goed van mike dwaas ze is redelijk snel maar red het bij lange na niet bij ilse. maar het is wel weer helemaal leuk dat ze steeds meer kan
Hoi vanaf het werk hier lekker alleen vandaag werken en zaterdag vrij en volgende week ook alleen donderdag ...wordt trouwens lekker weer van het weekend...gwen is gister door me pa opgehaald en ze zijn vandaag met haar naar plaswijckpark leuk voor der.. Mars moet het weekend extra 12 uurs nachtdiensten draaien omdat prins calos dood is
Denk ff posten hij sloeg vast...dus lees niet alles terug....maar wat goed van Mike zeg.. Hoi dwaasje en debie de rust is ook voorbij haha
oh heerlijk Joma... volgende week vrijdag bij mij he... toch??? waarom moet Mars werken omdat die man dood is?? Debie die ontwikkeling van die kinderen blijft leuk he...
Dwaasje ja volgende week bij jullie...ik denk dat Gwen mee moet tot heden nog geen oppas... Ja omdat hij daar ook opgebaard wordt en hoge pipos komen heel het weekend vanuit alle landen dus extra beveiliging nodig voor het terrein
gezellig toch... ook dat gwen meekomt...neem je dan wel het campingbedje mee.. want elise slaapt dan ook bij ons... leuk leuk leuk
Over 2 bladzijdes moet er een nieuw topic geopend worden..mobiel is dat lastig dus wel aan denken scheelt ook weer inladen en snelheid.
spannen hoor joma. jeeh esmee is wakker, ff tas pakken, en straks naar de pannenkoekenboederij met boney
Hoi hoi, Alles weer bijgelezen. Er is weer flink wat gekletst de afgelopen dagen. Mooie buik van Debora gezien Debie en Boney veel plezier vanmiddag! Leuk Joma, weer je trouwjurk passen!! Toen ik ooit trouwde en hem weer moest passen, was ik altijd bang dat ik hem niet meer mooi vond. Gelukkig was dat niet zo Wen en Fenne weer helemaal opgeknapt? Maja, ben je lekker aan het genieten van je kraamtijd? Verder iedereen een knuf. Meer is er niet blijven hangen (heb in etappes teruggelezen) Sofie ligt lekker even op bed. Ze was om half 7 al wakker vanochtend Het eerste cadeau voor sinterklaas heb ik ook al gekocht: een echt fietsje (op mp) Kost nieuw iets van 170 euro en ik mag hem overnemen voor 50. Ze krijgen allemaal 1 groot of groter cadeau en dan nog een paar kleine dingetjes. Deze week heb ik al mijn gouden sieraden, die ik niet meer draag, ingeruild bij de juwelier. Mag ik gewoon voor 850 euro wat nieuws uitzoeken daar. Morgenavond ga ik wat moois uitzoeken. Ik heb nu al een beetje het gevoel van een kind in een snoepwinkel
Ja, ik zit al de hele dag in boekjes te bladeren die ik daar heb meegenomen Stijn en Kas krijgen allebei een nieuw horloge. Eva wil graag oorbelletjes en voor Sofie weet ik het nog niet. Piet hoeft niks. Gelukkig maar, blijft er meer voor mezelf over
Whaaahaaa Meiske, dat klinkt als een walhalla. Oh, ik zou me ook echt wel vermaken bij de juwelier. Maar dan had je best wat gouden sieraden. Ben hier ooit eens met mijn armbandjes op pad geweest (ging van goud naar zilver), maar zou er zo weinig voor weer krijgen, dat ze nu nog steeds in een la liggen. En wat een gave fiets zeg! Wij willen ook een fietsje voor Tess doen met haar verjaardag. Hoeveel inch moet je eigenlijk hebben? En da's een koopje op mp! Heey Joma, dus Marcel is druk met het bewaken van een lijk.....jakkes. Ha ha ha. En ze hebben idd beter weer voorspeld, maar da's maandag ook alweer afgelopen. Grrrr, krijg echt de balen van dit shitweer. Dwaas, zijn jullie er al uit waar de reis naartoe gaat? Boney, ik hoop dat het meevalt en dat de echte griepverschijnselen gespaard blijven. Wen, hoe is het met jou en Fenne? Vanmorgen zijn we even naar opa en oma geweest en ze ligt nu nog te slapen. Zo eruit en dan even naar de stad. Omdat het fietsstoeltje nu achterop geplaatst is, heb ik geen fietstassen meer. Dus dan maar zo'n heel truttig mandje voorop..... Hoe doen jullie dat eigenlijk?