G E F E L I C I T E E R D met de geboorte van T I M M E!!!!! Toch heel snel gegaan, en precies op de uitgerekende datum??? Enne bijna 4 kilo, wat grooooooooot!
Vanaf een grijze camping: HOERA!! TIMME IS GEBOREN!! Super gefeliciteerd!!!! Geniet er van! En doe vooral nog kalm aan maja! Maar als je er aan toe bent zijn we natuurlijk reuze benieuwt naar hoe je menneke dr uit ziet
VIVI waar woon je eigenlijk? Wij zitten dus in Reuver. Vandaag gaan we met Suzanne even langs de instrumentenmaker van het zkh in Roermond. Ze slaapt verschrikkelijk slecht met haar heupbroekje. 2 nachten was ze zelfs hysterisch (? schrijf je dat zo?) We houden het nu wel vol omdat we vakantie hebben en overdag nog eens een slaapje mee kunnen doen. Maar als ik straks weer moet werken ben ik zo afgedraaid. We hebben 1x het heupbroekje afgedaan, toen ging ze ontspannen en heeft ze zonder problemen 5 uur achter elkaar geslapen. Ook komt ze, nu 8 1/2 mnd, nog steeds 's nachts voor een voeding en ze drinkt dan ook behoorlijk. Overdag eet ze niet zo goed, wil veel liever alleen melk. Wat moet ik er mee? Hoop dat als we terug zijn van vakantie een hele strakke structuur gaat helpen. Verder trouwens 2 heerlijke weken gehad. Laatste weekje nu wel slecht weer. Ach helaas.. moeten we dan veel winkelen! En ik denk dat we nog een keertje gaan zwemmen bij landal, erg leuk! Elena geniet hier met volle teugen. Die gaat zelfstandig naar de speeltuin en de herten voeren. Stoere meid. Meer vakantienieuws later. Knuffel voor allemaal!
kwam even kijken of er al timme-nieuws was en ja hoor... MAJA, JEROEN EN LUNE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE! HEEL VEEL GELUK SAMEN!!
Maja, Jeroen en Lune, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Timme!! Wauw, wat snel is dat gegaan zeg! En ook ik ben heel nieuwsgierig naar het bevallingsverhaal!
Ik vind het toch zo leuk dat Timme er (eindelijk) is... ben zo benieuwd of ie op Lune lijkt... Zal ik Maja een sms sturen? Vragen hoe het gaat? Of zou ze misschien liggen te slapen nu na die zware nacht? Doe het nog maar ff niet bedenk ik me terwijl ik dit typ... stuur vanmiddag wel iets ofzo.. ben ook zo nieuwsgierig haha
Wen, ik denk echt niet dat Maja ligt te slapen hoor! Die zit nog vol met adrenaline, haha, maar ik snap ook wel dat je liever vanmiddag een sms stuur!
zo gwen op de psz ben gelijk de badkamer wezen soppen onze slaapkamer en die van gwen nu korte pauze nog ff stofzuigen boven en de badkamer dweilen en gwen haar kamer en dan weer halen 3 uurtjes zijn zo om haha @Wen zou vanmiddag wel ff sturen zou ze vast wel leuk vinden en ik ben ook nieuwsgierig hoor haha @Mom wat bale dat ze er slecht mee slaap en sneu voor haar zeg hoop dat er wat aangedaan kan worden , en dat eetritme uhm lastig hoor misschien cb bellen voor advies
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MAJA.............. EINDELIJK!!!!! LUNE JEROEN EN MAJA van harte gefeliciteerd veel geluk en gezondheid gewenst van ons.. TIMME WELKOM!!!!!
Niekyn: Hier op het forum is ook een haak forum Staan best leuke dingen. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/193948-handwerken-haken-breien-enz-22.html#post8031000
Wij hebben trouwens gisteren nog besloten dat we Tessa niet naar de psz doen. Ze zou vandaag voor het eerst gaan. Tessa kan toch al heel slecht tegen verandering en we merkten aan haar dat als we over school begonnen dat ze begon te negeren. Net doen of ze je niet hoorde. We zijn bang dat als het nu hier niet gaat dat ze straks in Drenthe helemaal niet meer wil. We willen dus eerst verhuizen en ze dan pas daar naar de psz doen. Dan komt ze ook met vrienjes en vriendinnetjes waarmee ze naar de basisschool gaat straks. Moet zeggen dat het wel een stukje rust geeft. Zag er best tegenop omdat ik wist dat Tessa er ook tegenop zag. Ik ga snel wat doen. Om 15u kijkers...
Tjonge, is Maja nu nog niet online geweest????? Ik ben met 2 uur vertraging in Den Haag aangekomen. Ik heb 1,5 uur op een parkeerplaats staan wachten tot het weer ging rijden en zo heb ik de pomp net gehaald. Dit was echt weer een Marijnactie! Wijs besluit om Tessa voor de paar maanden niet naar de psz te doen Boon (denk ik). Juul zou na de zomer naar een peutergroep van het kdv doen, maar na 1 wenochtend heb ik besloten dat ze lekker bij de gastouder blijft. Juul vond het er niet leuk (voor zover je dat kunt weten na een paar uur) en ik vind het erg onpersoonlijk en afstandelijk. Als ik over school begon, begon Jul meteen te piepen dat ze dat niet leuk vind en dat ze later wel groot wilde zijn (net als Sanne naar de echte school), maar nu nog niet. Misschien wil ik haar een ochtend naar de psz doen of naar peutergym, maar voorlopig nog niet.
hallo allen... Hier precies de zelfde keuze gemaakt.. geen psz maar gastopvang.. vind het net even intiemer en huiselijker... Afgegaan op gevoel... want Nick heeft wel op een psz gezeten en dat vond hij geweldig... Maar met Elise is dat anders... Kan niet uitleggen waarom..... oh ja ik haak gewoon weer in hoor.. ik lees elke dag bij.....
MAJA, JEROEN EN LUNE, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE TIMME! Hij is er dan nu eindelijk. Hoop snel te lezen hoe het met jullie gaat.
Jahoeeee Daar is ie dan! Maja, Jeroen en Lune gefeliciteerd met Timme! Wat en snelle bevalling zeg... Hopelijk kon Jeroen erbij zijn. Dat zou anders wel heel rot zijn.
Boney, ik denk dat je als ouders heel goed kunt inschatten wat wel of niet goed is voor je kindje... ik denk dus dat jullie een goede keuze hebben gemaakt! Wat een verschil trouwens tussen kindjes dan he? Want Fenne wil dus juist erg graag naar 'school'. Ze is gek op liedjes zingen en spelen met andere kindjes en wil ook graag uitgedaagd worden. Ze gaat nu maar 1 dag naar kdv en vanaf half september is het de bedoeling dat ze ook nog 2 ochtenden naar psz gaat... dit gaan we dan ook school noemen, is ook onderdeel (in zelfde gebouw) als de school waar ze heen gaat als ze 4 jaar is... hopelijk vindt ze het ook echt leuk als ze er eenmaal heen gaat. Ik vind het keispannend dat moeten loslaten, pfff... stel je voor over 1.5 jaar gaan ze gewoon elke dag naar school!! Heb Maja net een sms-je gestuurd... hopelijk heb ik dr niet wakker gemaakt ofzo... heb verteld dat er al zoveel felicitaties zijn en dat iedereen toch wel erg nieuwsgierig is. Heb gevraagd hoe het gaat en of iedereen in goede gezondheid is. Jullie horen het wanneer ik iets hoor!
Boney: ik denk dat je de goede keuze maakt zo! (sowieso als het je rust brengt) Tessa moet straks na de verhuizing ook wennen, en dan is ze daar gewoon op haar nieuwe plekje waar ze ook blijft. Zeker als ze al niet zo goed tegen verandering kan.