Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ben jij trouwens alweer beter wen?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Lief dat je er naar vraagt Dwaas... ik ben vandaag thuis aan het werk om een beetje bij te komen. Hoef niet meer te spugen, maar voel me nog wel zwak van weinig eten en heb hoofdpijn van te weinig drinken de afgelopen dagen. De bedoeling is om morgen weer de deur uit te gaan naar kantoor. Fenne is vanmorgen gewoon naar kdv gegaan... volgens mij is die wel beter nu...

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vervelend voor Suzanne zeg, dat haar heupbroekje niet zo goed zit. Hopelijk kan er wat aan gesleuteld worden! Fijne vakantie verder nog!

Boney, als je gevoel zegt dat het voor Tessa beter is om nog even te wachten met de psz, dan is dat toch een prima beslissing. Ik zou denk ik hetzelfde doen.
    Hier is er helaas een wachtlijst voor de psz voor de dagen die ik heb opgegeven. Geen idee hoe lang die lijst is. Ik denk dat Sofie het erg leuk daar vindt. De andere kinderen hebben het ook altijd erg naar hun zin gehad op de psz.

Gelukkig nog net de pomp gehaald Mrijn:D

Nu snel een luier verschonen. Poeh he, wat een lucht!

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wouw het heeft dus echt doorgezet deze keer!

Maja Jeroen en Lune gefeliciteerd met jullie TIMME.

Wat de psz betreft keano gaat vanaf 6 september.
    Elke dinsdag en vrijdag en dan op maandag en donderdag naar de gastouder.
    Zou wel wennen zijn om hem dan zo weinig te zien door de weeks maar ja werken moet nu eenmaal ook gebeuren!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    tuurlijk vraag ik ernaar... !!!
    hopelijk ben je morgen weer helemaal fit..

moest trouwens ook vreselijk lachen om MRIJN haar stunt... het zou zomaar mij kunnen gebeuren..

HAKEN trouwens.. is dat moeilijk? lijkt me leuk zulke beesten te maken...

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemiddag allemaal,

Tijdens mijn zwangerschap ben ik actief geweest in dit topic en ben toen als een van de laatste dames bevallen in maart. Ik moest ineens aan jullie denken en kom dus weer ff langs waaien.

Hoe gaat het met jullie? En hopelijk mag en kan ik wat actiever met jullie mee posten.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Haak ook gewoon weer in, lees weleens wat bij, maar kan de puf niet vinden om op alles te reageren.

Hier alles prima. Genoten van 2 weken Italie. Alles ging perfect en we hebben echt ontdekt hoe heerlijk het is om er 2 weken tussenuit te zijn.
    Moet zeggen dat ik na 2 weken zon nu echt moet wennen....wat een baggerweer zeg.
    Vandaag even naar het werk geweest, maar kon de zin nog niet echt vinden.

Wij twijfelen nog steeds over de psz. Op vakantie merkten we weer hoe makkelijk Tess omgaat met andere kinderen e.d., dus daarvoor hoeft ze niet naar de psz. Ze heeft een concentratie van een stuiterbal en daar zou een psz misschien een goede rol in kunnen spelen. Maar we hebben eigenlijk zoiets van; tis nu eenmaal een stuiterbal en daarbij is ze 2 1/2 en dan mag je ook stuiteren.
    Dus voorlopig nog geen psz voor ons. Bij de gastouder gaat het zo geweldig goed, dat we haar daar in ieder geval houden tot haar 4e jaar.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even spammen

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ze hadden 3 fantastische kinderbaden daar...

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Verstoppertje

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjemig wat is Tess bruin!!! Leuke foto's suus!

En wat je zegt over: je bent 2,5 en dan mag je ook stuiteren: wij hebben dat nu met Finn; op het kdv mag hij lekker een stuiterbal zijn en de verandering in hem is zo enorm!

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    jeeeee suus... wat heb je toch een prachtige dochter zeg....

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Genieten van het uitzicht over het gardameer

14. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wauw Suus, wat een bruine kanjer is die Tess! Heerlijke foto's!

Juul hoeft ook nog niets van ons. Als ze 4 is begint het grote moeten en zolang ze nu sociaal is, met kindjes kan spelen en kan delen en af en toe op haar strepen gaat staan, is het voor mij goed. Daarvoor hoef ik haar niet naar school te doen.
    Ik mistte de warmte en gezelligheid van de gastouder. Gewoon een lekkere bank waarop gehangen kan worden als ze daar behoefte aan heeft. Ik heb dan wel een gastouder die haar meer dan voldoende uitdaagt en bezig is met liedjes, muziekles, kleuren, tellen, rekenen. Als dat anders was geweest, had ik wellicht anders besloten.

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Waar waren jullie precies Suus? Daar wil ik ook naar toe!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ijsjes eten

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    huh? ik heb net bij de Hema nieuwe sokken gekocht en ik maak ze los uit de verpakking en er zitten geen tenen aan. Gewoon een boordje aan beide kanten... Is dat iets nieuws? Op het kartonnetje staat gewoon sokken. Nah ja lekker luchtig

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mijn moppie

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Och ja MOM, had je berichtje wel gezien, maar er door het MAJA-nieuws helemaal vergeten op te reageren. Wat naar dat het heupbroekje niet goed zit, ik hoop dat ze snel iets voor dr kunnen doen, arm ding! Fijn dat jullie het verder wel erg leuk hebben daar!

Leuk je weer ff te 'zien' DOTJE! Hoe gaat het met Jenna? En met jou natuurlijk? Klets maar weer gezellig mee hoor... er is vandaag toevallig een nieuwe telg geboren, van MAJA (weet niet of je je haar nog herinnert? Vast wel!) ze heeft een zoontje gekregen; Timme!
    Verder hier met mij en Fenne alles prima. Nou ja, zijn nu herstellende van een griepje, maar verder gaat het echt lekker hier...

SUUS, wat een heerlijke foto's zeg! Ik wil ook vakantie... nou ja, ik wil OP vakantie, naar een warm land met een zwembad net als op jouw foto's! hihi

DEBORA, hoe gaat ie met jou? Nu gaan we natuurlijk met z'n allen elke dag vragen wanneer jij eens gaat bevallen he, dat begrijp je natuurlijk! ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Klinkt als beenwarmers... wat vreemd!
    Net als handschoenen zonder vingers... hihi

Deel Deze Pagina