Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier spuugt Anna ook erg veel.. t doet haar niks hoor, maar t kost me wel veel wassen idd.. ach ja.. niks aan te doen..

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat bedoel je? In de aanbieding of zo? Ben er niet geweest vandaag. Wel bij de lidl. Is het de moeite om er voor te rijden? Kan ik gelijk een bakkie komen doen. Donderdag of zo? Of morgen?
    Coole vouwwagen trouwens. Lekker ruim. Prachtig ding.

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mooie vouwwagen Debie! Lijkt erg ruim!
    Veel wasplezier Ichtus, hier was ik ook elke dag minstens 1 boxkleed! En dan nog mijn andere was erbij.
    Vandaag heb ik een rustdag, want mijn wasmiddel is op :)
    Dom...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo, goedemorgen allemaal!

Nog meer mensen die blij worden van het weer lees ik. Ik ook en Tessa al helemaal. Weet je wat ze zei toen ze vanmorgen beneden kwam? "het regent niet meer heel hard. De wolken zijn weer blij" :D I love it!
    Tessa zegt altijd dat de wolken verdrietig zijn als het regent.
    Ze is nu op het kdv en ik zelf moet een beetje wennen. Tessa denk ik ook. Zal straks wel even bellen hoe het gaat. Ze hebben de groepen een beetje omgegooid. Eerst ging je daar vanaf 3/3.5 jaar naar de peuter+ groep met VVE. Dat is Vroegrijdige nogwat Educatie geloof ik. Iig voorbereiding op de basisschool.
    Ze hebben het per 1 mei veranderd. Ze hebben nu 2 peuter+ groepen en ze mogen al vanaf 2.5 daar naar toe. Er is wat geschoven met leidsters en dus ook met kindjes.
    De vaste leidster van Tessa op dinsdag is dus weg. Vind het zo jammer. Ze is zo leuk en Tessa is erg weg van haar. Vandaag waren er dus 2 vreemde leidsters en ook een paar nieuwe kindjes die wat jonger zijn dan Tessa. Ze is nu 1 van de oudste. En Tessa is juist zo weg van de wat oudere kindjes. Zeker de meisjes. Ach, we zien wel hoe het gaat. Ze vermaakt zich vast prima en over een paar maanden (denk aug.) mag ze naar de peuter+ groep.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Thirza, waren de broodjes lekker?
    Ik hoop dat Iris nu voortaan elke nacht lekker op haar buik gaat slapen.

En die was? Sjonge. Ben dus niet de enige die er gek van wordt. En met 2 kinderen zal het allemaal nog veel meer zijn. Ga maar snel wasmiddel kopen, anders moet je morgen alles inhalen.

SM, hoe is het weer bij jullie? Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat er op sommige plaatsen in Spanje sneeuw is gevallen...!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm frankrijk, lac parleloupe

boney niet in de aanbieding maar prinsessen koekjes, taarten en super makkelijk maken, meeste alleen water nodig, ze kunnen echt zelf mixen, geen moeilijke dingen dus.
    Ben alleen vrijdag ochtend voor een bakkie thuis of donderdag middag

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus vast de libelle zomerweken, drie jaar geleden met ma meegeweest, beetje truttig maar wel grappig allemaal mensen die in mega rijen staan voor gratis proefdingen of hapjes eten, ach was wel geinig

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Esmee spuugt niet een mondje maar echt kotsen op het moment, met golven komt het eruit maar slijm zit voor mijn gevoel gewoon last.

thirza lekker een wavrij dagje hihi morgen alleen het dubbele dan

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, dan hou ik nog even een slag om de arm voor dat bakkie.
    En thanks voor de tip. Zal eens kijken bij de AH. Is altijd leuk als ze zelf mogen mixen enzo.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach, arme Esmee zeg. Kan best dat ze door al dat slijm moet spugen. Dat zit natuurlijk helemaal niet lekker.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney balen he verandering van leidsters en groepen, hier laatst ook gelukkig wennen ze wel snel

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney prima hoor

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Erik is thuis, die gaat nu thuis werken vandaag... Dus ik moet de laptop afstaan!
    Dan ga ik maar even boodschappen doen!
    En vanavond moet ik werken dus...
    Tot morgen!
    Bye bye

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Nou was weer heeeeeeeel vermoeiend vanochtend...
    ik moest op controlle bij de longarts en moest de 2 snotneuzen meenemen. Het regent hier pijpenstelen, Sara die vooral niet in de wagen wilt zitten en het plastic mag er al helemaal niet overheen... maar we hebben het weer overleefd. Ik ben nu helemaal kapot Sara die daagt zo uit,rent weg. help hoelang gaat dit nog duren?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb gebeld met het kdv. Wou dat ik het nooit gedaan had. Wat ik al verwachtte...
    Ze was heel verdrietig vandaag. Ze zocht steeds de nieuwe leidster op en wilde alleen maar bij haar zijn. Ze liet zich gelukkig wel goed door haar troosten. Ze hoorde mij aan de telefoon en riep: 'mama ophalen'
    Slik...
    Ik moet zo gaan werken, heb peter al ingelicht en die ging ze gelijk ophalen gelukkig.
    Bah, wat een naar gevoel geeft dit. Had niet moeten bellen, dan had ik het achteraf pas gehoord van Peter.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm wat vervelend zeg dat je ze dan mee moet nemen, niet handig die dingen met kinderen. Hoop voor je dat de fase snel voorbij is.

Boney gatver, precies waarom ik nooit bel. Lees het net pas anders had ik haar net wel kunnen halen gelijk met Ilse. Zal wel weer even wennen zijn voor haar maar gaat straks vast weer stukken beter na een paar keer. Peter haar straks maar extra veel knuffelen. Werkse

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou jaaah zeg.. stelletje idioten.. ik schrok me rot tijdens de 2 min. stilte.. (tv op de dam, a'dam)

nu blijkt bewuste verstoring.. nogal wat gewonden.botbreuken etc.. pffff... je zag ook goed dat Beatrix flink geschrokken was.. en terecht... sjonge zeg..

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Ichtus had ook gelijk zoiets van dit meen je niet. Waarom moeten sommige debielen nou altijd al dit soort dingen verpesten?

Zo, het zonnetje schijnt al iets dus hoop op redelijk weer en dat Ilse zo lekker de tuin in kan.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

zeker stel idioten gister met de dodeherdenking

gister hebben we heerlijke relaxdag gehad in de zwaluwhoeve waren om 21uur waren we thuis.was ook mooi weer dus das mazzel hebben

Gwen zit helemal onder de waterpokken mevr stippel nu zo zielig..

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ach joma zo zielig he en je kan niets doen. Iig zo min mogelijk strakke kleding aandoen dan broeit het niet zo. Ilse stond soms van gekheid op haar hoofd en dan maar heen en weer schuiven. Verwen haar maar lekker

Deel Deze Pagina