Wie wil er een onhandelbare peuterpuber? Gratis af te halen voor vandaag. PB maar voor adres. Ze ligt er nu in en ik haal opgelucht adem! Sjonge zeg. Wist niet dat mijn lieve kleine prinsesje zulk gedrag kon vertonen Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt. Ten 1e wil ze alles zelf doen. Prima, daar heb ik normaal echt het geduld wel voor. Ze kan heel veel zelf (broek, jas enz aandoen), maar alles gaat nu op zooooo'n jengel toon. Echt vreselijk vind ik dat. Niks kan in 1x normaal gaan. Ik denk dat het nog een nasleep is van de vakantie. Maandag was Peter nog thuis, gisteren naar het kdv en dus vandaag weer de 1e normale dag voor haar. Ik probeer haar te snappen, maar vandaag lukt me het gewoon even niet. Zo, dat ben ik kwijt. I love het forum! Ze ligt in bed, ik ga koffie maken en in de zon zitten.
het is echt rustig vandaag hier net terug van boodschapjes en nog ff langs me ma geweest.. ohh ja vanmorgen gewogen en nu 9,5 kilo kwijt zo ff aan het eten beginnen..
hey meiden iemand een idee waar ik neit al te dure bodywarmer voor bryan kan krijgen??? zoek er eentje die hij over zijn jeansjack kan dragen
nu bijna wel overal te koop hoor viv ..ze hadden ze bij de hema, piet kerkhof,hanstextiel en nog meer winkels
bij hema hebben ze er geen meer althans niet in zijn maat, ppietkerkhof kennen ze hier niet en hans ook niet en op sommige plaatsen zijn ze mega duur
Hoi Joma, leuke foto's! Mooi bed! Boney, is Tessa al minder jengelig? Ik kan daar ook zo slecht tegen! Ichtus, fijn dat het iets beter gaat met je vader. Knuf voor Mys Vivi, ik heb nog een bodywarmer liggen voor een jongen, maar 98. 't Is jammer dat ie niet door de brievenbus past, want pakketpost is echt een stuk duurder. Maja, nog ziek geworden? Hoop het niet hoor! Ik heb geen nieuws. Ik heb een zere nek, dus probeer zo min mogelijk te doen. Het behang voor de jongenskamers is uitgezocht, vanavond voor de meiden gaan kijken.
hier ga ik straks lekker naar koor.. evne geen zh.. mijn broer gaat en de broer van pa ook dus heb ik even vrijaf.. even iets voor mezelf.. morgen zou ed vrij zijn, maar gaat toch smorgns werken.. is dan om 13u vrij en nu ook zaterdag.. nou oke dan.. goeie deal dacht ik.. prima... verder een relax dagje gehad.. wat was gedaan en wat huishouden bijgehouden.. hoef nu niet zoveel te doen.. kan t makkelijk bijhouden nu.. heerlijk...
@ichy oh lekker avondje voorjezelf geniet ervan ff ertussenuit! @Meiske auw zere nek heel vervelend wanneer gaan jullie verhuizen??
Debie, had ik leuk gevonden, maar dan is het wel erg krap allemaal. Half 1 thuis en om 13u weer weg. Moet naar de tandarts. Ik kan wel volgende week. De 22e. Tessa haar humeur is na haar middag slaapje iets verbeterd gelukkig. M'n vriendin kwam nog even langs en dat is haar grote favoriet. Dus dat was helemaal leuk.
Ichtus, heerlijk zeg, even tijd voor jezelf! Joma, we moeten iig voor 1 augustus verhuisd zijn. Zelf denk ik zo eind juni/begin juli
@meiske wat voor kleur is die bodywarmer?? het is de perfecte maat @ichy die is idd ook erg leuk, fijn dat je beetje relaxte dag gehad hebt meid hoe is het met je vader?? ik ben ontzettend trots ben net met bryan wezen douche en dan moet hij eerst altijd op potje en toen ik hem eraf wou pakken om te douchen zei hij nee bryan poepe dus ik hem ff laten zitten en jahoor hij had heel mooi gepoept is al 2e keer dus deze mama trots!!! hij zit nu aan een verrassings ei heeft hij wel verdiend