Wow Maja, wat is dat snel gegaan zeg! Was het dan zo'n weeenstorm waar ze het wel eens over hebben? Poeh en dan willen ze je niet eens een pijnstiller geven, hoe oneerlijk! Maar dat hebben ze waarschijnlijk allemaal goed ingeschat, anders had je half-stoned een kind uit moeten poepen... Fijn dat de borstvoeding ook lukt, die blaar is minder... helpen ze je wel een beetje met aanleggen? Want een blaar hoeft in principe echt niet hoor... ik duim zo voor je dat het allemaal gaat lukken deze keer! Ook ik ben super benieuwd hoe Lune reageerde en natuurlijk al helemaal naar de foto's...! Doe jij het maar lekker rustig aan... ik hoop dat Jeroen snel weer op de been is om je te vertroetelen! x
Hebben jullie dan allemaal de klinken omhoog staan? Heb daar helemaal nooit aan gedacht, die van ons staan allemaal nog op de gewone stand... Fenne komt idd ook haar kamer af als ze 's morgens wakker is, ik vind dat geen probleem... gaan jullie kids dan niet mopperen omdat ze 'opgesloten' zitten? Denk namelijk niet dat Fenne als ze er niet uit zou kunnen zou denken: 'oh, dan ga ik maar weer in bed liggen'
Wauw Maja goed gedaan. Fijn dat je moeder erbij kon zijn. En super sneu voor Jeroen! Ziek in de kraamweek! Ik ben benieuwd naar foto's! Maar doe maar rustig aan en geniet lekker van jullie kleine nieuwe baby! Ze worden zo snel groot!!!!! Ik zat net nog even de 1ste week foto's van Aaron en Iris te bekijken... Zo lief en klein . Deurklinken omhoog? Die kan Aaron ook wel openmaken, dus heeft hier helemaal geen nut . Ik heb mijn moeder op visite, maar ik vlucht heel even in de computer... ze kan zo vermoeiend zijn . Maar goed, ik zal toch even de brave dochter uithangen en koffie zetten... Tot later!
klinken omhoog ja hier al vanaf dat dylan kon lopen en meneer kreeg ze ook al open toen hij 14 of 15 maanden was. nu staan ze nog omhoog maar een echte fuctie heeft het niet meer. op de voordeur zit overgins een ketting slotje (dieven slot) omdat hij anders zo buiten staat. @maja sow das idd heel snel gegaan wel fijn dat jeroen erbij mocht zijn en natuurlijk ook fijn dat jou moeder erbij was als extra steun. geniet nu maar lekker wat het gaat echt veels te snel.
meiden wie wilt er een opstandige peuter lenen???? hij is echt zo brutaal, luisterd niet enz... net zat hij op de wc omdat hij moest poepen en dan wilt hij niemand erbij hebben heeft die viezerik de wc-borstel gepakt en is alles aan t poetsen incl. handen ermee echt goor en hij weet dat dat niet mag maar ja toch ff proberen he. ik voel me af en toe echt een strenge en geen leuke mama maar ja wat moet je anders alles maar goed vinden??? dylan luisterd ook niet als je iets rustig of kalm zegt je moet bijna gillen dan pas luisterd hij iets want als je iets rustig of kalm zegt dan lacht hij je echt recht in het gezicht uit.
Klinken omhoog, hier alleen de slaapkamer van Sara. Omdat het in het begin vaker is voorgekomen dat ik ineens s´nachts iets hoorde en zij dan in de woonkamer tv zat te kijken en dat dan om 4 uur s´nachts ofzo. Dus hoe zielig ik het ook vind, heb op haar kamer de klink omhoog gezet. Als ze wakker is klopt ze op haar deur en ga ik haar halen. De rest van het huis staat alles open, zowel Sara als Nora mogen het hele huis door en alles is baby/peuter proof gemaakt.
Maja geweest zie ik. Lekker al thuis? Hoe doet Timme het? Wat bijzonder dat je moeder er bij was zeg. En hoe vond Lune haar broertje? Deurklinken: Hier niet omhoog. Maar Tessa slaapt dan ook nog in haar ledikantje en komt er niet uit. Ze krijgt wel alle deuren open. Ook de voordeur. Maar ze weet dat dat absoluut niet mag, heb water aan de voorkant en vind het levens gevaarlijk. Ze weet dat ze echt heel erg straf krijgt als ze toch gaat. Ze heeft het 1x gedaan en toen was ze zo onder de indruk dat papa zoooo boos was dat ze het niet meer doet. De kijker vanmiddag was erg enthousiast. Een vrouw alleen die heel de dag huizen aan het kijken was. Tot nu toe stonden wij op nummer 1. Ze moest nog 1 huis na ons. Maar ze had wel gezegd dat ze nog een keer terug kwam met iemand anders erbij. Peter moest zelf de bezichtiging doen, de makelaar ligt in het ZH op de hart bewaking... Peter was dus gelijk zo slim om mob. nummers uit te wisselen zodat we niet hoeven te wachten op de makelaar. En nu dus maar weer afwachten...
hoi hoi ff snel terug gelezen zit nog bij me ma @maja fijn dat het een vlotte bevalling was en ja pijn denk toch dat iedereen dat heeft met een bevalling haha maar ben zeker benieuwd naar de nieuwe aanwinst en hoe vindt Lune Timme?? en snel maar een foto voor de nieuwsgierige onder ons denk iedereen haha!! rustig aan nu he knufff @Suus wat een heerlijke vakantie foto,d van jullie zeg! superrrrr!! @Dotje tuurlijk ben je weer welkom! @Dwaasje ja dat had ook iets voor jouw kunnen zijn nog met een paar druppels benzine rijden Wahahahahhaah uhm Canarische Eilanden is geweldig voor jullie , toen wij nog pril verliefd waren zijn we daar ook geweest ! lekker relaxen, verliefd zijn strand, boulevard , cocktailtje komt vast goed hahah Klink omhoog hier ook hoor de tussendeur beneden anders zit ze zo boven en als ik ff de was gaat doen blijft mevr dus gewoon beneden kan gewoon, en in haar kamertje ook ze klopt sochtends op haar deur en roept dan mama deur open doen! de rest weer vergeten Gwen op de psz ging heel goed hoor zonder luier en druk spelen ze ging netjes zelf naar de kinderwc dus droog gebleven geen ongelukjes ook niet daar ben Trots op haar en ze vonden het daar ook heel vlot dat ze helemaal zindelijk is en vooral snachts ze vroeg nog maak je haar savonds wakker ik zo nee , ik zeg ze gaat er 7 uur in half 8 en slaapt in 1 keer door zonder te plassen , ze stond versteld ...stond ik daar met een brede trotse glimlach.. zo ga nu weer ff verder daar doeiiii
Ja, hier de deurklinken omhoog vanaf 1 jaar....vond het wel zo handig. Maar ze heeft nooit een poging gedaan, tot een paar maanden geleden. Ze zei "ik ga boodschappen doen" en pakte haar boodschappentas. Vervolgens "doei doei". En ik kende dat spel, dus ik "neem je ook even mandarijntjes mee?" Toen ik geen "jaaahaaaa" op mijn vraag kreeg, ben ik na 5 min. toch maar even gaan kijken en toen stond ze dus bij de buurvrouw voor de deur..... En mevrouw wilde ook niet direct mee naar binnen, want ze moest eerst "centjes betalen". Dus nu gewoon de klinken weer naar beneden en geleerd welke deuren ze wel en welke niet open mag doen. Tess is een meisje dat zich goed aan dat soort regels kan houden.... Boney, dat klinkt positief. Ik hoop het echt voor jullie! En is er geen vervanger voor de makelaar dan? Wellicht heeft Peter zijn roeping gemist, als jullie nu het huis verkopen. Mijn duimen draaien.
wat een rust hier ..heb net gwen haar speelgoed uitgezocht dingen waar ze niet meer mee speelt in een doos gedaan ..net als paar van die houten dieren puzzels ect.. vindt ze niks meer aan ze maakt ze binnen 30 sec.. .. heb wel vandaag wat echte lego gekocht ze vondt het van de week zo leuk bij me ma en zat er heel lang mee te spelen en te bouwen...ik wil nu iedere keer wat bij kopen het is best prijzig heb nu voor 75 euro gekocht vindt wel ff genoeg... dus kan ze morgen met papa( die is er ook blij mee ) bouwen!
Aaaaaah.... Wat een liefie! Hij lijkt volgens mij wel op Lune als ik het zo zie. Wat een pracht kerel zeg!