Hier gaat het goed. Met Jenna gaat het ook super goed. Heeft sinds deze week ontdekt dat ze deur ook open kan maken als de klink omhoog staat. Ben me toch geschrokken, was beneden om de koffie aan te zetten en wat kleertjes te pakken (ja te lui om de was naar boven te brengen). Staat daar ineens Jenna in de huiskamer. Dus deur open gemaakt en naar beneden gegaan. Had het traphekje open gelaten omdat ik haar toch ging halen. Dus vanaf deze week een nieuwe wekker. Gisteren stond Jenna om 07.00 uur aan mijn bed en vandaag om 08.00 uur. Verder ben ik hard toe aan vakantie, maar heb pas in september vakantie. Ben zo ontzettend moe. Gelukkig vandaag nog vrij en vanaf morgen weer aan het werk. @ Maja.. Gefeliciteerd met de geboorte van Timme. @ Suus.. zo dat ziet er nog eens leuk uit. Fijne vakantie gehad? Ik had al heel wat bekende namen voorbij zien komen en veel kindjes bijgekomen zeg.. Pff te lang niet geweest.. Wel weer een paar pracht kinders gezien. En hoe gaat het met de rest van de kindjes en die op komst zijn?
maja, jeroen & grote zus lune van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! geniet ervan en rust maar lekker uit.
vol trots kom ik melden dat chayenna eindelijk na 1 maand boven haar geboorte gewicht zit (andere keren altijd eronder ) ze in in 1 week tijd 310gram bijgekomen en weegt nu 4310gram. dus de slagroom van mama levert goed werk
Sinds kort kan Tess ook de klinken zelf open doen en we hebben de regel dat de keukendeur wel mag, maar de kamerdeuren en buitendeuren niet. Maar zoals elke peuterpuber probeer je die regel wel even uit. Na een fikse toespreking gaat het de laatste weken goed. Maar ik vertrouw er niet op....houdt haar goed in de gaten. Ze liep dus (toen ze het uitprobeerde) bij de buren aan de voorkant van het huis. Nou wonen we niet aan een drukke straat, maar toch..... Wat voor werk deed je ook alweer Dotje?
Even snel een berichtje! Timme begint net te huilen. De bevalling ging erg vlot! We waren tegen 0.00u in het ziekenhuis, tegen half 1 waren de weeën ineens flink, had ik 4/5cm ontsluiting. Ik: 'ruggeprik!!' Dus de anesthesist kwam vrij vlot, ik ging door de grond, weer voelen, 7cm! Hebben ze de ruggeprik uit m'n hoofd gepraat ('gaat te snel, als hij werkt mag je ws al persen, risico's' en meer van dat soort onzin) en ze wouden me ook niet afschieten, zo flauw. Dus toch maar doorzetten. Om kwart over 2 persen en om 2.40u is Timme met een knip geboren! Zijn hartslag daalde flink dus hij moest eruit. Mijn moeder was mee, geweldig! Jeroen mocht mee maar heeft een mondkapje gedragen. Arme vent is nog steeds ziek en nu bij de ha voor een andere kuur ofzo. Timme is steeds wat misselijk maar heeft al goed aan de borst gedronken Ik neem de opkomende blaar op m'n tiet voor lief. Ook flinke naweeën, m'n baarmoeder krimpt behoorlijk dus een goed teken. Ik ga een poging doen tot voeden! Dikke kus voor jullie allemaal!
Finn doet al maanden de deuren zelf open. De voordeur zit standaard op slot omdat die van binnen ook met een klink open gaat. Verder in huis maakt het me niet zoveel uit. hij gaat z'n gang maar. Traphekje krijgt ie wel zelf dicht maar niet open. Dat is wel fijn want hij mag niet naar de zolder. Vanwege de spullen daar maar vooral vanwege de gevaarlijke trap.
@prachtige vakantie fotos van Suus en familie! Tess is idd een prachtig meisje! En Sirmione en het gardameer is zooooooooo mooi. Sara is daar geproduceert vandaar heeft het een speciaal plaatsje in mijn hart.
waaah maja! Wat een vlotte bevalling zeg. Minder dat je veel pijn gehad hebt natuurlijk. Hopelijk heb je weinig last van het herstellen van de knip. Arme Jeroen, maar wel fijn dat hij er was! Voed ze!!
Wow, wat heftig allemaal. Was je niet geschrokken toen de hartslag omlaag ging? Gelukkig is alles goed gegaan en heb je niet teveel last van de knip. En wat goed dat Timme al aan de borst heeft gedronken. Jeroen dus nog steeds ziekies? Hij heeft gelukkig wel de bevalling van zijn zoon kunnen zien. Nu maar even een paardemiddel wat hem de komende dagen op de been houdt, ziek zijn doet hij maar later. Maar jij bent dus nog in het ziekenhuis? En heeft Lune hem al kunnen bewonderen? En? En? Ach, geniet maar lekker van jullie zoon! We horen het allemaal later wel. Nogmaals: PROFICIAT!
Maja@woow wat snel gegaan! En een knip ouch niet zo fijn, maar komt wel goed. Rust lekker uit, geniet ze van TIMME!
Ha ha ha, Sara is dus verwekt aan het gardameer. Ja, dan blijft zo'n plek bijzonder. Tess is gewoon in bed in ons huis verwekt, saai eigenlijk.... Nouja, ze is ook geboren in datzelfde bed, da's dan wel weer mooi. Ik heb gewacht op Maja, maar ga dan nu echt weg. Moet nog boodschappen doen en dan mijn kleine dame ophalen. See you later....
Ik werk bij de grote gele M en dan de avonddiensten. Zo heftig hoor Maja. Snel gegaan ook. Nou ik hoop dat je snel herstelt en nu maar genieten van je gezinnetje. Ik hoop dat je man ook snel weer beter is. Wij hebben echt een stijle trap naar beneden, erg gevaarlijk dus. Maar het is nu wel goed zo. Ik ben blij dat ze nu gelijk naar me toe komt en niet aan het hekje gaat zitten. Went vanzelf wel, maar je schrikt altijd als het onverwachts gebeurt.