Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kusssssiiiiieeeeee

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wij zaten in Sirmione aan het gardameer....
    Hier kom je sirmione binnen....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En dit was ons uitzicht vanaf het appartement

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhh ben echt jaloers...

ik wil ook op vakantie.. ik ga in sept... maar heb nog geen idee waarheeen.. iemand tips??? het moet in ieder geval lekker weer zijn en een zwembad bezitten...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaaahaaaa Debora, stond er echt geen "beenwarmers" op het kaartje? Zal vast weer een nieuwe trend zijn, die ik gemist heb. En idd.....jij bent nu de eerstvolgende die gaat bevallen....spannend hoor. Hoe gaat het lichamelijk met jou?

Ik moet zeggen dat je echt mega ontspannen van zo'vakantie weer komt. Ik raad het iedereen aan en je kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.
    Nee, ga zo morgen weer terug, zeker met dat baggerweer hier.

Ben benieuwd wanneer we iets meer weten van de bevalling van Maja. Ben eigenlijk best nieuwsgierig.

En die haakpopjes....geweldig leuk. Ga me er toch maar eens in verdiepen, want dat is echt iets voor mij. Waar ik vervolgens alle spullen voor in huis haal, 3 steken zet, en daarna nooit meer aanraak. Maar ik zou het wel graag willen doen, vind ze er te gek uitzien.....

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jullie dachten toch aan portugal? Dat is dus ook heel mooi. Anders de canarische eilanden. Die zijn ook niet zo duur en prima weer in september.

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha jij beschrijft precies mijn haakcariere denk ik maar ik ga het wel proberen...

en ja we dachten aan portugal inderdaad maar weet het nu opeens niet meer zo zeker.. heb ook nog even aan bulgarije gedacht.. argg ach ja.. donderdag heb ik mijn deadline gezet dus dan moeten er keuzes gemaakt gaan worden...

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ligt ook een beetje aan jullie budget natuurlijk. Maar de canarische eilanden is ook zon zee strand, boulevardjes, flaneren, verliefd zijn, etc.

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja canarische eilanden zijn inderdaad ook al dereveu gepasseerd en ja wij willen natuurlijk hoofdzakelijk alleen maar druk zijn met verliefd zijn he haha...

oh ja suus lekker kontje heeft ie he... whahah

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    #4830 suuszwanger, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Oeh, vind dit zo'n schattige foto. Niet alleen Daan heeft een lekker kontje.....:D
    Kun je ook zien hoe bruin ze is geworden....gaat echt heel snel bij haar.
    Haal het wel zo weer weg, niet echt gepast hier.....

* weg *

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha geweldige foto...
    maar haal inderdaad maar weer weg....

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik zou toch voor de canarische eilanden gaan, alhoewel ik bulgarije totaal niet ken. Maar daar ben je zeker van het tropische sfeertje en dat vond ik altijd zo heerlijk romantisch. De hele dag met de luie reet op een strandbedje, frunniken in het zwembad. Daarna lekker samen douchen en dan mooi "optutten" om aan de boulevard te eten en aapjes kijken en vooral te genieten van elkaar. Uitkijkend over een helderblauwe zee.....zwijmel.....

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waha nee geen beenwarmers want er zit wel een hak aan en een stuk voet maar dan net voor dat je het stuk bij de tenen krijgt houd het op

Ik ga nog niet bevallen! Is nog wat vroeg ;) Moet minstens september zijn hoor.

@mom: wat sneu van het heupbroekje van Suusje... Ik hoop dat ze het niet al te lang aan hoeft of dat ze eriets anders mee kunnen

@dotje: ik herinner me je nog wel hoor! Wat leuk dat je er weer bent! Alles goed met jullie?

@haken: ik ben gaan haken omdat ik met m'n bekken niet meer achter de naaimachine kan, en nu kan ik niet meer haken omdat er steeds vocht in m'n handen zit en ik mega worstenvingers krijg... tis wat...

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha leuke foto!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhh suus zoals jij het zegt heb ik er nog meer zin in.. hahah

denk inderdaad dat het de canarische eilanden worden..

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ziet er prachtig uit! In welk appartement zaten jullie? Zou het daar in het voorjaar ook al lekker zijn?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    #4837 suuszwanger, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    Wilde niet wat ik wilde....

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh, dat wil niet zo.....unne moment sil voes plet.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben er nog nooit in het voorjaar geweest, maar mijn ouders wel.
    Volgens mij is dat prima te doen. Zij zaten er toen in eind april of begin mei, en ze hadden prima weer gehad.

Deel Deze Pagina