Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat was het weer had ff zin in haha

oh wij gaan naar bed hoor ik ga er maar achteraan trusten allll

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo!

Mys, gefeliciteerd! Heerlijk je rijbewijs. Ik zou niet meer zonder kunnen...

Joma zet gewoon voor de 2e keer haar vak.foto's neer :D

Leuke speldjes wen. Erg origineel. Ga de tip onthouden. Heb ook al bedacht dat ik van de week nog een keer koekjes ga bakken als het slecht weer blijft.

Truste allemaal.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

goedenmorgen we gaan zo weg ...heerlijk laten verwennen

@boontje hahah had ze hier nog niet allemaal neergezet:p denk dat je op mijn hyves had gekeken:D

Ohhh Gwen heeft de waterpokken kan niet missen de romp zit al vol met blaasjes en rode spelde knopjes en in de nek ook al dus kan haast niet missen..hopenlijk heeft ze er niet te veel last van

wij gaan toedels

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Joma, veel plezier vandaag! Hopelijk krijgt Gwen niet al te veel last van de waterpokken.

Ik deed vanochtend de gordijnen open en was gelijk een stuk vrolijker dan gisteren: de zon schijnt:$:D Heerlijk! Straks de kids naar buiten. We gaan straks ook nog even naar het winkelcentrum een dorp verderop. Stijn moet nieuwe voetbalschoenen. Tegenover deze winkel zit een snackbar met hele lekkere ijsjes. Feest dus, want ze krijgen er dan een:) Vanmiddag weer naar zwemles. Ben jaloers op Ichtus, zij hoeft voorlopig even niet;)

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen!
    Hier al vroeg dag! Om half 7 begon Aaron te roepen... *gaap*.
    Ik heb wel lekker kunnen slapen gelukkig! Iris bleef weer huilen en om half 1 kreeg ik een ingeving. Overdag valt ze meestal in de box in slaap, op haar buik. Dus ik heb haar vanacht ook op haar buik gelegd. En ze heeft daarna heerlijk geslapen! Ik weet niet waarom ze dat zelf niet doet. Maar in haar ledikantje doet ze dat nooit. Ze blijft altijd keurig op haar rug liggen. Terwijl ze overdag altijd de hele kamer doorrolt. Maar goed. Dat weten we dan ook weer. Iris slaapt liever op haar buik. Hopelijk helpt dat komende nacht ook.
    Verder gisteren druk gehad op het werk, jeetje ik heb mijn benen uit mijn lijf gelopen. En vanavond mag ik weer! Gelukkig heb ik redelijk geslapen :D.

Gwen de waterpokken, wat zielig! Gelukkig heeft Aaron ze allang gehad... Wat een akelige kinderziekte is dat! Beterschap voor Gwen.

Mystery, GEFELICITEERD met je rijbewijs! Fijn hoor! Heb je het in 1 keer gehaald? Ben je nu lekker mobiel, is veel fijner dan de trein en de bus :).

Wen, wat een leuk idee! Lekker samen haarfrutsels maken! Is natuurlijk wel stoer om je eigen creatie in je haar te hebben! Ziet er leuk uit!

Wat hadden we nog meer?
    Ow ja, leuke vakantiefoto's van de Joma-familie. Heerlijk die met die handtas. Een echt dametje hoor! :)

Meiske, schiet jullie nieuwe huis al wat op? Nu moet er natuurlijk wat meer opgeschoten worden. Geen getreuzel meer!

Verder weet ik het niet meer...
    Straks even wandelen, als het lukt... Het is hier droog en de zon schijnt zo nu en dan een beetje, dus aan het weer zal het niet liggen.
    Iris slaapt nu, als zij wakker wordt gaat Aaron waarschijnlijk slapen en daarna Iris weer... En dan moet ik ook alweer werken. Of Aaron moet zijn slaapje overslaan. Dat kan hij soms wel aan. Moet ik even kijken hoe hij er om 12 uur aan toe is. :).
    We zien wel!

Nu even was opvouwen...

Bye bye

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goodmorning...

EN jaaaaaaaaaaaahhhh de zon schijnt... de dag begint dan een stuk beter..hihihi...

MYS.. SUPERRRRRR gefeliciteerd met je Rijbewijs...ik zou ook niet meer zonder kunnen zeg..

WEN.. wat een goed idee zeg.. echt leuk...

JOMA.. mooie foto's (had ze ook al op hyves gezien) en Gwen de waterpokken.. nou bah zeg... nou ja.. beter nu dan op vakantie zeg ik dan maar.. hopelijk heeft ze er niet zoveel last van.. hier hielp Mentholpoeder goed tegen de jeuk.. en een havermout bad droogt de blaaasjes goed in.. hoe en wat precies moet je maar ff googlen.. hoor er goede verhalen over..tis wel JAKKIE!!

Thirza.. lekker vroeg dus.. Hier was Jur ook een echt buikslaper.. (allemaal trouwens), maar bij jur kwamen we er ook zo achter.. vanaf toen ging t ineens stukken beter..

euh....

Meiske..heerlijk ff ijsje eten.. dat is nog s een goed vooruitzicht.. en idd ik ben zooo blij dat ik niet meer naar het zwembad hoef.. Sterkte meid..;)

HIER: goede nacht gehad.. om 8u wakker en om 8.30 naar beneden.. heerlijk..
    Nog geen ongi te bekennen, maar dat kan nog zat hoor.. tis vandaag dag 28 en dat is kort voor mijn doen dus ik ga voor donderdag.. morgen gaan we namelijk zwemmen met de kids dus t mag nog wel 2 dagen wegblijven..whaha..

Vandaag wat huishouden en als t mooi weer blijft ff met Marijn naar de speeltuin.. nu eerst maar ff de koffie opdrinken en dan douchen en aankleden..

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    De was is weer opgevouwen en nu wachten op de Ham-broodjes uit de oven. Aaron had weer honger en ik lust ook wel wat.
    Ik heb echt zin in de vakantie. Nog een maandje dan is het zover. Even met z'n 4tjes eruit. We gaan een weekje naar Landal in Gelderland ergens... Ik ben er zoooooo aantoe. Nu nog hopen om mooi (iig droog) weer!

Broodjes zijn klaar!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

joma kidsclin is fantastisch spul alleen wel 15 euro per potje en heb er hier 3 gebruikt.

hier een regelrechte klote nacht, eerst esmee tot 11;30 wakker toeb snurkte mijn vent, toen ilse in paniek, daar ben ik gaan slapen omdat ze steeds wakker werd en ik van gesnurk afwilde, toen esmee om 4 uur voeding, wekker om 615 grrrrr ben het zat

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    #791 debie, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    voor wie het leuk vind, deze vouwwagen hebben we gekocht, gaan over 9 weken heerlijk weg.

Europa Camper Futura bij Camping sport De Wit

joma leuke foto's trouwens en wen speldjes ga ik ff onthouden, leuk.

boney bij ah hebben ze geweldige kinderbak spullen van eigen merk

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    eetse thirza

en wilde nog wat reageren maar ben het kwijt, zucht

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk een vakantie in het vooruitzicht Thirza!

Balen van je nacht Debie. Gebroken ben je dan he? Ik ben er vannacht ook een aantal keer teveel uitgeweest en dan ben ik 's ochtends echt niet de vrolijkste moeder hoor.

Ichtus dus wel een goede nacht gehad. Zalig.
    Leuk met Marijn naar de speeltuin. Heb je de andere kids uitbesteed?

Hier betrekt de lucht weer. Zal wel weer een buitje aankomen.
    Toch zo alle kinderen maar gaan verzamelen (heb ze naar buiten "geschopt") om naar het winkelcentrum te gaan.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie geen vouwwagen Debie.

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    :(Joma online? Jij zit toch in de Zwaluwhoeve??
    Leg je mobiel eens neer en ga gezellig doen met je moeder!;):D

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
  17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier betrekt het ook meiske, beetje jammer.
    Was de link idd vergeten.

Zo, hier zat esmee vanochtend helemaal onder de diarree en net kotst ze de 60 ml die ze op had weer uit, de wasmachine draait overuren.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jaaaaa, weet wat ik net nog wilde zeggen

mys gefeliciteerd met je rijbewijs meid, super. :D

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!!
    Mys gefeliciteerd!!!

Debie mooie vouwwagen! Vind het er erg ruim uitzien!Waar willen jullie naatoe?

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Meiske.. nee hoor, maar die mogen alleen.. marijn niet...;)

DEBIE.. Heerlijk met de vouwagen weg.. is niks voor mij trouwens, met 4 kids, maar snap wel dat t voor anderen wel leuk is..

Ik ga 17 mei.. naar Libelle zomer nog wattus.. met dinnetje.. lijkt me erg gezellig als klinkt t mega tuttig...

Deel Deze Pagina