Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldig he, die soms zo geweldige uitspraken van onze kleintjes!

Voor jou is het wel even fijn die regen Maja. Maar ik vind het niet leuk meer:x Mijn woonkamer, die vanochtend nog zo schoon en opgeruimd was, is nu veranderd in een ontplofte bende:$ Ze zijn winkeltje aan het spelen. Erg leuk dat ze bezig zijn, maar een troep dat het geeft!

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfff Ichtus, dat moet idd een opluchting zijn.
    En nu snel voor Ed een afspraak bij de ha en ziekenhuis maken:D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Phoe ichtus, wat een opluchting!

Meiske, lekker die rommel ;) Maar goed, als ze lief spelen vind ik het nooit zo erg. Tis hier nu ook niet bepaald opgeruimd. Tessa heeft zo'n beetje alles uitgekieperd.
    Maar tis 'droog vuil' en dus zo weer opgeruimd.

Camperen, nee, laat maar. Als kind ook nooit gedaan. Vind het gewoon echt niet leuk. Ik ben erg op m'n privacy en dat heb je echt niet op een camping.
    Maar ik geloof best dat het voor kinderen hartstikke leuk is. Maar met een tent/caravan met nog 20 man op een veldje zul je mij echt niet zien doen. Als we het dan zouden gaan doen voor de kinderen zou ik een camping zoeken waar je allemaal een eigen plekje hebt met een eigen wc en een beschut tuintje.

WEn, die activiteiten hebben we zo'n beetje allemaal al gedaan. Tessa en ik doen die dingen sowiezo altijd samen. Kleien hebben we ook al gedaan.
    Vanmorgen hebben we zitten plakken. Gewoon een vel papier uit het oud papier gehaald, oude folders er bij, ik knip de plaatjes uit en zij plakt ze op. Zo ben je al snel weer een uur zoet.
    Net zijn we even naar durp geweest. Had eigenlijk niks nodig, maar toch uitgebreid boodschappen gedaan.
    Morgen kan ze naar het kdv, toch wel fijn voor haar. Even wat anders.

Maja, even luieren nog. Ook wel eens lekker. En gekke Lune ook... :D

Wat eten jullie vanavond? Wij iets met spaghettie, sherrytomaatjes, mozzarella, doperwten en courgette geloof ik. Moet het recept nog even goed lezen. Zag er lekker uit op de foto.

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, ik had net mijn moeder aan de telefoon en ze zei: ach het is droog vuil, dat is niet zo erg:D

Klinkt lekker wat jullie gaan eten! Wij eten zuurkool met worst.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    De winkel van Sinkel

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nu ga ik aardappels schillen.
    Tot later!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk! Ziet er gezellig uit. Zal ook even wat foto's maken. Moment...

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo ziet het er hier nu uit. De tafel is een hut en daar moeten al de poppetjes in. En af en toe gaat ze even puzzelen op de bank.

Bekijk bijlage 69373

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En dit hebben we vanmorgen gemaakt. Op de achterkant van een oude rekening van de wehkamp. Links heeft ze helemaal zelf geplakt en rechts heeft ze zitten stempelen.

Bekijk bijlage 69374

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai lieve meiden,

jeetje wat verwaarloos ik jullie zeg, ik ben wel actief op het forum maar ik merk dat ik momenteel echt alleen nog maar reageer in het juli 2010 topiv (schaam schaam). hier gaat het redelijk de laatste 10 weekjes zijn ingegaan en het begint nu toch echt wel zwaarder te worden. ik heb ook flinke last van mijn hormonen en kan echt weinig hebben bast zomaar in huilen uit :$ (echt niks voor mij). verder begin ik veel last te krijgen van mijn bekken/onderrug dus dylan gaat op het moment wat vaker naar opa en oma zodat ik een beetje kan rusten. met dylan gaat alles goed de grote kerel is nu 3 weekjes zindelijk :D :D :D hij heeft wel nog oefenbroekjes aan omdat het af en toe nog wel eens mis gaat (vooral bij het poepen) maar toch ben ik trots hoor :D.

ook is eindelijk de baby-kamer zo goed als klaar, en het appartement is ook zo goed als geheel opgeknapt op een paar kleine dingen na....maar die gaat davy komen de dagen/weken nog onder handen nemen.

ik heb overgins helemaal niks terug gelezen want das me toch echt te veel.

hoe is het hier met iedereen????

dikke knuffie voor iedereen

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hier druk , druk zoals altijd

@Ichy opluchting meid pffff

@Boontje leuke foto,s

@debora ff een knuffel geven

@Meiske leuke foto

@Wen leuk he dat praten Gwen die praat nu ook gewoon volledig in goede zinnen en woorden gezellig en ideaal..op peuterspeelzaal is ze de jongste maar kletst als de oudste zeggen ze ..leuk om te horen toch

diegene die ik vergeet knufff

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hey, ben ik ook weer even!
    Ichtus, toch wel een opluchting he... En ed maar snel laten knippen! Ben je van die onzekerheid af!
    Meiske, wat een gezellige bende :). Ik geef daar nooit zo om. Ik zeg altijd maar "liever stil dan schoon!" :)
    Ik heb Fenne ook nog voorbij zien komen, kleine schoonheid!

Hier gaat alles wel aardig. Alleen Iris heeft ondekt dat snachts slapen helemaal niet leuk is ofzo... Ik ben nu al 4 nachten continu met haar bezig. Als ik 3 uur slaap krijg is het veel. Erg vermoeiend. Ze krijgt wel tandjes, dus misschien ligt het aan. Maar verder zal ik het niet weten!
    Ik heb haar vandaag volgepropt met eten, dan weet ik zeker dat het niet aan de honger ligt als ze vanacht wakker wordt.

Vanavond moet ik nog even werken. Niet erg lang hoor, van 17.30tot21.30, dus ook zo klaar! Gelukkig!

Ik ga me klaarmaken, Erik komt zo thuis!
    Bye bye, fijne avond!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debie leuk een vouwagen !!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha boney je kunt ook een stacaravan huren met wc, douche en eigen terras. We staan eigenlijk altijd wel op een afgebakende plek. We hebben ook eens een plek gehad met een eigen douche en wc in een cabine achter de tent. Vind het echt heerlijk houdt er juist niet van om in een huisje te zitten, mis dan echt een stukje gezelligheid en buitenleven.

Hier bietjes

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo dat was het weer ff van me moppie..

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kikkert, jij schiet al op zeg! Jeetje wat gaat dat snel. En Dylan al zindelijk! SUper zeg. Lijkt me zo lekker.

Hoi Thirza, lekkere nachten dus. Even doorzetten meid, ze gaat vanzelf weer een keer slapen ;) Niet dat je daar nu wat aan hebt. Het is natuurlijk gewoon heel vervelend dat je weinig slaap krijgt.
    Werkse vanavond.

Hooooi Mooie Gwen!

Deel Deze Pagina