Februari Mama's 2008 Deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wist niet eens dat jij rookte Ichtus! Hihi op de een of andere manier kan ik het me niet voorstellen bij jou!
    Succed met de stop poging!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, ik wist dat ook niet. En kan me er idd ook niks bij voorstellen. Ken je niet maar vind je ook geen type om te roken. Hoewel.. met 4 kids...;) Ik zou aan de drank zijn denk ik:D

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Scheisse, mijn vader heeft net de auto opgehaald dus kan niet weg, aargh! Ze (ouders) hebben hier even koffie gedronken en zijn nu weer weg. Zo even broodje eten met m'n allerliefste dochter en dan even pitten hoop ik. Vanmiddag maar weer kijken wat we gaan doen.

Weet iemand trouwens hoe duur het verzenden van pakketjes enzo is? Als het niet door de brievenbus kan is het 6 euro toch? En wat als het in een grote envelop past?

4. supermummy

MAJA wahaha aan de drank :) maaruh ik waarschijnlijk ook.

Geen idee over pakketjes. denk dat het wel te vinden is op website van tnt¿

5. supermummy

Grr ik dacht vanochtend een lekker stukje vlees uit de vriezer gehaald te hebben. Wil ik net aan het eten beginnen is het gewoon een karkas van een konijn. Dus niet de lekker boutjes ofzo maar nee het hoofd iets van ingewanden en heel veel bot.
    Blegh hoe dat daar nu ingekomen is? Volgens mij heeft mijn schoonmoeder dat meegenomen de laaste keer. Kan nu ook niks anders meer maken, dus maak een stoofpot met groente,rijst en dat konijnegedoe. Maar heb helemaal geen trek in zo iets.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maja, pakketje tot 10 kg is 6,75

Nu snel naar de wuper en daarna verder terug lezen en reageren

Doeidoei

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @joma: arme gwen... Maar gelukkig ben je alweer bij haar inmiddels!
    @maja: pfff lekkere nacht!
    Is Lune dan echt bang voor het spook, ja? Finn doet zoiets ook na maar vind het gewoon enorm grappig, en doet dus gillen etc als toneelstukje. Hij is trouwens nergens bang voor op de tv. Tot nu toe alleen als papa gaten ging boren in de muur, verder is ie nooit bang eigenlijk. Maar hij ziet ook geen gevaar, das dan weer minder handig...

@SM: ieeeuwwww

@ichtus: succes meid met het stoppen!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gat-ver-damme SM:$ Ik zou echt over mijn nek gaan! En kwaad worden op diegene die het in zijn hoofd haalt een konijnenhoofd in mijn vriezer te leggen.. ieieieks!

Thanks Meiske!

Debora, Lune is dan echt bang idd. Ze heeft er nog steeds druk mee en vraagt steeds of het spookje echt niet eng is maar lief. Ze zegt ook steeds 'mama, spookje kont' en dan ziet ie volgens haar dus bij dr kont:(:D Dan jaagt ze hem zelf weg of moet ik het doen. Er zit trouwens wel vaker wat bij dr kont. Haal er regelmatig denkbeeldige vliegjes en lieveheersbeestjes weg;)
    Vindt ze beide ook eng trouwens. Als er een zwart spikkeltje op haar glijbaan zit wil ze er al niet op want dat is volgens haar een vliegje. En die moet eerst weg. Mafkees:D

Lune heeft het trouwens de laatste dagen ook druk met het potje. Ze wil er steeds op plassen en doet de kleren dan uit. En doet er vervolgens niks op hihi.. Ze heeft dan volgens mij net geplast en denkt er dan dus aan. Ik wil dat het mooi weer wordt, kan ze in dr blootje of onderbroek rondlopen.

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Finn moet ook alles uit dan! Maar doet het niet zelf. Gaat dan voor m'n neus staan, heel dicht bij: mama kleren uit? Alle kleren uit? Mama uitkleden? Dan weet ik dat ie op het potje wil.

Finn komt dus regelmatig aanzetten met een of ander insect, en zegt bij alles spin. Dus dan komt ie met een half kapot geplette vlieg ofzo aangelopen: MAMAMAMAMAMA SPIIIIIIIIINNNNN En dan heel blij! Alleen leeft het arme beest dan dus niet meer ;) En hij wil er dan mee spelen. Ik vind het maar niks. Ben niet bang voor insecten maar hij vangt echt alles, en hoe ie het voor elkaar krijgt, geen idee. Laatst kon ik hem net op tijd bij een wesp weghalen, die krijgt ie ook te pakken :( (en voor bijen en wespen ben ik dus wel bang)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier anderhalf uur thuis nu
    pff heel vermoeiend jengelend meissie en ze is ook wel zielig hoor
    ze is nu weer lekker thuis..

hier nog ff de tong

en haar koppie

Bekijk bijlage 70424

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichy succes met stoppen.

@debora ieww lijkt me zeker niet fijn die insekten

@toen was ik de rest weer kwijt knuffff

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ach germ d'r tong is echt erg en d'r ene oogje ook. Arm ding, hopelijk is er snel van af. Gelukkig zit d'r gezichtje niet zo onder als d'r buik...

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gussie, arme Gwen.. Vooral die in haar mond zullen wel flink pijn doen. Geen wonder dat ze niet wil eten of drinken.. Arm mupke.

Haha, Finn die met dooie insecten aan komt zetten:D Getver!
    Wat dat betreft ben ik wel blij dat Lune er bang voor is hihi..
    Debora, je zei laatst dat jullie uit de namen waren toch? Voor een jongen was het toch Jiro? En voor een meisje Nore? Toch?

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeroen komt zo thuis met lekkerbekjes en frietjes van de visboer, jammie:)

16. supermummy

aah arme Gwen!!!

Konijnenprutje was lekker hoor. Geeft wel veel smaak, heb alleen geen vlees gegeten, dat vond ik net iets te ver gaan. Maar was heerlijk stoofpotje met rijst/kikkererwten wortel,ui etc en veel konijn smaak.

17. supermummy

ohhhhh daar heb ik echt zin in. Wat voor een vis is een lekkerbekje eigenlijk kan ik dan misschien eens zelf klaarmaken

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo gwen lag om 17uur al op bed na een half pyamapapje.
    mars is nu vlaamse friet aan het bakken.

SM je ka ook iets van pangasiusfilet/koolvis of andere witte vis nemen en dan lekker door de melk en bloem en dan bakken maar mmmm

oh ik moet aan tafel

eetse allemaal

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn dat het lekker was SM! Maar het idee dat er konijnendarmen in gestoofd hebben zou voor mij reden genoeg zijn om het niet eens te willen ruiken:D Jakkie.

Visje was ook heul lekker! Lekker gekruid en knapperig korstje en goeie vis. Jummie.
    Ik zou idd iets van koolvis of kabeljauw nemen SM. Heb laatst zelf kabeljauw gebakken, was ook erg lekker!

Lune ligt er net in. Die heeft zitten vreten in de vis en patat. Ze wou niet eens een toetje;)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!

Kom weer ff laten weten dat we nog leven! :)

En....dat Noah kan zitten! :D:D

En....dat onze poes vannacht 2 kittens heeft gekregen! :D

Deel Deze Pagina