Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Joma, gefeliciteerd! Fijne dag morgen en vandaag succes met alle voorbereidingen.

Wat een geweldige foto's van de optocht meiske. Je ziet Sofie helemaal stralen!

En wat ziet Lune er stoer uit zo. :D

Hier een gezellige nacht gehad :D Ik was natuurlijk alleen en om 12u hoorde ik Tessa wakker. Ze was aan het dromen en wilde even bij mama hangen. Toen ik vroeg of ze in het grote bed wilde slapen zei ze gelijk ja. Dat vraag ik anders echt nooit. Maar nu voelde ik me toch een beetje alleen in het grote bed.
    We hebben heerlijk samen geslapen tot half 8! Echt voor het eerst dat ze in ons bed slaapt.
    Ik ben wel heel veel wakker geweest. WAs toch een beetje bang, draaikont dat ze er is, dat ze er uit zou vallen, maar het ging prima. Ze had even nodig om in slaap te vallen. Ze moest nog heel veel aan mama vertellen. En toen ze eenmaal sliep had ik steeds knieen en voeten in m'n gezicht :D
    Maar ik vond het heerlijk.
    Jammer van het weer vandaag. Niet dat ik wat op de planning heb...
    Fijne dag allemaal.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh..

kom ff JOMA FELICITEREN

HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAHHHH

maak er een fijne dag van meid...

dikke knuffel...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zal nog eens even wat foto's neerzetten. Dat is volgens mij alweer even geleden.

Tessa is gek op loungen... :D

In de zandbak (mét schort)
    Bekijk bijlage 68805

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat waren ze even voor nu. Tessa wil aandacht. Doei

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wat een leuke foto's weer van Lune de kids van Meiske en Tessa. Wat heeft Tessa een bos krullen opeens?!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hi!

Wat een leuke foto's van Tessa! En die slippers Bones, waar heeft ze die vandaan? Vind ze leuk!! En zitten ze haar een beetje goed?

Ben net met m'n mams de plantjesmarkt over geweest, is hier elk jaar. Was leuk en ben heel goed geslaagd, jeej! Voor ruim 50 euries plantjes gekocht:) Vlijtige liesjes, spaanse margrieten, passiebloem, hortensia's, en en en en;) Leuk leuk leuk.

Lune slaapt nu, we brengen haar straks naar m'n ouders. Daar gaat ze eten en dan logeren. Voor het eerst.. Zie er stiekem best een beetje tegenop.
    Maar komt vast goed. En zo niet, dan bellen ze wel en zijn we er binnen 10 minuten.
    Jeroen en ik hebben een feestje vanavond en eten eerst met z'n tweetjes, ook wel een keer gezellig.
    Morgen dus lekker uitslapen. Hoewel ik vast om 6u klaarwakker ben:D

Ga nu ook nog even dutten. Anders hou ik het vanavond vast niet vol, ben ook nog snipverkouden dus veel energie zit er niet in m'n dikke, witte biggenlijf8)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag

zo hier alles in huis gehaald...hebben er al een paar afgezegd voor morgen altijd jammer..hoop dat er niet nog meer afzeggen anders moet ik mezelf volvreten whahaha ....gets wat een baggerweer vandaag!heb van Gwen ook een kadootje gekregen een mooie mok van Hallmark (oma geregeld lief toch)
    Bedankt voor de felicitaties!!!!!!!

leuke foto,s van Lune en Tessa

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja oh klinkt leuk je plantjes ben er ook gek op hier heb je 2e pinksterdag een grote plantenmarkt ga ik altijd inslaan dus wacht nu ff.. oh lekker saampjes eten en een feestje gezellig hoor en dat slapen met Lune zal vast goed komen!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ojaaaa, Joompie jarig!!

Gefeliciteerd meid!! Hele fijne dag vandaag. En op je verjaardag mag je veel vreten hoor! Moet zelfs:D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Op zo'n plantjesmarkt zijn de plantjes ook echt veel goedkoper! En vaak ook nog mooier dan wanneer je ze bij de Praxis ofzo koopt, die hebben ook wel eens van die acties.

Heb ook wel zin in het feestje en een keer weer saampjes met Jeroen zijn hoor, maar vind het ook wel een beetje spannend om Lune niet thuis te hebben:) Beetje hetzelfde als wat Bones laatst had denk ik.
    Maar als het goed gaat doen we het wel vaker, helemaal omdat mijn ouders straks back up zijn voor als ik ga bevallen.

Ik ga ff op de bank!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hallo!
    Joma gefeliciteerd!!

dat kwam ik alleen maar even zeggen eigenlijk, ga weer rusten...
    Ik breng m'n dagen nu met Finn door (die afwisselend erg lief is tot de grootste peuterpuber ooit) en zodra het kan dan ga ik maar naar bed. Alles dat ik wil doen blijft zo liggen en daar baal ik van, maar het is net anders nu. Finn slaapt alleen niet elke dag dus als het dan wel kan kruip ik zelf ook maar in bed.
    Wel zijn we naar het kdv gaan kijken waar Finn vanaf 1 juli naar toe gaat: in 1 woord geweldig! 4 ruimtes waar ze elke dag in rouleren; 1 grote algemene ruimte waar ze eten en gewoon spelen, de andere ruimte waar ze elke dag aan peutergym doen, 1 knutselruimte, 1 muziek en drama ruimte waar voorgelezen wordt en waar dan daarna het verhaaltje wordt nagespeeld met verkleedkleren etc. Er zijn 3 scholen ernaast en ik weet nu al dat ik hem dan daar naar 1 van die scholen breng. De naschoolse opvang blijft dan namelijk in het gebouw van het kdv waar elke dag verschillende cursussen gegeven worden: van toneelspelen tot trommel en pianoles, houtbewerken, kinderyoga, weerbaarheidscursussen etc etc. Zo enorm leuk en kind gericht! Er zit altijd wel iets bij voor elk type kind!

Ik ga weer plat ;)
    liefs, Debora

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx debora...neem goed je rust meid knufff en de kdv en scholen klinken goed!!fijn idee meid

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora, klinkt super zeg dat kdv. Echt wat voor jullie vind ik. Daar is hij vast beter op z'n plaats.

Maja, altijd leuk om plantjes te kopen. Hier wat viooltjes staan en spaanse margriet. Wil nog lobelia, vind ik altijd mooi.
    En die slippertjes heb ik bij de hema vandaan. Ze zijn erg stug en heb ze dan ook alleen maar gekocht omdat ik ze zoooo schattig vond, maar ze loopt er dus prima op. Had ik niet verwacht.

Peter is inmiddels thuis. Gezellig weer. Hij vermaakt Tessa. Het is eindelijk een beetje te doen om buiten te zijn nu.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora, wat fijn dat het er allemaal zo positief uitziet bij het kdv! Super!

Boney, ik ga ook maar even neuzen bij de Hema;)
    En ik wou ook graag viooltjes maar die waren er niet meer:( Dus heb nu witte spaanse margrietjes in de bak voor op de tuintafel en hardroze in de pot voor het huis:)

Ik ben zo moe en wou heel graag nog even slapen voor we weg zouden gaan maar ik kom niet in slaap en Jeroen ligt nu wel te knorren.. tss..
    Lune heeft ons heel lief uitgezwaaid en had volgens mij wel zin om te logeren. Ben benieuwd.
    Ow, het is al zeven uur.. Snel douchen, optutten en in de auto.

Fijne avond allemaal!

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ff kids uit bad en in bed en kom dan ff beppen.. tot later...

Deel Deze Pagina