Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen!

Hier ben ik al de stad in geweest en heb super schattige schoentjes voor Roos gekocht. Nieuwe ID kaart aangevraagd en al 2 wassen op gehangen en gevoouwen...

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo t is hier echt rustig zeg!

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sooo goedemiddag...

wat een rust inderdaad...

heb zojuist genoten van de fotootjes hier...
    En alles (nou ja 4 paginas) bijgelezen..

Hier in huize weltevrede gaat alles naar wens... de kinderen doen het goed... Elise kletst inderdaad de oren van me hoofd.. af en toe denk ik welleens hou je mondje.. maar goed andere kant geniet ik er enorm van..
    Het goeie weer komt er weer aan...dus het is genieten geblazen..

toedels

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Ben ziek. Blegh. Vannacht koortsig, keelpijn, spierpijn, hoofd vol etc. Dacht gister dus hooikoorts maar misschien toch gewoon verkouden/grieperig. Hoewel ik ook wel eens zo ziek van de hooikoorts ben geweest dus ik weet het eigenlijk niet. Maakt ook niet uit, als het maar gauw weer over gaat.
    Ben dus ook niet aan het werk gegaan vandaag. Hoop morgen weer. Kom anders hopeloos achter te liggen en da's niet cool.

Jeroen en Lune gaan even fietsen, ik ga douchen denk ik. Lekker tegen de zere spiertjes.
    Vanavond trouwens naar de vk, zal even noemen dat ik meer last heb van harde buiken. Verder gaat het wel prima geloof ik dus vast geen bijzonderheden.

Fijne dag iedereen!

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Wat een rust hier de afgelopen dagen! Dat is makkelijk bijlezen :D.
    Iedereen in tuin, bos, park, strand van het mooie weer aan het genieten?
    Hier volop! Vandaag naar Aquazoo geweest. Vindt Aaron echt geweldig! Lekker diertjes kijken en geitjes aaien en natuurlijk de speeltuin!
    Verder zijn we afgelopen weekend een lang weekend naar Den Haag geweest. Daar woont mijn pa. Dus daar gelogeerd en leuke dingen gedaan.
    Echt heerlijk dat mooie warme zonnige weer! Ik ben gelijk een stuk vrolijker en Aaron ook!
    Jullie lezen het, het gaat hier echt super de laatste dagen!

Alleen helaas met mijn schoonvader niet. Die wordt nu definitief op genomen in een verpleeghuis. Hij heeft vasculaire dementie en het gaat helaas niet meer thuis. Mijn schoonmoeder kan de deur niet meer uit zonder 'oppas' (thuiszorg) te regelen. En zelfs dan gaat het niet altijd goed. Tijd voor iets anders dus.

Volgens mij zijn hier niet echt spannende dingen gebeurd? Aan de laatste 4 pagina's te zien? Of ben ik een zeef?
    Ik zal nog even stofzuigen en dweilen. Want volgens mij ligt de inhoud van de zandbak nu in mijn woonkamer :)...

Bye bye!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo... hier ook een verloren schaap van de feb mamma's.. hahaha..

ben gewoon veeeeeeels te druk met van alles en nog wat.. ben heerlijk aan het genieten van mijn kids, ben aan het wachten tot mijn beste dinnetje bevalt... (is nu bijna 38 weken..) thuis gaat alles goed, mannetje is de liefste die er is.. prachtig weer! al met al.. geen klagen en genieten!!!!
    maar... ik verwaarloos jullie wel.. heb ook niet terug gelezen.. ja de laatste 2 blz...

Dees: spannend hoe het nu gaat lopen. Hoop voor jullie dat je groen licht krijgt! duimen draaien hier!

Ichy.. is druk! Hoe gaat het nu met je paps meid? Sorry dat ik niet even heb gesmst.. we spreken snel af!

dwazemeis.. AJAX doet het goooooeeeeed! nu zo doorgaan.. jouw weekje kan niet meer kapot.. (al had het zondag wel 7-0 mogen worden..) geef je kanjers thuis een knuffel van ons!

maja.. beterschap! Hoop dat je je snel wat beter voelt!

Thirza, lekker een dagje weg geweest.. heerlijk! Van genieten!

Ariel: wat een leuke foto's! Roos lijkt al zooo groot! En wat een heerlijk bekkie heeft Noah!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    en nu.. ga ik lekker een film kijken met mannetje..
    heb nog liggen..
    * komt een vrouw bij de dokter...
    * 2012..
    laat mannetje wel kiezen.. weet dan in ieder geval dat het niet.. "komt een vrouw bij de dokter" zal zijn.. die kijk ik wel lekker een keer als ik alleen ben... whahahaha

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedenavond

hier ff snel een berichtje uit vakantieoord met zomers weer wat wil je nog meer..heb slecht ontvangst met mobiel hij doet het nu ff.. Morgen gaan we op de terug weg nog naar de apenheul en daarna naar huis.. We hebben genoten en genieten nog steeds..gwen slaapt goed hier..had ook niet anders verwacht..heb niet terug gelezen ..bang dat hij uitvalt..we hebben leuke dingen gedaan en lekkere gegeten enzz en met de zon hebben we het vanaf dag 1 getroffen..nou hoop dat alles goed gaat hier met iedereen dikkee kuzzzzz voor allemaal en vanaf vrijdag zal ik jullie weer lastig vallen met de nieuwe foto,s van de vakantie whahahahahahaa die hebben jullie vast niet gemist... Nou slaap lekker allemaal en tot gauw..

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Gave tas Boney! Geen idee waar je die kan kopen.. Misschien bijenkorf? Of anders sportwinkels bij langs? (of bellen?)

Klinkt leuk Joma! Veel plezier nog!

En Sizzel, welke film is het geworden?:D

Thirza, fijn dat alles zo goed gaat met de kids! En lekker he, dat warme weer. Sterkte met je schoonvader!

Ik ben nog steeds ziek, bah. Wou paar uurtjes werken vandaag maar ging net bijna onderuit toen ik Lune naar het kdv bracht:) Heb volgens mij koorts, komt daar door denk ik.

Gister bij de vk geweest. Raar mens is het. 'Hoi, hoe gaat het? Goed? Even de bloeddruk meten.. ja beetje laag maar wel prima.. Hartje luisteren, prima! Heb je nog vragen? Nee? Kan je 28 mei? Mooi. Doei!'
    Eh.......:( Heb nog wel genoemd dat ik dus vrij vaak harde buiken heb (ik heb nog nooit een lichamelijke klacht besproken, had ook steeds niks maar dacht nu dat het wel handig was om te noemen aangezien ik dit bij Lune ook had en die te vroeg geboren is) maar ze ging er gewoon totaal niet op in:( Nouja dan niet. Neem aan dat als dat ernstig is, ze er wel iets mee zou doen toch?
    Ga straks echt wel in het ziekenhuis bevallen en daarna paar keer controle en dan is het klaar. Goede reden om niet nog voor een 3e te gaan straks:D

Oe, ga toch nog maar even m'n bed in. Letters dubbel zien is vast geen goed teken.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh..

balen MAJA dat je ze ziek bent.. en ik zou er toch wat meer aandacht aan geven hoor. die harde buiken.. iig zelf rustig aan doen.. zeker met je verleden met Lune..beterschap meis

hier rustig dagje.. nou ja.. rustig.. optocht vanavond.. en nu ben ik de oplader van de camera kwijt.. grrrr. dat wordt dus zoekennnnnn.. want ik wil natuurlijk wel mijn piraat en prinses op de foto hebben..

nou tot later wellicht..

koes koes

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik hou er zelf ook wel rekening mee Ichtus, probeer ik tenminste;)
    Het gekke is dat het niet eens zoveel uit maakt wat ik doe, heb ze toch wel. Wel of niet werken, wel of niet vroeg op bed etc. Dus probeer tussendoor gewoon wat te rusten en verder zou ik niet weten wat ik anders zou kunnen doen.
    Gek buikie.

Veel plezier vandaag met de optocht! Leuk! Hoop wel dat je je oplader weer kunt vinden.. Zou jammer zijn als je geen foto's kan maken.

Ik wou allang m'n bed weer in maar ik word nog terug gebeld door een collega. Moet even wat doornemen nog. Zul je net zien dat ik mijn ogen dicht heb en ze dan belt. Geen zin in, dus nog maar even wakker blijven.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen,

Heb wel alles een beetje bij gelezen maar een een beetje veel om te reageren.

Hier twee dagen gewerkt en gister laatste dag van mijn opleiding gehad en mijn diploma gekregen, dat is gelukkig klaar. Verder zijn het drukke dagen als ik werk, 6:15 op, 7 uur twee kids aankleden, eten geven en om half 8 wegbrengen. Na het werk boodschappen, kids halen, koken, even spelen, 19 uur douchen, 19:30 bed in, daarna keuken opruimen, spullen klaarzetten volgende dag en uitgeblust op de bank hangen . Moet nog even een ritme vinden geloof ik. Daarnaast ben ik bezig met afbouwen van de bv en dus beetje aan het klooien met de overstap. Gelukkig is Esmee een lekkere vrolijke meid en is Ilse ook erg lief op het moment. Alleen helaas 's nachts toch zeker 3 keer mijn bed uit als het een goede nacht is.

Zo, nu even 3 wassen, bovenboel stofzuigen, knutselen met Ilse, buiten spelen en dan de benedenboel, koken en dan is de dag alweer over.
    Morgen gaan we naar twee tenten zaken, moeten een nieuwe hebben voor de vakantie, oude hebben we verkocht.

Nu eerst ff aankleden maar

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ichtus, veel plezier vanavond na een drukke dag. De oplader al gevonden?

Maja, klote dat je ziek bent zeg. Hoop dat je snel je bed in kunt. En harde buiken heb ik ook veel gehad. Ze waren niet pijnlijk. Zolang ze niet pijnlijk zijn zou ik me niet te veel zorgen maken. Wel stom van je vlos dat ze zo reageerde zeg. Ik neem aan dat ze van de situatie afweet met Lune en dus dat ze je zeker op het eind wat extra in de gaten houden. Zeker omdat ze nooit een oorzaak hebben gevonden waarom dat je te vroeg bent bevallen.

Debie, lekker drukke dagen dus. Wel fijn dat je kinderen zo lief zijn. Scheelt een hoop gedoe toch? En gefeliciteerd met je diploma! Een hele zorg minder.
    En bouw je af met de BV tot je een ochtend en een avondvoeding over hebt?

Hier alles prima. Niks te melden eigenlijk. Tessa maakt een puzzel van 4+. Super knap dus. De 1e heeft ze net helemal zelf gemaakt en ze is nu met de 2e bezig. Met tekeningen van Nijntje er op dus best makkelijk te herkennen, maar toch vind ik het heel knap. Maar puzzels van 2+ vind ze niks meer aan. Die legt ze gelijk de 1e keer in 1x goed en dan kijkt ze er niet meer naar om.
    Zo hebben we ook een woezel en pip laptop. Ook 2+ stond daar op. Dat was 2x even oefenen en toen wist ze alles. Ook daar is de lol dus al af. Jammer, het is zo'n leuk ding.
    Hebben jullie al plannen voor koninginnedag? Peter gaat vrolijk doen met vrienden in Groningen, maar ik heb geen zin om voor 1 dag op en neer te gaan dus ik blijf lekker thuis met Tessa. Als het lekker weer is even naar de vrijmarkt hier en verder niks.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee boney, lekker rustig dagje dus morgen.
    Wij gaan voor een tent shoppen. Ik bouw af tot ochtend avond/nacht, hoop dat het lukt. Nu drie keer op werk moeten kolven maar krijg er maar max 160 uit en dat ik weinig over een hele dag. Daarnaast drinkt ze nu zo'n 100-150 ml kv op het kdv maar echt geen borstvoeding, ook niet meer met een schepje nutrilon of rijstebloem dus kolf voor jan lul. Merk dat de productie af neemt, dagen dat ik dan vrij ben wil ze elk uur en dagen dat ik werk 's nacht elke twee uur terwijl als ze om 22 uur een flesje nutrilon drinkt ze wel maar een keer komt. zucht, dilemma maar door alles besloten overdag te stoppen, heb er nog geen vrede mee om helemaal te stoppen.
    Zit ook te klooien, een tandje is door en nu bijt ze continu, haal haar dan los maar tot nu toe werkt dat niet.

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joma, welkom terug! Leuke vakantie gehad? Ik ben benieuwd naar de foto´s!!! Waar waren jullie naar toe?

Maja, beterschap meid! Probeer maar rustig aan te doen.
    Hoe is dat eigenlijk met ziekmelden als je je eigen tijd mag indelen? Dan ben je toch ook gewoon ziekgemeld of niet ? En hoef je gaan uren in te gaan halen?

Debie, pfff klink erg vermoeiend jouw werkdagen..... en dan ook nog gebroken nachten.

Hier precies toen ik helemaal met de bv ben opgehouden slaapt Nora door. Nu al een dikke week volgens mij. Heeeeeeeeeeeerlijk. Nu nog effe een paar maandjes proberen de schema´s (slaaptijden) gelijk te krijgen van de dames en dan ga ik haar bij Sara op de kamer leggen.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi

3 minuten in de auto gereden met dit als resultaat:

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007