Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Cutie Gwen!

Wat een heerlijk gezicht om jullie kids (in dit geval de kids van Meiske en Boney:D) zo leuk te zien spelen!:)
    Oja, ik las nog meehelpen met poetsen, droog doekje geven. Heb ik ook es geprobeerd maar Lune neemt geen genoegen met een droog doekje, hij moet ook in de sop, net als die van mama;) hihi..
    Soms als ik net doe alsof of ik pak een droog doekje en wissel die stiekem om als ze het niet ziet werkt het:D

Kikkert, doe maar rustig aan met je bekken! En wat goed dat Dylan zindelijk is! Ik word wel een beetje nerveus als ik lees over jullie babykamer. Wij zijn nog niet eens begonnen en er moet nog zoveel gebeuren boven.. ieieie..

Thirza, vervelend dat Iris 's nachts niet wil slapen. Je weet dat het een fase is maar toch.. Die duren dan zo lang!;)

Kamperen vind ik super leuk! Leuk Wen, dat jullie dan gaan doen met de caravan! Ben heel benieuwd hoe het jullie bevalt.
    Ik ben gewend zoals Bones net omschreef, met een tent op een veld. Geweldig:) Maar ik krijg Jeroen met nog geen 100 paarden in een tent. Volgend jaar wil ik heel graag naar Denemarken. Denk dat het dan een huisje wordt, ook leuk. En wie weet krijg ik hem wel ooit in een caravan.. Ik heb nog hoop:D

Ichy, jeej! Opluchting!

Oe, ik ga Lune ophalen. Heb net liggen pitten. Heerlijk.
    Wij eten trouwens krieltjes, sperziebonen met spek en kruidenboter (van de AH, moet je in de magnetron doen ben benieuwd.. klinkt wel lekker vet) en gekruide worstjes.
    Toetje vanille kwark.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden!
    Wat een leuke huiskiekjes van Boney en Meiske.
    Booney je hebt me ook weer inspiratie gegeven wat ik morgen kan doen met Sara als het weer slecht weer is plaatjes plakken zal ze vast leuk vinden!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou jaaaah zeg.. ik dacht.. laat ik om de spanning af te sluiten in het test topic ff een mooie foto laten zien van mijn spierwitte test.. ziet iedereen massaal ineens een vaag streepje.. NOU JAAAAH

5. supermummy

Prachtige foto van Gwen!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    anyhoe.. ik zie m niet!!..

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even reageren op Ichtus, de rest komt vanavond.

Ik heb even in het topic gekeken en ik zie ook geen streepje, hoe ik mijn scherm ook kantel.

Zo, nu even snel met de hond naar buiten. Piet is alweer werken. Hij is net even thuis geweest om zijn warme hap naar binnen te schuiven. Druk, druk, druk.

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    thnx..(smile)

ik laat t voor wat t is.. voor mij is t negatief hoor....wordt gewoon ongi van de week.. ed gaat naar de ha en dan heb ik hier geen last meer van..whahhaa

9. supermummy

Sorry hoor maar dat van die tests plaatsen is toch echt om jezelf gek te maken hoor..... hihihi als jij zelf niks ziet thuis is het gewoon negatief Ichtus. Lekker opgelucht ademhalen !!!
    Of wil je voor de zekerheid nog effe een echo ;)

10. supermummy

ooh berichtje klinkt stommer als het bedoelt is....
    is allemaal met een grote knipoog!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ichy heb ook gekeken op verschillende manieren maar zie niks hoor..ik denk toch als je een uur blijf turen dat je in gedachten altijd en treep kan maken haha maar hij is wit hoor

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    #712 Kikkert, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    @maja ik kan je geruststellen meid hier was de babykamer was/rommelhok tot vorige week toen heb ik davy toch eens ff flink toe gesproken ;) . dus als het hier lukt dan gaat het jullie ook lukken. maar ik denk ook dat het meespeelt dat dit niet ons eerste kindje is...je weet wat er komen gaat dus voor je gevoel komt het zich niet op een weekje (tenminste dat heb ik) maar nu wil en moet het gewoon klaar want ik begin echt heel erg last te krijgen van nesteldrang hihihi. suc6 met klussen

@joma mooie foto's van gwen

@thanks voor de reacties

@ichtus heb het niet meegekregen maar getest en negatief en opgelucht??? of verkeerd begrepen? *edit* ik heb ook ff gekeken naar de foto's maar ik kan er toch echt niks van maken

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo morgen lekker beautyarrangement heel de dag met me ma samen had ik voor haar verjaardag gegeven heb er zin in we gaan naar de zwaluwhoeve..wel een stukkie rijden maar ja we hebben heeel de dag de tijd.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thirza, balen zeg, dat Iris zo slecht slaapt. Ook erg vermoeiend lijkt me. Hopelijk is deze fase snel voorbij!

Wat ziet Gwen er weer mooi uit:)

Kikkert, het gaat voor jou echt al opschieten. Leuk hoor!

Joma wordt morgen lekker verwend. Veel plezier, maar dat zal vast wel lukken!

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar een mens al niet blij mee kan zijn: ik heb vanmiddag een prullenbak besteld voor in de nieuwe keuken. Het ding gaat automatisch open en dicht:D Als het goed is wordt hij morgen bezorgd. Ben benieuwd of het echt werkt!

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het weer bij jullie geweest vandaag? Hier is het vandaag niet droog geweest. Gister ook al de hele dag regen gehad. Lang leve de vakantie;)

17. supermummy

Kikkert, ben je al uit over de naam ? Spannend zeg nog maar 10 weekjes!

Meiske woow automatische prullenbak ? Nu nog een automatische stofzuiger en je dag kan niet meer stuk.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook alleen maar regen, regen en nog eens regen. Gisteren ook heel de dag. Het is echt nog niet droog geweest. Morgen wordt het wat beter zeggen ze...

19. supermummy

Zelfs hier alleeeeeeeeeeeeeeen maar regen bah echt zo saai.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    O en trouwens Ichtus, ik zie ook echt geen streepje. Maar ik denk dat als je lang zit te kijken je vast wel een streepje ziet. Je ogen doen dat volgens mij gewoon automatisch. En een foto is altijd iets vertekend. Als jij hem zelf in het echt al niet ziet dan op de foto helemaal niet.

Nu weg. Moet nog even werken. Doei

Deel Deze Pagina