Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

:$ prachtig Meiske

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    mooie foto's meiske!! wow!!!

net een champagneontbijtje naar mijn buurtjes gebracht. zijn 12 1/2 jaar getrouwd. zo leuk! Ik had de kids verteld dat ik kwam, dus die stonden me al op te wachten!! en ze hadden netjes hun mond gehouden! LEUK!
    had warme croissantjes, champagne, verschillende soorten beleg, ontbijtkoek, crackers, een roos, eitjes en fruitcocktail erbij gedaan! Ze vonden het geweldig!
    Ik heb het ontbijt gegeven en ben meteen weer gegaan! Ze moeten lekker genieten! Vanavond groot feest!

Hier vandaag een lekker rustig dagje.. (hopen we.. manlief heeft storingsdienst) misschien straks nog even naar duitsland, die hebben geen koninginnedag!! ;)

fijne dag allemaal!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Prachtige foto's Meiske! Had ze ook al even op hyves gezien;) Heel mooi zo tussen de bloemen! En wat lijken ze eigenlijk allemaal op elkaar, grappig. Vindt op deze foto Sofie wel het minst lijken op de rest maar je kan goed zien dat het broertjes en zusjes zijn:)

Wat lief van je Sizzel! Ik zou ook blij zijn met zo'n lekker ontbijtje en lief gebaar! Zie ik mijn buren hier nog niet brengen hihi..

SM, om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het werkt met tijden enzo. Mijn baas zei 'uitzieken en we zien je wel weer als je beter bent'. En officieel ben ik daar niet in dienst maar gedetacheerd via een andere werkgever en of ik daar dan ook ziekgemeld ben? Geen idee. Ik zal mijn moeder es vragen, die is nu plaatsvervangend hoofd, mijn baas is met vakantie dus is zij nu mijn baas:D
    Maar ik heb vrij veel vakantie uren en er is al eerder gezegd dat als ik het werk in minder uren kan doen het ook prima is. Ze letten er niet zo op, dus ik probeer gewoon mijn werk zo goed en zo efficient mogelijk te doen. En mijn eigen uren in de gaten te houden. Ik werk op de afdeling Beleid&Ontwikkeling, zitten dus allemaal beleidsmakers die de hele dag aan het rondrennen zijn, vergaderen, netwerken, van alles bezoeken (buurthuizen, welzijnsinstellingen, alles eigenlijk wat met maatschappelijke zaken te maken heeft) en zitten weinig achter hun pc dus die hebben een hele flexibele baan en delen ook hun tijd in omdat ze vaak een keer 's avonds moeten werken.
    Jeetje, heel verhaal geworden.. Lekker boeiend voor jullie;)
    Hoe dan ook, ik weet het eigenlijk niet:D

Debie, wat een gedoe met de bv en flesjes enzo. Was met Ilse ook zo zei je een keer eerder? Hoe lang heb je toen bv gegeven?

Boney, wat knap van Tessa met die puzzels! En rustig dagje dus vandaag, ook lekker! Hoewel Peter het in Grunn vast ook naar zijn zin heeft. Bier en bedorven hamburgers, jammie:D

Ik ben nog steeds niet fit. Gisteravond werd het weer erger en vannacht beroerd geslapen. Ik zit helemaal vol en heb koppijn en keelpijn. Baal flink want vanmiddag verjaardag van vrienden waar ik erg graag heen wil en me dan ook een beetje ok wil voelen. Dus nu nog maar even rustig aan en straks molletjes vreten.
    Jeroen is nu met Lune even de markt over in het centrum. Kind was hartstikke moe en heeft drukke dagen achter de rug en ook nog voor de boeg dus ik vond het niet nodig, maar Jeroen wou persé. Nouja, als ze straks een poosje slaapt kan ze er ook wel weer tegenaan. En van binnenzitten wordt ze ook niet gezelliger.

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Wat een leuke verrassing voor de buren Sizzel! Lief dat je dat doet!

Hier zijn we weer een beetje op temperatuur gekomen. De kinderen mochten op een kar door het dorp. Op zich hartstikke leuk, alleen niet als het regent;) Ze waren doorweekt. Zo sneu! Vanavond mogen ze nog een keer, maar dan met een lampion. Hopen dat het dan wel droog is. Eva wilde graag met een kleedje op de braderie gaan staan. Maar dat gaat nu dus ook niet door. We zetten de spullen wel op zolder en proberen het volgend jaar nog een keer.

Iedereen een fijne dag!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen dat je nog steeds niet fit bent Maja! Beterschap!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmiddag dames,

even weer een update:
    Hier gaat het prima. We zijn een weekend weg geweest naar Utrecht en het was helemaal super!
    Tess heeft ervan genoten en wij ook.
    Verder nog steeds erg druk met de studie, maar in de vakantie hoop ik het af te krijgen en dan alleen nog de presentatie in Juni.
    Met Tess gaat het ook erg goed. Sinds de overstap naar de gastouder is ze niet meer ziek geweest, wat een verademing. En ze kletst als de beste! Tjonge zeg, soms mag de snater ook wel even dicht....
    Ze heeft 2 weken geleden een glijbaan met speelhuis van ons gekregen, dus alle mooie zonnige dagen zijn we lekker achter het huis geweest. Tess kan zich echt uren alleen vermaken in de tuin....zaaaaalig! Met als resultaat een rood-verbrande-mama.
    Helaas is het weer vandaag een stuk minder....vanochtend wel even de stad in geweest, maar volgens de buienradar komen de buien nu deze kant op. Vanmiddag komen vrienden en gaan we samen gourmetten. Gezellig.
    Ik heb nog niet bijgelezen, misschien zo even doen.

Hoe is het met jullie allemaal? En nog spannende dingen gebeurd?

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden

zo hier weer helemaal in ritme ,alles uitgepakt en weer opgeruimd..lekker weer in ons eigen bedje geslapen..
    Voor de rest vakantie was heeel erg leuk hebben echt genoten allemaal, OH ja gwen was ook nog omvergereden in de vakantie door een scootmobiel midden op een centrumplein..dat oude wijf onbeschoft ook..zag haar niet eens en ze reed tegen haar aan en inplaats dat ze remde gaf ze gas ..we dachten eerste instantie dat ze over haar benen had gereden..maar gelukkig niet ze had wel auw benen en was overstuur en geschrokken en ik ook.ze kon er gelukkig gewoon gelijk weer lopen maar 2 blauwe beurse scheenbenen..gelukkig nog goed afgelopen dus..maar Mars die is echt uitgevallen volgens mij zijn alle woorden voorbij gekomen tegen dat vrouwtje..ze bleef ontkennen dat ze gas gaf ipv remde en iedereen zag en zei het daar..en ook omdat ze nog niet eens vroeg hoe het ging met gwen of sorry ofzo echt aso maar ja het is gebeurd en ze is flink geschroken door Mars..

voor de rest gister afgesloten met de apenheul nou dat was een succes en Gwen vondt het ook erg leuk en interessant..
    en kwakkel heel de dag door zo gezellig..
    we zijn nog wezen zwemmen in de vakantie en zijn 50 km wezen fietsen met als gevolg gwen viel terug in slaap op de fiets ..was niet zo succes ze lag met hoofd op mijn arm..
    lekker in de bossen gewandeld...
    lekker gewinkeld
    heel lekker gegeten heb niet op de lijn gelet dus heb lekker slecht en vet gegeten..dacht vanmorgen ohhh nu moet ik op de weegschaal zal wel zijn aangekomen was ik gewoon 3 ons minder dan voor de vakantie..Snap er geen snars van maar das een hele erge meevaller..

uhm dat was het wel een beetje...

oh en heb ik nog belangrijke dingen gemist??? beetje veel van een week terug lezen...haak nu wel weer in

VOOR de liefhebbers heb 140 vakantie foto,s( van de 600 gemaakte) op mijn HYVES gezet!!!!

iedereen een knufffffffffff

8. supermummy

Ik heb een paar fotos bekeken op je Hyves Joma zag er erg leuk uit!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx SM

heb ff meiske der foto,s van de kids met tulpen gekeken heel mooi hoor de foto,s

suus je klinkt lekker opgewekt heerlijk dat het zo goed gaat

sizzel leuk idee voor je buren , en gezellig een feestje

zo morgen ff boodschappen halen zondag vier ik mijn verjaardag ben morgen jarig maar ivm met mars en werken doe ik het zondag..is aardig leeg hier voor de vakantie alles opgemaakt wel gister ff voor vandaag wat gehaald beetje weer normaal eten hhaha,dus morgen genoeg te doen..

me eten staat nu op eet krieltjes met verse boontjes en dan stukjess kipfilet met uien, knoflook en paprika dus ruikt lekker nu

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    iemand nog wat leuks gedaan vandaag??

wij niet veel ff rommelmarkt en wat winkeltjes en de rest bijgekomen van de vakantie

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo!

Joma, welkom terug. Zal vanavond eens even op je hyves gluren.

Hoi Suus!

Hier niet veel gedaan vandaag. Had vanmorgen heel graag even met Tessa naar de vrijmarkt hier willen gaan. Maar het heeft hier tot een uur of 1 vanmiddag geregend. Toen Tessa wakker was om 15u zijn we nog even een rondje wezen fietsen maar op dorp was ook niks leuks te beleven. De markt en 6kamp voor kinderen was al afgelopen. Nu 6kamp voor volwassenen. Heel druk met veel bier en lawaai enzo. Niet echt gezellig om daar alleen met je dochter tussen te staan. We waren dus zo weer thuis. Hebben we samen een ijsje zitten eten.
    Vanavond samen pizza op de bank gegeten voor de tv! :D Heerlijk en gezellig zo saampies. Peter maakt het goed in Grunn. Die komt morgen weer thuis.
    Morgenavond ga ik met m'n zus pannenkoeken eten. Ik heb een weddenschap verloren en dus moet ik betalen. Wel gezellig zo met m'n zus.
    Vanavond hangen op de bank. Ben alleen en dat gebeurd niet zo vaak.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    klinkt toch als een lekker daggie Boontje en lekker pannekoeken eten die heb ik lang niet op

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie Joma. Morgen zal ik even de foto's kijken op je hyves.
    Vanmiddag met Eva rommel verkocht. Goede zaken gedaan haha. Daarna nog naar de Formido en nog even over de braderie gelopen hier in het dorp. Is altijd erg druk.
    Om 21 uur begint de lampionnenoptocht. Dus hup de kids weer op de karren tillen en dan tot 22 uur door het dorp. Ik ga samen met Sofie op de fiets mee. Piet is "werken" , dus ze moet mee. Gaat helemaal lukken, want ze is nog super actief.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke avond Meiske. Sofie vind het vast prachtig. Hier hebben ze lampionnenoptocht om 21.15u. Vind het echt jammer dat het zo laat is. Had best met Tessa even willen gaan kijken.

Leuke foto's joma. Jullie hebben een leuke vak. gehad zo te zien.

Meiske, jou foto's vond ik echt geweldig met die tulpen. Super!

Peter mist ons volgens mij. Zit steeds te sms-en. :D Vanmorgen wilde hij ook eigenlijk al helemaal niet weg. Dan mist hij z'n meisje te veel... Tessa dan hè ;)
    Ik ga maar eens thee maken voor mezelf. Poezen op schoot en lekker zappen.
    Fijne avond allemaal.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiske veel plezier!!!!!!!

boontje wat lief toch dat je gemist wordt hihi

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja boontje we hebben heerlijk genoten was natuurlijk ook prachtig zomerweer dat maakt het extra leuk

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier hoe is het met de rest van de meiden??

18. supermummy

Pfffffffffffff effe klagen hoor...
    Sara is zooooooo lastig en zo dwars. Blegh hoelang duurt die peuterpubertijd? Ik kan niet meer fatsoenlijk met haar naar buiten, het is de hele tijd gillen, krijsen, niet willen lopen niet in de wagen willen. op de grond gooien........

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    vervelend he SM gwen kan dat ook echt hoor heel vermoeiend niet aan toe geven en weinig aandacht tijdens zo bui..laten merken dat het je helemaal geen indruk maak..das moeilijk ik weet het maar werkt het beste, dat op de grond door de benen zakken en niet willen opstaan heel herkenbaar..

20. supermummy

:$ Zelfs mooie Gwen doet dat? :D Grapje he...

Ze is echt zo zeikeriggggggggg met alles over de blaadjes die van de boom vallen, over die rondvliegende pluisjes over de kleding die ze aan moet etc

Deel Deze Pagina