Hi Bones, dat zou mij idd ook niet lekker zitten... dus lijkt me verstandig dat je ff naar laat kijken, als het alleen maar voor je eigen gemoedsrust... schattig dat ze voor de dokter wel even op het potje wil plassen hihi, ze snappen nu zoveel meer he? Zo leuk! Hebben jullie kids nu ook de 'waarom' en 'hoezo' fase? Fenne vraagt nu de hele dag door als ze iets ziet of ik doe iets, 'waarom eigenlijk?' of 'hoe komt dat?' Ze verwacht dan echt een antwoord en zegt vervolgens: 'oh, dat wist ik helemaal niet'
whahah heel herkenbaar wen... Elise is vraagt met alles waarom dan.. mam wat doe je... mama wat doe je nouuuuuuu?????? heel grappig maar ook weleens vermoeiend hoor...
Het kan ook met spanningen te maken hebben lees ik. Misschien heeft te maken met kdv/psz waar ze niet naartoe wil?
@wen; Hier niet, maar praat ook nog niet echt. Heb jij trouwens een site waar je van die klipjes met klitteband kan bestellen?
Ik had zulke bloemetjes voor Fenne: Haarspeldjes klitteband | kado artikelen | Kinderkleding Volendam kan site waar ik dat kocht zo snel niet vinden ff googlen nog hoor
deze zijn ook cute Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babyplezier.nl/images/klitteband_hart.jpg
hihi ik koop alles via google... kan altijd wel iets vinden als ik iets in mijn hoofd heb! Wat vinden jullie trouwens? Fenne gaat alleen op dinsdag naar kdv, dan zit ze daar dus met zo'n 10 kindjes. In totaal zitten er in die groep misschien wel 30 kindjes als je het over de hele week bekijkt. Nu gaat ze over 2 weken naar nieuwe groep (2,5 tot 4 jr), moet ik nou voor alle 30 kindjes een afscheidscadeautje doen? Nee toch, kan toch gewoon voor de kindjes waar zij bij op de groep zat? Zat hier aan te denken, met een kaartje er aan: Het is tijd om te gaan! Tot ziens bij de peuters... liefs Fenne
haha... nog maar een uurtje en dan mag ik naar huis... dan ga ik vanmiddag heerlijk met mijn zoon shoppen... even wat tijd samen... vanavond dan weer trainen... ja ja ik voetbal nogsteeds...
nee helemaal niet gek wen juist grappig... vinden kinderen echt heel leuk!!! Wij gaan op zoek naar schoenen en sportkleding.. maar je weet maar nooit he waar je mee thuis komt haha
oh hahaha... ja ze krijgen dan allemaal zo'n houten speelhorloge (er zijn meerdere varianten)... vind het leuker om een cadeautje te doen ipv iets te snoepen...
ja ik voelde hem ook al vanmorgen... hahah ik heb echt zin om er even flink opuit te gaan haha Maar nu moet ik ook al heel eerlijk zeggen dat ik gisteren voor 500 euro bij HM heb besteld.... Maar das natuurlijk geheel te verklaren aangezien ik voor elise bijna een nieuwe gardarobe moest hebben.. (ivm scheiding) en voor Nick ook veel...