Hallo allemaal Joma, fijne vakantie!! Vivi, lekker thuis dus Maja, mmm lekker scones Fijn dat het op je werk lekker loopt! Vandaag zijn wij 11 jaar getrouwd En een feest dat het is Waarschijnlijk moet Piet ook vanavond werken. Ach ja, het feest hebben we 11 jaar geleden al gehad Ik ga nu even met de kids naar de speelgoedwinkel. Kas mag er iets uitzoeken. Piet had aan Eva een eenwieler beloofd En nu wil Kas dus ook iets (en terecht!) Nu echt weg, want ze worden ongeduldig...
zo gaat t hier ook, maar gefeliciteerd. maja fijn dat het goed gaat met lune en het kdv joma veel plezier vivi zou ook de kh wegsturen als ze een koortslip heeft, idd lekker thuisblijven
Goedmiddag! Hoe is het hier? Wij genieten lekker van het zonnetje. Nou ja, ik dan. Tessa ligt in bed. Heb net bijna een uur buiten op de zitzak liggen soezen. Heerlijk. Straks werken. Morgen naar drenthe voor een verjaardag. Zondag niks op de planning. Ook wel eens lekker. Hoe het met de aan- en verkoop gaat? De verkoop gaat niet goed. Er is gewoon geen hond die ons huis wil. De aankoop zijn we wel druk mee bezig. Gisteren hebben we een bouwtechnische keuring laten doen en dat valt helemaal niet tegen. Er zijn wat dingen die echt moeten gebeuren als we er in zouden willen. Dan komen we op een bedrag van rond de 23.000 euro. Dan op de lange termijn (misschien wel 5-10 jaar) komt er nog wel een ton bij voor de rest van het huis. Zo zit er asbest in het dak. Het dak is nu nog prima en dus kan het best nog even blijven zitten. Maar het moet dus wel een keer vervangen worden. En we willen de beneden verdieping opnieuw indelen. Hoe weten we nog niet, maar ook dat gaat een hoop geld kosten. Dan moeten leidingen verlegd worden, nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuwe vloer enz enz. Het rapport van de keuring hebben we al. Nu gaan we nog naar de hypotheker om te kijken hoe het finacieel allemaal gaat. Stel dat we ons huis met 30.000 verlies verkopen, wat is dan de max wat we voor dat huis kunnen betalen. En hoe hoog kan onze hypotheek dan zijn? Aan de hand daarvan gaan we een bod doen. En dan maar hopen dat we heel snel ons huis kwijt zijn. We zijn wel van plan om enorm te gaan zakken in de prijs. Maar goed, dat moeten we nog even berekenen. We willen iig snel van ons huis af. Maar er is gewoon geen hond die er op af komt. We hebben laatst 2x 3 dagen op marktplaats op de voorpagina gestaan. Kost wat, maar dan zien heel veel mensen je. In die 6 dagen waren we zo'n1300 keer bekeken. We hadden er een gratis vakantie bij gedaan voor de kijkers die via MP in april een bezichtiging zouden doen. Zelfs dat heeft niet geholpen. Nu gaan we in mei nog een open huis houden. Afzonderlijk dus van de landelijke openhuis. Daar willen we dan een fiets bij kado doen of een vakantie. We moeten nog even kijken hoe of wat. Het is iig duidelijk dat we er graag vanaf willen.
Heerlijk he het zonnetje Boney! Wij zijn net een stukje wezen fietsen, al is dat met Kas niet echt ontspannend Goed idee om erg in vraagprijs te zakken. Wij zijn op het laatst 10.000 gezakt en hadden de week erna de bezichtiging van de kopers! En daarvoor hebben we 2 bezichtigingen gehad in bijna 2 jaar... Leuk zeg, dat jullie nu serieus bezig zijn met een huis. Kan me alleen niet meer goed voor de geest halen welk huis het is. Spannend hoor allemaal! Gisteren is hier het behang voor de kinderkamers bezorgd. Besteld op internet. Sjonge, wat scheelt dat veel in prijs zeg! Al het behang met 20% korting, gratis behanglijm en gratis verzonden. Kijk, daar word ik blij van
Meiske, kijk even op onze hyves. Daar staat een blog. Met de link van funda naar ONS huis! Ik ben Tessa wakker maken. Doei
Hier hebben we toen ook de vraagprijs verlaagd met 30 en toen waren we het wel kwijt na 2 jaar. Hoop voor jullie dat het eens gaat opschieten. Wel gelukkig dat de keuring goed was.
Meiske, gefeliciteerd! Beetje jammer dat Piet moet werken Bones, lijkt me best spannend. Een huis kopen terwijl je 'oude' huis nog niet verkocht is. Ik hoop dat hij snel verkocht is als jullie in prijs zakken. Is natuurlijk niet fijn, maar je wil er ook wel een keer vanaf natuurlijk. Spannend allemaal! Ik hoop dat jullie gauw in Drenthe gaan wonen Onze nieuwe tuintafel is er Nog even stoeltjes erbij en klaar. Ik ga even eten maken voor Jeroen, die is net thuis. Lune en ik hebben al gegeten.
Boney veel plezier in Drenthe! En spannend allemaal met het huis! Dus jullie zijn er al bijna uit dat jullie het willen doen??? Hier lekker op het werk. En alweer bijna weekend joepie! Vandaag bezoek gehad van een vriendinnetje, haar man en hun dochtertje van 20 maanden. Die wonen nu in Italie en zijn op vakantie in Barcelona. Die twee meiden hebben zo leuk samen gespeeld, was echt leuk om te zien. Het gaat nu eindelijk ook echt goed met afvallen. Ik heb het gevoel dat de acupuntuur toch wel zijn werk doet. Ik heb namelijk uit mezelf weinig doorzettingsvermogen maar ben nu toch wel al een paar dagen netjes aan het eten. Ook wel een beetje hoofdpijn waarschijnlijk door het afkicken van de suiker.
Wow, wat een rust hier zeg! Meiske, gefeliciteerd met je trouwdag. En Sizzel, nog van harte met je verjaardag. Ik ben weer thuis. Net onder de douche vandaan. Nu nog even wachten op de wasmachine en dan naar bed. Morgen 'even' heen en weer naar Drenthe voor een verjaardag. Wel balen om met dit weer 5 uur in de auto te moeten zitten, maar ik heb ook geen zin om te blijven slapen. Nu hebben we iig zondag nog lekker met z'n 3jes. Ja, we zijn wel van plan om het huis te kopen SM. Daar zijn we al over uit. Maar het is dus de vraag of het allemaal gaat lukken. Slaap lekker allemaal, ik doe de deur wel op slot. *klik*
Mogguh, Schijnt het zonnetje ook al bij jullie? Jeroen wil vanmiddag graag een voetbalwedstrijdje kijken van zijn ouwe cluppie en ik wil ook wel mee maar dat is net tijdens Lune haar slaapje. Nog even kijken dus of het gaat lukken en anders gaat ie toch maar alleen. Jeroen en Lune zijn nu boodschappen aan het halen. Ik ben moe, sliep pas om 3u ofzo en om half 8 weer wakker. Had er vanochtend niet zo'n last van maar kak nu een beetje in. Vervelend want we willen zo het centrum nog even in. Lune is vanochtend van ons bed gevallen.. Ze deed eigenlijk niks bijzonders, kukelde zo ineens achterover van bed af. Op haar hoofd en rug. Direct huilen gelukkig en even een poosje beduusd maar heeft verder nergens last van. Is nog nooit eerder gebeurd dus we schrokken allemaal wel even. Alsof je niet meer schrikt als het wel vaker is gebeurd is bedenk ik me nu, slaat ook nergens op Boney, ik hoop dat het gaat lukken om het huis te kopen! Zou echt cool zijn. Veel plezier in Drenthe vandaag. SM, knap van het afvallen! Goedzo! En leuk dat je vriendin met dochter langs kwam. Vind dat soort dingen ook altijd erg gezellig, helemaal als die kleintjes het zo leuk hebben met elkaar. Oe, ik moet m'n haar ff doen. Anders staat het naar buiten en moet juist naar binnen. Even fohnen dus. Fijn zonnig weekend allemaal!
Ik wil deze Huis te koop: Postkade 49 9648 JT Wildervank [funda] Ok, moet best veel aan gebeuren maar dan nog..
Of deze.. Huis te koop: Raadhuiskade 59 9648 KC Wildervank - Foto's [funda] *zucht* Nu echt wat doen. Doei!
Mijn man is net naar de schoonfamilie vertrokken blegh heb ik dus echt geen zin in he om daar weer te hangen mijn vrije weekend. Ik vermaak me prima thuis.
SM, is hij met of zonder kids naar z'n familie? Zien jullie hen vaak? We komen net terug uit het centrum. Beetje gewinkeld, geslenterd (?) en broodje gegeten op het terras. Lune had een tosti met ketchup, vond ze erg lekker. Jeroen is Lune nu naar bed aan het brengen en hij gaat zo weg, voetbal kijken. Ik ga ook even een dutje doen. Eerst even wat kleertjes bestellen op de Hema site, in de winkel hadden ze niks meer.
Maja ooh joepie kleertjes kopen, voor de nieuwe beeb? Jij mag natuurlijk alles nieuw kopen, leuk hoor. Wij hebben maar om de 2 weken een weekend samen vrij. Vaak wil hij dan dat weekend samen naar de schoonfamilie. Af en toe vind ik leuk maar niet ieder vrij weekend. Ze zijn hier trouwens dinsdag nog blijven slapen omdat ze terug van vakantie kwamen. Dus vond het absoluut niet nodig nee. Ze wonen op 2 en een half uur rijden dus zouden we daar ook nog moeten blijven slapen nee dankje. Enne de meiden zijn hier gebleven anders krijg ik die morgen hyper de pieper terug omdat ze niet middagslapen en niet op tijd naar bed gaan.
Jeetje, dat zou voor mij echt reden tot ruzie zijn.. Als we om de 2 weken samen vrij hadden en hij wou dan richting zijn familie? Echt niet..8) Maar goed, ik ga niet stoken Ik ben stiekem ook een beetje pissig op Jeroen. Hij gaat toch wel erg zijn gang de laatste tijd en ik vind dat irritant. Helemaal omdat hij weet dat ik me niet super voel en het best vermoeiend vind met Lune. Hij is nu dus ook richting z'n ouwe durpie, hij moet er dinsdag weer heen voor de verjaardag van z'n neefje, donderdag moeten we er heen voor de verjaardag van z'n nichtje en vrijdag weer voor verjaardag van vrienden die daar ook nog wonen. En dan vrolijk zeggen dat hij vanavond wat later komt en of we dus ook later kunnen eten. Ja tuurlijk joh, ga jij je gang maar. Vrouwtje zorgt wel voor het eten. Idioot. Denk dat we vanavond nog wel even woorden hebben. Weet al precies hoe dat gaat. Ik ben chagrijnig en doe onaardig tegen hem. Hij vraagt wat er is. Ik hou eerst een poosje vol dat er niks is en uiteindelijk knal ik eruit wat ik er van vind. Dan vindt hij mij vreselijk overdrijven en zegt dat ik altijd zeik als hij weg gaat en dat hij daar flauw van is. Dat hij juist veel rekening met me houdt en bijna nooit meer wat leuks doet blablabla. En dan zeg ik weer dat ik het nu niet leuk vind dat hij zoveel weg gaat en dat hij ook wel weet dat ik het nu wat zwaarder heb en hij daar best rekening mee mag houden. Blablabla. Zo, uitgepraat
Wahaha Maja je weet al precies hoe het gaat vanavond? Dus je hoeft eigenlijk helemaal geen ruzie meer te maken! Tja reden tot ruzie, wah het is geven en nemen he. Als hij perse wilt gaan dat gaat hij maar als ik dan maar niet mee hoef. Dan heeft hij zijn zin en ik mijn zin.