maja, wat een slechte timing van Jeroen om nu keelontsteking te krijgen Kan hij natuurlijk ook zelf niks aan doen. Ik heb ook een paar keer keelontsteking gehad en bij mij hielp het kuurtje al na de 2e of 3e pil die ik moest nemen (3x daags) Fijn dat Lune naar je ouders kon. Scheelt toch best een boel! Spannend hoor, nu je ook de slijmprop aan het verliezen bent! Wen buikgriep, beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Heerlijk Vivi, dat Bryan zo lekker kon spelen daar! Wat een langslaper is die Tessa zeg! Lijkt me zalig. Pff, ben nu op hyves op happy harvest, maar ik snap er geen hol van. Dit spel is duidelijk niet voor mij weggelegd Zal straks mijn schoonzusje wel even bellen, dan kan ze me even uitleggen hoe alles werkt. Deze bank hebben we gekocht, alleen dan wat groter dan hier afgebeeld staat. Moet wel zeggen dat ie in het echt mooier is dan op het plaatje. Wel dezelfde kleur geloof ik. Feelings Collectie
Ik kom op de homepage van de site Meiske.. Kan hem dus nog niet zien. Ben nieuwsgierig Ik heb eigenlijk alleen kleren voor Lune gekocht haha! O nee toch niet, Jeroen heeft nog behoorlijk wat boxers besteld voor 30 euro. Voor Lune wat basisdingen. Ondergoed, sokken, legging, maillot, pyama.. Maar ook een jurkje, vestje en een jas. Goed om te lezen trouwens dat de kuur bij jou zo snel hielp. Hoop dat dat bij Jeroen ook het geval is. Hij heeft eind v/d middag een gehad en neemt vanavond nog een. Hij moet idd ook 3x per dag. Wennepen, hoe ist het met je buikje?
Hey, lekker hè tijd doden met shoppen? Doe je goed! Lune nachtje logeren, lijkt me super slim, hopelijk is tonight the night! Ik word zieker en zieker, heb vanaf dat Vin thuis is rond 13 uur alleen geslapen... Ben alleen wakker geworden toen Fenne rond 16:30 wakker werd en rond 19:30 toen ze weer naar bed ging. Hoop zo dat morgen oke gaat, vin gaat 4 dgn op kamp en ik kan me geen ziekmelding permiteren deze week.
He bah, wat rot dat nou net deze week Vincent weg is Wen. Hopelijk is het een kort buikgriepvirusje en voel je je morgen weer wat fitter. Ja leuk he, die bank. Ben er helemaal mee in mijn nopjes En ook nog voor een schappelijke prijs
Hey Mys! Hoe is het met je meid? Haha, net even schoonzus aan de telefoon gehad. Ben weer helemaal op de hoogte van het verslavende spel op hyves. Hoorde zwager al op de achtergrond dat hij niet happy was dat ik zijn oogst gepikt had Hoorde van schoonzus dat hij ook een kip heeft lopen waar je eieren van kan pikken... Geweldig spel. Lach me nu al rot
sow beetje terug gelezen , niet veel want alles bij lezen lukt niet hoor hahaha @ maja , nog steeds nie bevallen ... schiet eens op jij hahaha en beterschap voor jeroen @ wen... oe ook al niet lekker , rustig aan meis , hoop dat je je morgen beter voeld @ meiske ... mooie bank hoor @ botje .. druk weekend gehad jij uhm verder geen idee eigenlijk ... sorry
hoe is het hier thuis Werk bevalt erg goed ... gaan komende week al weer de 4de week in ... het gaat zo snel ... we draaien nog steeds 40 uur .. dus druk druk Verder woensdag met bryan naar het ziekenhuis geweest voor zijn buisjes en neus amandel , narcose ging beter als de vorige keer , alleen het wakker worden was nu een ramp, hij was heeel kwaad en smeerde alles door zijn snoet en ik mocht hem niet wassen ,... dus niet erg leuk verder gaat t nu wel alleen aan 1 kant heeft hij een loopoor en dat lijkt me niet echt goed ... morgen de ha nog maar eens belln dan .. Verder is het een peuter op en top ... haal streken uit ,luisterd niet , driftbuien en zo voort slapen is een regelrechte hel , we zijn tot meestal 21 of 22 uur bezig hem slapende te krijgen , om vervolgens midden in de nacht tot 3 x toe uit bed te moeten om dat het kind overstuur is ook maakt hij zelf zijn deur open en het traphekje en loopt op en neer van boven naar beneden en terug ... ik weet echt niet meer wat ik er mee moet doen , net als het overmatig drukke gedrag ... om gek van te worden ....TIPS ZIJN WELKOM !!!!
Hoi, Ha mys, fijn dat het werk zo goed bevalt. En tips? nee, heb ik niet. Tessa ligt nog in haar ledikantje en blijft er keurig in. Sorry... Wen, balen dat je net nu ziek moet worden. Maar vaak met 24 is een buikgriep over het hoogte punt heen. Beterschap. Maja, een AB kuur gaat meestal binnen 24u werken. Waarschijnlijk voelt hij zich morgen in de loop van de dag stukken beter. Lekker paracetamol er bij slikken en dan ben jij klaar om te bevallen met een fitte vent naast je. Hoe is het met je slijmprop? Ik ben trouwens met 39.4 bevallen. Wanneer ben je ook weer uitgerekend? Woe toch? Meiske, moooooi die bank zeg. Ik heb toevallig eergister ook voor 115 euro besteld bij H&M. Nu kreeg je met een code 10% korting en ik had nog ergens een code gevonden voor nog eens 2x 5 euro korting. Morgen is het 16 aug. 3 jaar geleden was ik uitgerekend van mijn miskraam. Blijf daar altijd aan denken. Ben net thuis van het werk. Het was erg druk. 1 man minder. Nu nog even zappen en dan slapen. Truste
Aaah, die kortingscode van H&M!! Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb.. Sjongejonge.. Jeroen heeft het nog gezegd deze week.. Pff, ik zeg niks tegen hem nu hihi.. Boney, ik denk dat 16 augustus altijd wel in je hoofd blijft zitten. Is natuurlijk ook niet niks en die datum heb je onbewust toch opgeslagen denk ik. Je hebt toch vrij laat een miskraam gehad toen? Met 11 of 12 weken? Ik ben idd woensdag uitgerekend, ben benieuwd of ik het haal Slijmprop is of weg of het komt weer want heb sinds gisteravond niks meer gezien. En heb vannacht eigenlijk vrij weinig last gehad van m'n buik. Ben heel benieuwd. Jeroen is nog steeds niet lekker maar ik denk idd ook dat hij zich in de loop van de dag wel beter gaat voelen. Dan werkt de antibiotica vast wel. Boney, jullie krijgen morgen nog kijkers toch? Spannend.. Mys, wat vervelend dat Bryan zo moeilijk in slaap komt. Het enige wat ik kan bedenken is consequent zijn en doorzetten. Als hij uit zijn bed klimt niks zeggen en hem terugleggen. Geen aandacht geven verder. Waarschijnlijk houdt hij het in het begin heeeeeel lang vol maar kans is groot dat dat al gauw minder wordt als jij/jullie nog langer volhouden. En wat sneu dat hij nou ook weer een loopoor heeft na de buisjes. Idd maar de ha even bellen dan. Sneu om hem ook zo wakker te zien worden uit de narcose.. Gelukkig is het nu achter de rug! Meiske, die bank is mooooooi!! Ik zou hem ook zo kunnen kopen (als ik de ruimte en het geld had hahaha) Balen dat de levertijd zo lang is.. Wen, hoe is het met je? Ben je weer wat opgeknapt? Meestal is een buikgriep idd na een dag weer zo goed als over, ik hoop dat dat in jouw geval nu ook zo is. Helemaal nu Vin 4 dagen weg gaat, slechte timing! De werkster is er nu. Ze is boven aan het schoonmaken en Jeroen en ik zitten te wachten tot ze daar klaar is en naar beneden gaat, kunnen wij ons bedje weer in Wel lekker dat ze er nu nog even is, als ik wel ga bevallen komende week is ons huis tenminste een beetje schoon. Zal zo mijn moeder even bellen om te vragen hoe het met Lune gegaan is vannacht. Ze krabbelde gister nog op hyves dat Lune nog wel even 'mama toe' gezegd had maar daarna weer was gaan slapen. Vind ik zooooo zielig als ze dat zegt.. Met zo'n klein stemmetje en dan in een vreemd bed en dan om mama vragen. Gussie..
Hoi, nog geen bevallingsnieuws dus... Daar kwam ik ff voor spieken! Hier voel ik me nog net zo beroerd, echt niet leuk... Gelukkig is maandag mijn vaste vrije dag, dus nog geen ziekmelding, al verwacht ik niet dat ik morgen weer topfit ben vin heeft fenne net naar z'n moeder gebracht, slaapt ze vanmiddag ook daar... Ik wil alleen maar slapen en kan niets met dr, ook zo sneu! Verder ff geen reacties hoor, sorry
Goedemorgen, Haha maja die de kortingscodes vergeet Scheelt toch een hoop hoor. Kun je het niet alsnog veranderen? Zolang het niet verzonden is kun je vaak nog wijzigen. Zou het gewoon eens proberen. Op de H&M hyves staan nog andere codes voor 5 euro extra korting. En mijn miskraam was eigenlijk een missed abortion. Met 12.5 week. Wen, nog steeds goed ziek dus. Wel fijn dat Fenne nu even niet thuis is. Kun jij even goed uitzieken. Moet je ook echt overgeven? Beterschap. Hoop dat je morgen weer aan het werk kunt. Hier alles prima. Morgen idd kijkers. Om 15u morgenmiddag. Tessa gaat morgen naar de psz en dus heb ik even m'n handen vrij. Heb gisteren al even boven de boel gedaan en de badkamer enzo. Vanavond nog even beneden stofzuigen en dweilen en dan is het eigenlijk wel klaar. Morgen dan nog even de laatste dingetjes in de kast doen zodat het lekker leeg lijkt. Het heeft hier vannacht enorm geregend en dus is alle zeiknat buiten. Het ziet er ook niet uit dat het zonnetje vandaag nog komt.