Kom ik nog even hier spieken, lees ik dat het echte werk bij Maja begonnen is toch? Vreselijk balen dat Jeroen nu ziek is, maar Timme wil eruit! Heeeeel veeeeel succes!!
ik ga mijn bedje opzoeken.... Maja succes als het doorzet denk dat je voor 3 uur vannacht bevallen bent !knuffff
Heb het ziekenhuis even gebeld en ze moeten overleggen of Jeroen er wel bij mag zijn Hij heeft z'n temp gemeten en dat was 39.6 De arts moest het overleggen en ik moet straks weer bellen. Mijn moeder gaat sowieso mee. Sjonge, dit hadden we ons even heel anders voorgesteld.. Mag ik het ineens stiekem ook wel grappig vinden? Die weeën zijn niet grappig trouwens, heb nu geen twijfel meer of het wel echte zijn.. AUTSJ! Ga nu afsluiten en m'n spullen pakken. Ik sms Wen als er iets gebeurt (of niet..)
jeeh dat is niet leuk als hij er niet bij mag zijn en ja haha lachen mag ook wel ff succes!!!!!!! en AUWSE!!!
Maja Je bent nu gewoon echt begonnen! Wow, zou toch wat zijn als Jeroen er niet bij mag zijn zeg. Vreselijk. In ieder geval echt heel veel succes. Ik hoop morgen op baby nieuws als ik wakker word. Zet hem op!!
jeetje, ik lig in bed, maar moet steeds aan maja denken. Hoe zal het zijn? Sjonge, vind het echt rete spannend.
Buddynieuws!!! Ik krijg zojuist een sms van Maja, dacht plaats het meteen even hier vanaf mijn foon. Timme is geboren! Vlotte bevalling. Wel auw!! Hij weegt 3980 gram. Willen jullie nog even niets op Hyves zetten? X Ik had hier nog niet gelezen, weet dus ook niet of Jeroen er bij was etc. Als ik meer hoor dan horen jullie het ook! Als eerste: Maja, Jeroen en Lune, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Ik wens jullie alle geluk met z'n viertjes! Veel liefs van ons
Vanuit de badkamer: van harte met de geboorte van Timme! Wat een joekel joh!!! Ik ben benieuwd naar de, ongetwijfeld hilarische, maja-verhalen over de bevalling
hier vanuit bed. Hij is er gewoon al! Ben ook erg benieuwd naar de verhalen en of jeroen er bij was. Nu nog even verder slapen.
YEAHHH daar is tie dan! MAJA EN JEROEN EN LUNE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE TIMME ben ook zeer benieuwd hoe het nu gegaan is
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is! En of Jeroen erbij mocht zijn! Wel lekker snel! Haar eerste weeen berichtje kwam gisteren rond 22.00 uur en het smsje kwam rond 3 uur dus maar 5 uurtjes! Das best lekker! Nou ik wacht af op de verhalen!