Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dan is het idd prima toch SM? Als je er allebei tevreden mee bent.

Jeroen is al een poosje thuis, geen woorden gehad. Ik zit zelf nu gewoon niet zo lekker in mijn velletje en dan vind ik het niet leuk dat hij weg gaat. Ligt dus ook voor een groot deel aan mezelf. Ben even naar m'n ouders gefietst. Mijn broer was er ook. Was wel gezellig.

Voel me nu alleen wel echt even kut. Dit is de eerste mooie dag dat we echt buiten zitten, zelfs nu nog. En we horen de buren alweer behoorlijk. Zij zitten ook buiten en hebben heel andere normen over wat lawaai is en wat niet. Ik voel me hier zo opgesloten en benauwd, voel me gewoon totaal niet thuis. En daar baal ik gigantisch van. Heb je een prachtig huis, alles helemaal nieuw, woon je er net 2 jaar en ben je dus eigenlijk helemaal niet blij. Stom toch.
    Wil zooo graag verhuizen maar dat kan niet eerder voordat ik ergens een vaste baan heb. En wanneer gaat dat gebeuren? Dat kan nog wel jaren duren.. Word er echt even niet zo blij van nu. Zie enorm op tegen de zomer. Blegh.

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Shit dat je je zo niet thuis voelt in je huisje!
    Als je echt niet wegkan de komende tijd moet je er echt het beste van proberen te maken.Knuffel meid! Het is juist zo belangrijk om je in je eigen huis echt thuis te voelen, het zou voor mij zeker een reden zijn om naar iets anders te zoeken.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik probeer er idd ook het beste van te maken SM. Ben nu de tuin weer leuk aan het maken met plantjes en bloemetjes en boven wordt nog leuk gemaakt. Iets anders is nu gewoon geen optie, financieel gezien. Dus eerst wachten tot ik een baan heb waar een vast contract een mogelijkheid is.
    Moet zeggen dat het vandaag wel te doen is, de buren zijn er niet:) Dus zit heerlijk in de tuin.
    Ow k*t, dat had ik niet moeten zeggen. De buurjochies komen net voetballen..

Leuk filmpje heb je trouwens op je hyves van Nora! Dat is al net zo'n acrobaatje als Sara:D

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey meiden,
    Ik ben er even een paar dagen niet geweest: heb vrijdagavond enorme pijnlijke harde buiken gehad. Ik had een stuk gefietst en ik denk dat het daar van gekomen is. Ik moet echt heel rustig aan doen denk ik. Dus veel op bed gelegen als het kon. Ik baal enorm omdat ik eigenlijk niet eens moe ben en juist heel veel dingen wil doen, maar ja... m'n lijf het heeft het blijkbaar nodig. Ook met de laptop op schoot veroorzaakt al pijn in m'n buik en aan tafel krijg ik pijn in m'n bekken. Het schiet dus niet zo op...
    Ik denk dat ik er dus even niet zo veel ben, heb al m'n energie nodig voor Finn en een aantal dingen die ik nog moet afmaken. (oa van Mrijn; alleen de pyjama zak nog, ben er mee bezig). Sorry!!

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo meiden

Het is weer flink rustig hier zeg.
    Ik heb nog niet alles terug gelezen.

Dit is in ieder geval onthouden heb.

Maja: he bah wat rot dat jij je niet zo lekker voelt in jullie huisje.

Sm: was alleen las ik? Hubbie was naar schoonfamilie? Heb je je nog vermaakt?

Joma: is lekker op vakantie heerlijk zeg geniet ervan!

Vivi: heeft een koortslip nou meid we kunnen elkaar de hand geven ook ik heb een flinke wat irri is dat zeg bah!

Deborah: ach meid toch harde buiken wat vervelend zeg! Doe kalm aan en probeer zoveel mogelijk rust te pakken als dat mogelijk is!

Dees: ik las dat zij binnenkort dr eerste afspraak heeft,morgen is dat niet? Ik duim voor jullie hoor!

Boney: een verjaardag gehad gisteren wat een aardig stukje rijden was hopelijk was het geslaagd en hebben jullie een fijne reis zowel heen als terug gehad!

Euhm..... heb ik nu alles een beetje onthouden??

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Oh nu vergeet ik jullie nog te vertellen dat beiden tuinen af zijn!
    Het is echt geweldig mooi geworden en ik ben er heel erg blij mee.
    De voortuin stond dus totaal niet in de planning maar manlief wilde die ook meteen doen.
    We hebben er split in laten leggen en dat betekend dat ik geen onkruid hoef te wieden jeeeeeh ben ik zo blij mee want ik heb echt een hekel aan in de tuin werken.
    Ik heb ook echt totaal geen groene handen.

Ooh en er is wat ergs met keano gebeurt! Die is vanmiddag van de glijbaan gevallen en met zijn voorhoofd op de grind tegel terecht gekomen.
    Hij heeft een val gemaakt van zo''n 1.5 meter.
    Ik kan jullie zeggen ik ben me kapot geschrokken.
    Op zijn voorhoofd heeft hij een hele grote plek wat kapot is en erg dik.
    We hebben de hap post gebeld en die gaven aan dat we hem steeds om het uur moeten wekken.
    Gelukkig is ie later wel gaan spelen maar klaagde wel steeds over hoodje pijn dus ik hou het goed in de gaten.
    Zal eens kijken of ik morgen een foto kan maken van zijn hoofdje.

Zo nu ga ik maar eens relaxed tv kijken morgen vroeg op de oudste 2 gaan met school naar de efteling.
    Er gaan totaal 6000 kinderen allemaal van prodas scholen en ze hebben er heel veel zin in.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda dan zou ik hem vannacht ook wakker blijven maken meid, wij hebben dat toen met bryan ook gehad toen hij gat in zijn hoofd had moesten we tot 0.00 uur ieder uur wakker maken en daarna iedere 2 uur lange nacht maar je weet waarvoor je het doet.
    koortslip tja wat doe je eraan hahahaha mijne is bijna over ga morgen eens met mijn werk bellen of ik weer mag werken hij is ingedroogd dus als aan mij ligt begin ik weer hoor

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

:$ Wat zijn jullie allemaal aan het doen zeg! Lekker rustig hier! Ik heb ook niks te melden eigenlijk. Lekker weekend gehad.
    Vandaag niks op de planning. Misschien straks nog even wat boodschapjes doen, maar misschien ook niet. We zijn al wel gewassen, maar hebben lekker huispakkie aan. Tessa vermaakt zich even. Nou ja... Even. Ze kan gewoon niet meer alleen spelen. Ben al heel de morgen met haar puzzels aan het maken en nu wil ik even koffie drinken en mail lezen enzo. Ze wacht nu maar even. Maar leuk is het niet. Ze staat aan m'n been te hangen en wil bij me zitten. Pfffft... Hoop dat deze fase snel voorbij is. O, ze zit nu weer even te spelen. Heb de blokken gepakt en ze moest even aan mama laten zien hoe goed ze een toren kon maken van alle blauwe blokken.

Dees, jij hebt toch morgen je gesprek bij de gyn met Ikdus? Spannend man. Laat je ons het wel even weten? Ben erg benieuwd.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een rust hier niet te geloven zeg.
    Ik mag nog niet werken hoop toch wel morgen of overmorgen te werken

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Deesje spannend ik ben ook benieuwd.

Debora nu al zo'n harde buiken, toch nog meer rust proberen te pakken he.

Vivi nog niet werken. hmmm is het nog mooi weer daar? Kan je nog effe van de zon genieten.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sm het weer vandaag valt beetje tegen haha heb besloten maar te gaan poetsen heb nu idd wel paar dagen van het weer kunnen genieten en van mijn kleine man ook fijn haha maar wil nu toch wel weer gaan werken

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hoi dames!!

Heb heel even een vraagje;

Mrijn en Boney, als ik het goed heb, hebben jullie toch de 1e vaccinatie uitgesteld? Wat was de reden hiervoor? En hoe hebben jullie het cb overtuigd?

Morgen moet Rosanne voor de prikjes, maar ik twijfel weer eens. Vind haar eigenlijk nog te klein, en omdat ze zo huilt (wat overigens de laatste 3 dagen goed gaat), zit ik eraan te denken om het uit te stellen. Ze maakt ook van die schokkende bewegingen met armen en beentjes. Vind het eng om nu al van die stoffen in te spuiten..

Verder alles goed hier. Mike is alleen goed ziek, met koorts erbij.

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Niets overtuigd, gewoon medegedeeld. Het is jouw kind en al laat je haar helemaal nooit vaccineren is dat 100% jouw beslissing en jouw recht. Wij zijn met 6 maanden begonnen met de entingen en BMR met 20 maanden laten geven )die had ik nog langer willen uitstellen, maar omdat we naar Suriname gingen, moesten we wel.
    Wij hadden precies hetzelfde gevoel als jij. Het ging net een beetje ok met Juul en dan die lichaamsvreemde stofjes in dat kleine lijfje. Dat voelde gwoon verkeerd.

Alles goed verder met jullie? Wat naar dat Rosanne zo heef gehuils. Was dat al vanaf het begin?

Wij zijn hier thuis helemaal into Otje, zo leuk! Die DVD's zijn 6 euro bij Bol.com en Julia vindt het geweldig (en wij ook).

Verder geen nieuws. We genieten volop van onze dwarse, maar altijd vrolijke peuter. We zijn het weekend lekker buiten geweest, naar het strand en in de tuin gehangen, het leek wel een mini-vakantie.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    koekoek!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Kwam ff buurten, maar alle 'buurtjes' zijn blijkbaar met andere dingen bezig... tis hier sowieso shocking rustig geweest zeg de laatste dagen... ben dus niet de enige die even wat minder hier is.

Debora, doe jij 't maar flink rustig aan meid... hoop dat je snel weer energie voor 10 hebt!

Maja, wat kun je bij jullie belachelijk mooie vrijstaande huizen kopen zeg voor dat geld, betaal je hier zeker 5 a 6 ton voor! :$

Verder heb ik niet echt onthouden wat jullie schreven... tis een beetje komkommertijd hier op ZP! ;)

Bij ons alles goed. Fenne is door de sprong heen en weer op en top cute. Ze is alleen een spraakwaterval... ze blijft maar praten en zingen. En bijna elke zin eindigt nu met 'toch mama?' Dat betekent dat ze dus gewoon alles wat ze ziet of doet hardop zegt en dan bevestiging bij mij vraagt. Erg schattig! Ook wil ze nu van alles weten wat het is en van iedereen die ze maar ziet wil weten wie het is... dat laatste is vooral in een drukke supermarkt leuk joh! 'Mama, wie is dat? Mama, hoe heet die mevrouw?' :D

Zal ff fototje uploaden.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Onze tuin is ivm het plaatsen van het speeltoestel en aanleggen van het grasveldje een enorme zandbak... peuter paradijs dus! :D

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Mooi hoedje he?! :D
    (is een soort toilettasje die ik altijd in mijn tas gooi als ik ergens heen ga met luiers en billendoekjes er in...)

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    De eerste 2, 3 weken niet, maar daarna was het elke avond raak, van 19:00 tot 00:00u huilen. Heb geloof ik alles al geprobeerd. Nu ligt ze in de maxicosi te slapen, maar dan moet ik haar wel eerst flink laten huilen. Het is echt vermoeiend, geestelijk dan. Dat ik haar als moeder zijnde niet kan troosten :( Het hoort erbij zullen we maar zeggen.

@Mrijn; Denk dat ik het toch ook maar ga uitstellen. Hoop niet dat ze me op andere gedachten willen brengen.
    Verder gaat alles eigenlijk best wel goed. Mijn vriend heeft sinds 2 weken een nieuwe baan, dus dat is helemaal goed. Hopen dat ie het nu ook kan behouden. Hij doet in ieder geval zijn best. Staat 3 uur op 's nachts en is pas 16:00u weer thuis, dus hard werken. En nog steeds van de wiet af :)

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531