Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh haha, nam eigenlijk automatisch aan dat je een kamer tekort kwam... ach hoe dan ook, ik ben het helemaal met je eens, ze komen echt niets te kort zo! ;)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fijn dat alles goed was Boney, ben benieuwd of er echt vlekjes gaan komen...

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney fijn dat de urine schoon is. Maar wat is er dan wel?Hopelijk wordt ze niet ziek.

Wen, heel leuk idee dat horloge. Sara is in iedergeval gek op horloges!

Debora, hier slaapt Nora ook nog bij ons op de kamer. Ik vind het echt geen probleem. (wahaha dacht ik 3 jaar geleden wel anders over) Babies moeten zo snel mogelijk op hun eigen kamer blah blah, maar ik vind het alleen maar fijn nu. Zodra Nora in een normaal bed kan tussen 1,5 en twee ofzo dan gaat ze bij Sara op de kamer. Ook al zouden we een kamer over hebben dan zou ik ze toch samen leggen, lijkt me juist leuk voor ze.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Geeft niks!
    Ik denk daar ook anders over dan bv iemand uit mijn familie. Die denkt dat baby's gelukkig worden van dure kamers en kinderwagens. Daar worden mama's vooral gelukkig van!

@SM: precies zo denk ik er dus ook over!
    Vond het heerlijk met Finn: hij begon dan 's nachts een beetje te huilen, dan legde ik m'n hand op z'n buik en dan sliep ie weer. Scheelde me een x of 10 per nacht uit bed komen ;)
    En nu slaapt ie prima in zijn eigen bed, nooit iets van gemerkt dat hij eerst bij ons sliep

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi Suus, wij zijn vorig jaar mei vakantie naar het Gardameer geweest. We hadden pech met het weer en met name 's nachts en 's ochtends was het daardoor heel erg koud. We moesten echt stoken en baalden dat we geen pantoffels hadden meegenomen. Verder was t heerlijk.

Ff eten koken.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Timme wat ben je een mooi kereltje!
    Lune heeft er echt een prachtig broertje bij.
    Wat fijn toch dat alles zo goed is gegaan!

MAJA meid doe het wel rustig aan he, zo'n snelle bevalling is niet niks. Pas op je bekken. Is de kraamverzorgster een beetje ok?

(nu echt eten koken, zit nog op de camping, maar omdat t slecht weer is ff op internet.)

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    alleen nog even zeggen dat... we gister voor niets in Roermond in het zkh waren de afspraak bleek in Maastricht te zijn, maar dit was niet duidelijk aan ons verteld. Dus vandaag naar Maastricht geweest. Pakje zat niet goed en ons werd aangeraden zsm te overleggen in onze woonplaats met de chirurg. Dus daar gaan we nu een afspraak maken. Nu maar hopen dat het pakje al genoeg geholpen heeft en Suzanne misschien kan stoppen met de behandeling. In het ergste geval heeft het de afgelopen 2 maanden niets uitgehaald omdat het niet helemaal goed zat. Dat zou flink balen zijn. We zien t wel. Als ze maar niet meer ieder uur wakker wordt ben ik blij.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    VIVI ik dacht deze week nog wat met je af te spreken, maar lees geen reactie van je. Wordt nu wel wat krap of je moet vanavond nog reageren... vrijdag gaan we terug.

9. supermummy

Ooh wat rot dat het pakje niet goed zit bij Suzanne! Ik hoop idd dat het wel zijn werk gedaan heeft de afgelopen maanden.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ah gos, het pakje zit niet goed... das ook wat zeg! Ook dat jullie naar verkeerde ziekenhuis zijn gestuurd trouwens, slecht slecht...
    Ik hoop heel erg voor haar (en voor jullie) dat het pakje uit mag blijven... heeft ze nu erg veel pijn denk je? Of zit het ongemakkelijk? Arm ding!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    pfff het griepvirus heeft ons nog niet verlaten... ;)

Ik heb Fenne vanmorgen naar oma gebracht, daar is ze altijd op woensdag en dat heb ik maar zo gelaten vandaag, kon ik ook ff bijslapen... ze zou daar vanavond ook logeren, vindt ze leuk en lekker makkelijk want anders zou ze morgenvroeg om 7:30 uur toch al weer naar oma moeten omdat ik dan moet werken (donderdag is normaal papadag maar die is dus nog op kamp)... maarrr nu word ik net gebeld door oma. Fenne wil thuis slapen, ze heeft net dr frietjes uitgespuugd... arm ding! :(
    Dus ze zit daar nu in bad en wordt zo fris in dr pyjama afgeleverd hier, ik vrees nu al weer voor een slapeloze nacht... whaaa ga weg virus!!

12. supermummy

Aaah beterschap voor je Fenne! Bah zeg je mag ook nooit eens zelf effe lekker uitzieken als moeder.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nee he? Hoe flauw... ;)

Al had Fenne het dus als eerste, alleen heeft zij na zondag niet meer gespuugd... en nu dus ineens weer wel... ik denk dat ze misschien ook erg moe was van de afgelopen dagen en van de drukke dag met oma, ze kwam net helemaal hyper thuis (niets voor Fenne) en is als een blok in slaap gevallen... nu morgenvroeg haar weer even bij oma brengen en dan komt Vin haar rond 13:00 uur daar ophalen... daarna hebben we bijna 2 weken vrij allemaal, RUST!!!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nou, dat is nou ook sneu! Beterschap!

Suzanne stoot als het ware het pakje af, dat kan een natuurlijke reactie zijn. En terecht! Ze zit gewoon vastgebonden. Echt zeer doet het op zich niet, maar wel als ze zich boos maakt en probeert te trappen, waardoor ze merkt dat ze niet kan bewegen en pijn krijgt, waardoor ze weer boos wordt en gaat trappen. Niet handig dus.

Zondag komt Ichtus met man en kinderen koffiedrinken. Ben benieuwd, ontmoeten alle kids en kerels elkaar ook eens, best grappig. T zit zo, ed gaat orgel spelen bij ons in de kerk. En ichtus vroeg of er dan oppas is in de kerk, laat ik nou net moeten oppassen, komt ongeveer 4x per jaar voor, dus das wel heul toevallig! Toen heb ik ze maar voor een bakkie daarna gevraagd, we wonen daar echt om de hoek. Ben benieuwd hoe hun vakantie is geweest!

Morgen nog een laatste mooie dag! Jeuh! We gaan er een waardig vakantie-afscheid van maken. Nu eerst de was doen. Doe m liever hier als thuis, daar ligt nog een berg op te vouwen van voor de vakantie :).

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Debora, mooi buikje heb je hoor! Spannend zeg, nu schiet jij ineens als aardig op. Zo blijft het wel leuk hier op t forum!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi, even niet zo'n zin om te reageren hoor...

Maar met Tessa gaat het goed. Ze was vanmiddag opeens toch wat hangerig, maar dat was eigenlijk snel weer over. Wel voelt ze nog steeds erg warm.
    Ik heb even zitten googlen en ik denk 6e ziekte. We zullen zien.

Ga nog even ER kijken en dan slapen. Truste

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen, hopelijk straks ff bijlezen, komen jullie ook steeds het forum niet op?

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen...

FENNE en WEN zijn jullie alweer beter???

MOM... leuk leuk ICHY vertelde het inderdaad... geef je haar een dikke knuf van me...

BOTJE... arme mama en TESSA niet te ziek worden hoor.. sterkte!!

SUZANNE..arm meisje.. ik snap heel goed dat ze gefrustreerd kan raken door zon pakje.... knuf

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja wat een schatje heb je trouwens

hmmm hier stond esmee net op traptree 6 :$

zucht, nu janken ze beide kan ik weer niet teruglezen pfffff

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Joehoe!! Mike zijn eerste plasje op de pot gedaan, hopen dat ie het nu beetje door heeft!!

Deel Deze Pagina