Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben misselijk...en de winkels zijn hier gesloten op maandag morgen.. grrrrrrrrrr..

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb er nog wel 1 liggen Ichtus... ;) Even geduld nog.

Goedemorgen allemaal,

En weer regen... Ben het binnenzitten echt zat. Iemand nog een leuke binnenactiviteit? Kan geen puzzel meer zien.
    Ze heeft nu lol met een bakje papaerclips. Geweldig vind ze het. Ze noemt het 'spelletje doen' :D Papa heeft gisteren een ketting er van gemaakt en de rest stop ze nu in haar zakken, haalt ze weer uit haar zakken, stopt ze weer in het doosje, kiept ze op de grond, legt ze op kleur, probeerd ze op te stapelen...

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Pfffff Ichtus misselijk ook nog erbij??? Je kan je zo helemaal gek maken he.....succes met wachten.

Boney, leuke activiteiten? Hier weet ik ook niet meer wat te verzinnen. Boekjes lezen,puzzel,tekenen, vaatwasser uitruimen dat soort dingen doen we. Zelf is ze zich de hele dag aan en uit aan het kleden. luier en onderbroek ook af en dan voor de spiegel naar zichzelf kijken en maar zeggen Sara mooooooooooi. ;)

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora wahaha ook weer een leuke spreuk van Finn :)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whaha.. ja idd.. zal wel zenuwen zijn..

Geweldig hoe Tessa zich kan vermaken zeg..
    Hier net toch maar ff naar de speeltuin geweest.. resultaat.. modderbroeken, natte schoenen, koude handen, maar blije gezichtjes.. prima toch..nu lekker met wat lekkers op de bank.. mag best een keer...

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje ichtus, ook nog misselijk. bah...

Uhm ja binnenactiviteit is hier ook een probleem: Finn raakt geen enkel speelgoed meer aan, en ik moet uitkijken met te kleine onderdelen zoals paperclips (dat zou ie dan weer wel leuk vinden) want er komt weer een kies door, dus alles verdwijnt in z'n mond. Hij zit dus nu even voor de tv. Niet echt mijn keuz maar ja. We hebben een uur in de badkamer doorgebracht; in z'n badje. Ach is er weer een uur om! En ik zit dan op de wcbrilklep liedjes te zingen, dus ook lekker rustig voor mij haha

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Leuke foto van Fenne gezien. En ook al zo goed aan het lijnen, knap hoor!

Boney, wat een leuke verrassing van je zus zeg! Ook op een geweldige manier verteld, daar hou ik van:)

Ichtus nog steeds in spanning;) Ik ben ook erg nieuwsgierig!
    Dapper hoor, dat je met de kids naar buiten bent geweest met dit weer.

Whaha die Finn. Hij weet het duidelijk te zeggen he, als hij iets niet leuk meer vindt:D

Ook ik ben de regen meer dan zat. De kinderen zijn nu allevier lief aan het kleuren, maar voor hoelang?? Ik hoop dat het vanmiddag droog wordt, dan kunnen ze buiten spelen.
    Zo meteen komen de mensen die ons huis hebben gekocht wat dingen opmeten. Dus het huis is al aan kant:)
    Oh, daar komen ze...

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uitkleden wil finn ook graag! Maar dat heeft bij hem met zindelijk worden te maken. Krijg hem niet aan het verstand dat dat ook kan met alleen z'n broek en luier uit... Nee alles moet dan uit.
    Marc vindt dat altijd heel ongemakkelijk zo'n bloot jongetje, durft hem niet op schoot te nemen, bang dat ie op hem plast wahaha

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jij blij dat de kids fijn aan het kleuren zijn als de koper binnen komen :D

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ah de dvd begint te vervelen, dan gaan we even boodschappen doen en het plastic naar die oranje bak brengen.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik merk gewoon dat ik voor mezelf iets moet ondernemen. Ben het binnenzitten zo zat. Tessa vermaakt zich eigenlijk wel prima. Ik moet ze soms wel even bezig houden, maar over het algemeen gaat het prima vanmorgen.
    Ga denk ik vanmiddag maar even wat boodschapjes doen. Even weg iig.

Meiske, even rust dus. Ook wel eens lekker. Anders kan de vakantie erg lang duren...

Haha Finn stuurt gewoon even de visite weg Hihi... Enge mensen ook.

Ichtus toch even weg geweest. Duurt het wachten ook minder lang ;)

Sara die zichzelf bloot voor de spiegel staat te bekijken. Haha geweldig toch?

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Heel herkenbaar van dat niet binnen kunnen zitten... ik merk ook dat ik er erg graag uit wil, vind boodschappen doen dan ook helemaal geen probleem! :D
    Maar wat Boney zegt is hier ook zo, Fenne vermaakt zich wel... doe het meer voor mezelf...

In het rijtje dingen die je kunt doen als je niet naar buiten kan heb ik nog in de aanbieding:
    - samen het huis poetsen (gewoon droog doekje geven)
    - samen was vouwen
    - Pingu filmpjes kijken... hier echt favoriet op dit moment!
    - samen eten voorbereiden (wassen, snijden etc.)
    - kleien

Maar dit zijn vast dingen die jullie zelf ook al bedacht hadden en doen... :D

Ik denk aan je Ichtus, zal proberen de tijd vandaag wat sneller voorbij te laten tikken... ;)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh en Ichtus, Fenne is ook echt een snelle prater hoor... ze loopt volgens kdv een half jaar voor wat dat betreft... klein bijdehandje zegt soms dingen wat ik echt niet verwacht... daarentegen is zij weer wat voorzichtiger wat betreft motoriek, van de glijbaan gaan vindt ze bijvoorbeeld best spannend en ook de trap afklimmen doet ze liever niet, laten tillen door mama is veel veiliger... die dingen doet Marijn zeker weer wel?

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh Bones, wilde nog ff zeggen dat ik de blonde krullen van Tessa prachtig vind! Vooral als de zon er op schijnt, dan is ze echt een engeltje...

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee meiden,

Weer niet echt terug gelezen, ben mega druk en weekend bezig geweest met tenten kijken en kwamen uiteindelijk met een vouwwagen thuis 8)
    Zal straks ff plaatje zoeken.
    Verder spuugt esmee het hele weekend al alle voeding weer uit en heeft ze diarree. Net naar de ha geweest en heeft ze ook een dubbele oorontsteking maar omdat ze geen koorts heeft kijken we eerst of we het met neusspray weg krijgen en anders met twee dagen weer een ab-kuur maar ben daar niet zo blij mee, heeft ze al drie keer gehad. Dus zijn weer lekker bezig hier.

Ichtus jeetje wat spannend :$ ik zou nu dus echt naar een apotheek rijden. Ben benieuwd.

Verder leuke foto's gezien en verder ben ik het even kwijt. :)

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Beterschap voor Esmee! Vervelend zeg...

En een vouwwagen Debie? Toe maar... een nieuwe? Leuk zeg, waar gaan jullie heen deze zomer?
    Wij gaan voor het eerst met z'n drietjes kamperen in zeeland, met de caravan van m'n moeder... Vincent moet eerst nog overtuigd worden dat kamperen echt heel leuk is... dus nu maar hopen op mooi weer, net sanitair etc. anders wil ie nooit meer! :D

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pffff, en nog steeds regent het;) Ben net om boodschappen geweest, het enige uitje vandaag. Ik hoop echt dat het morgen droog is, anders word ik gek.

Leuk Debie, een vouwwagen! Lijkt me ook wat comfortabeler dan een tent.
    Beterschap voor Esmee!

Wen, waar gaan jullie kamperen in Zeeland? En nu idd hopen op goed weer!

Ichtus, al nieuws??

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    we gaan naar frankrijk en een nieuwe wagen

wen heerlijk kamperen, moet gewoon bevallen, zo leuk voor kids ook

meiske vreselijk vakantie, 4 kids en dit weer.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Ik vind de regen nu niet eens zo erg.. ben de enige denk ik:)
    Lune zit op het kdv dus die vermaakt zich wel en ik heb lekker geen hooikoorts met dit weer:) En het is goed voor de tuin! Dus ik ben best tevreden met een paar dagen regen. Moet het woensdag wel weer droog zijn:D Ik zou trouwens ook wel anders piepen als ik Lune vandaag had;)

Bones, gefeliciteerd met je zus! Wat een leuk nieuws!

Meiske, hoe is het met je hangjongeren?:D En de kopers al weer weg?

Debie, beterschap met Esmee.. sneu zeg! Niet fijn die kleintjes die geen vocht binnenhouden..

Wen, whoehoe! Wat ben je al veel afgevallen! Goed zeg:)
    En Fenne heeft echt heerlijke uitspraken he:D Lekker ding.

En Finn ook al, hihi.. Lune doet dat ook wel es. Ze pakte laatst zelfs mijn schoonvader bij de hand, wou hem van de bank trekken en zei 'opa weg, jas aan?' haha:D
    Gisteren waren we bij m'n oma, wou mijn moeder nog even foto's maken van mij, oma en Lune. Maar Lune had de jas al aan en wou naar huis. Dus na 3 foto's zei ze 'ik ben er klaar mee!' Fantastisch kind:D

Ichy nog misselijk? Spannend zeg..

Ik kom net van mijn werk en ben daarna het centrum nog even ingeweest en bij de wuper geweest. Heb een mega druk weekend gehad maar wel super leuk! Merk het wel in mijn lijf dus ga zo even op de bank en met een uurtje Lune ophalen.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    getest en witter dan wit..

toch wel echt een opluchting hoor.. nog geen ongi te bekennen, maar ben een stuk rustiger..

Deel Deze Pagina