Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat lief! En wat ben je relaxed, Maja! Heerlijk dat je alweer rond hobbeld en tijd hebt voor ons. Ik hoop dat Timme vannacht lekker wat uurtjes slaapt en dat jij ook een beetje kan slapen.

Hoest nu met Jeroen?

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wooooooooooooooooow prachtig ventje MAJA! Heel mooi...
    lijkt ook wel al een paar weekjes oud omdat hij zo groot lijkt.
    Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!

*Kriebels*

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooooh maja wat een heerlijk ventje is Timme! En een enorme trotse grote zus! Zit gewoon met tranen in m'n ogen... (hormonen zucht)
    Ik hoop dat jullie nacht goed is verlopen en Jeroen wat is opgeknapt!

Nu mag de tijd wel gaan vliegen hier, kan niet wachten!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn slaapt nog! dat is echt uniek maar niet zo gek: hij sliep gister pas tegen 21 uur. Lag te kletsen in z'n bed. En gister voor het eerst de hele dag naar het kdv geweest dus hij was wel moe. Heeft daar wel 1,5 uur geslapen gelukkig, thuis slaapt ie niet meer.
    Vind het zo super dat kdv: de kindjes liggen allemaal bij elkaar op 1 grote kamer en de leidsters blijven bij de kinderen totdat ze slapen. Ze heeft dus 20 min bij Finn gezeten. Alles draait er om vertrouwen, zo fijn!

heb nog een buikfoto gemaakt gisteren:

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Volgens mij is dit kindje ook een stukje groter dan Finn. Voelt wel zo.
    Ik heb echt zo'n pijnlijke plek bovenin m'n buik waar het steeds met zijn/haar kontje duwt. Die plek wordt ook helemaal warm.

Iemand vroeg laatst nog nar de babykamer: hebben we niet :D
    Klinkt misschien een beetje raar, maar als de baby doorslaapt gaat het bij Finn op de kamer, en gaan we de kamers boven helemaal omgooien. (behalve die van de kids dat blijft dezelfde ruimte.) Finn heeft ook het eerste jaar naast me gelegen in z'n ledikant en dat vond ik erg fijn. Dus nu hebben we de commode op onze slaapkamer staan en het bedje. Ideaal met voeden 's nachts.

Als Finn oud genoeg is gaat hij naar de zolder en de kleine krijgt zijn oude kamer. Dus ze krijgen wel een eigen kamer als ze wat groter zijn.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oooh *SMELT* wat is Timme een poepie!!
    En hij lijkt echt zoveel op Lune, ongelooflijk zeg... zag echt gewoon meteen Lune daar liggen... wat leuk!! Wie van jullie heeft er zulke sterke genen? Volgens mij lijken ze allebei op jou of niet Maja?

En dan die foto van samen, die twinkel in de oogjes van Lune is onbetaalbaar, zo lief!

Hopelijk gaat het allemaal goed bij jullie... Jeroen weer beter, beetje leuke kraamhulp, niet al te veel last van bevalling etc... kortom ik hoop gewoon op een roze (blauw) wolkje voor jullie!

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Goedemorgen,

@ Maja.. Wat een knap kereltje!! En wat een trotse zus!! Mijn mama-hart smelt van je foto's.

@ Kikkert.. Wat is Dylan toch een viezerik. Hier ook een opstandige peuter die niet luistert als je iets kalm zegt, dus moet hier ook af en toe schreeuwen. Ach ja, ieder kind zijn gebruiksaanwijzing he..

@ Debora.. Mooie buik!! Lekker dat Finn nog slaapt. Dat van een eigen kamertje komt echt wel goed. Vind het een goede oplossing dat als de kleine doorslaapt hij/zij bij de grote broer op de kamer komt.

Klinken omhoog. Alleen de klink van Jenna's kamer is omhoog verder niets in huis. De buitendeur zit vaak op slot en dat laten we ook zo. Wij wonen aan een drukke weg, woon vlakbij een op- en afrit van de A27. Nu dat de af- en oprit daarvoor afgesloten is, is het nu dus superdruk (ben blij dat het vakantie is).

Vanmorgen weer om half 8 gewekt door Jenna. Die zal d'r vader wel hebben horen weggaan. Kwam ff bij mij in bed tv kijken en wilde daarna naar beneden net op tijd voor de wereld is mooi.

Jullie nog plannen voor vandaag?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat een mooie buik Debora! En prima oplossing toch zo met de kamers... je moet gewoon een beetje creatief zijn als je een wat kleiner huis hebt. Bij mijn broer hebben ze ook 2 slaapkamers boven. Hun 2de (nu 4 mnd) ligt ook bij hun op de kamer. Ze zijn nu bezig om van de ouderslaapkamer dmv een muurtje 2 kleinere kamertjes te maken voor de kids. Zijn gaan dan in de kamer waar nu hun oudste ligt. Is dit een duidelijk verhaal haha :(
    Nou goed, bedoel alleen te zeggen dat een beetje creatieve oplossing helemaal niet verkeerd is... samen op één kamer kan best lijkt me, nog wel gezellig ook!

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen allen...

TIMME wat ben jij mooi zeg.... !!!
    MAJA hopelijk voel je je goed... wat een prachtige fotos had ook al gereageerd op hyves.. ik smelt gewoon
    BOTJE mijn duimen draaien hoor.. ik hoop echt dat je je huis nu verkoopt hoelang heeft het dan te koop gestaan?
    WEN voel je je alweer wat beter?
    JOMA... trotse mama!!!!
    DEB mooie buik hoor... ik is stiekem toch een beetje jaloers denk ik..

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ff snel nog wat reacties...

boney, super dat die vrouw enthousiast was! duimen!

kikkert, jeetje Dylan is dus flink aan 't peuterpuberen... ik heb er geen ervaring mee op die manier... dit wil je waarschijnlijk helemaal niet horen, maar schreeuwen ipv iets rustig zeggen omdat hij anders niet luistert werkt op de lange termijn juist averechts. Want jij laat zien dat je moet schreeuwen om iets voor elkaar te krijgen, dus dan zal hij dat ook doen als hij iets wil... zo blijft het cirkeltje rond... kan me voorstellen dat het super frusti is, vooral als hij met de wc-borstel aan de poets gaat, jakkie, wat hebben peuters toch bijzondere ideeen he?! ;)

hier rottig nachtje gehad... werd elk uur badend in het zweet wakker, denk echt griep er uit aant werken... Fenne werd ook paar keer wakker, ze wilde naar papa en kon papa niet vinden... gelukkig komt ie morgen weer thuis van kamp, ze mist hem echt...
    Ik duik m'n bed in, ff uitzieken, ik wilde eigenlijk weer gaan werken vandaag, maar ik wil eigenlijk altijd te veel... ;)

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Oh Wen heel verstandig even goed uitzieken... !!!! Arme Fenne mist haar papa... zielig is dat!!! gelukkig komt hij snel weer thuis

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ha Dotje, welkom terug.

Wen, nog steeds niet beter dus. Getsie zeg. Wel goed dat je gewoon thuis bent gebleven.

Kikkert, ik sluit me eigenlijk bij wen aan. Probeer echt rustig en consequent te blijven. Straks schreeuwen jullie alleen nog maar tegen elkaar.

Dwaasje, ons huis staat nu 1.5 jaar te koop.

Debora, mooie buik zeg! Zit een jongetje in... ;)

Maja, hoe is de nacht gegaan? Heb je een leuke kraamhulp? En hoe is het met jeroen?

Goedemorgen trouwens,

Ik ga straks Tessa haar urine weg brengen. Het zit me niet lekker. Ze voelt vaak warm aan en gisteravond en vannacht had ze echt koorts. Ze gloeide helemaal. Vannacht maakte ik me echt zorgen en ben dus regelmatig wezen kijken en voelen.
    Ze hoest niet, snotterd niet of is ook helemaal niet ziek. Ze voelt zich kip lekker. Zegt ze zelf ook. Je merkt ook helemaal niks aan haar. Daarom vind ik het eng dat ze koorts heeft.
    Vanmorgen toch nog 38.1
    Ik heb het potje maar weer uit de kast gehaald zodat ze daar op kan plassen en ga het dan gelijk weg brengen. Ze wil alleen maar op de wc plassen, maar omdat de dokter nu haar plasje wil zien gaat ze op het potje zegt ze. Ik ben benieuwd...

Vanmiddag verjaardag van m'n schoonzus. Daar blijven we ook eten vanavond.

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat een lieve foto's van Timme en Lune.Hij lijkt idd erg op Lune.

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Vervelend Boney dat Tessa koorts heeft. Gelukkig is ze wel levendig, maar zou me idd ook niet lekker zitten. Ik hoop dat de huisarts wat kan vinden.

Gefeliciteerd met je schoonzus en veel plezier vanmiddag.

Ik ga zo eens wat opruimen hier. Is wel weer hoog nodig.

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Pfff....ik wil terug naar de tijd toen Mike nog lekker uitsliep tot een uur of 9,10. *gaap*

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Boney; Wat gek van die koorts, als ze verder wel helemaal lekker is. Tanden en kiezen heeft ze allemaal al?

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, volgens mij wel.
    Maar daar krijg je niet echt hoge koorts van toch? Vannacht was ze echt heeeeeel erg warm.
    Ze heeft nog niet geplast... ;)

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He Botje... Elise heeft dat ook een periode gehad alleen koorts en dan vooral savonds en snachts.. HA vertelde mij toen dat dat bij kinderen heel normaal was... zolang ze eten plassen en groeien is er niets om je zorgen over te maken....

Of er broeit iets en heeft toch een griepje onder de leden... In ieder geval sterkte....

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bij kiezen zou ze volgens mij ook meer last moeten hebben.
    Lees dat het idd vaker voorkomt, alleen maar koorts hebben.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ok, dat maakt me weer een beetje geruster. Thanks.

Deel Deze Pagina